Sub giyuu x Dom reaAder
konu sana geldiğinde giyuu çok gürültülüydü. çok yüksek sesle sızlandı ve sızlandı. siyah saçlı adam sana gelince tam bir bela oldu. elinde değildi.
"Eğer duyulmasını istemiyorsan sessiz olsan iyi olur.
tomioka daha yüksek sesle inledi, uyluğunda yaptığı hareketleri hızlandırdı. aleti tamamen dikti ve iç çamaşırı zaten tamamen ıslanmıştı.
"hayır... elimde değil, (isim)"
sesini kısmak için onu öptün ama bu da pek işe yaramadı.
giyuu tüm cinsel hayal kırıklığını dışarı atmak isteyerek kendini sana sürtmeye devam etti.
"Sen bir sapıksın tatlım, kim bilirdi. Hala tüm itaatkarlar gibi muhtaçsın."
tomioka tekrar tekrar sızlandı, senin yanında ovuşturmak yeterli değildi.
"Küçük arkadaşına dokunmamı ister misin bebeğim?"
siyah saçlı başını salladı, ağzını açtı ve evet diye inledi.
Parmağınızı ıslak ucunda gezdirdiniz, hala kumaş kaplı olan organını sıktınız.
onu çekmeye başladın, hızla mastürbasyon yaptın, her okşama onu çıldırtırken onu izledin. ağzı açıldı, havayı dışarı verdi ve dudakları titriyordu.
"Söyle giyuu, yanımda boşalmak için ne yapardın?"
"aaahg, her şey, (isim), her şey..." giyu, yaptığı her hareketle dikleşmiş penisinin inlemesini ve üzerinizde sallanmasını izleyerek başını salladı.
aletinin sana yaptığı tokatlara ve içinden küçük bir ön boşalmanın çıkmasına izin veren seslere güldün.
çocuğun senin üzerindeki hareketleri çılgınca ve dağınıktı. kalçaları üzerinizde sallandı, küçük zıplamalar yaptı, bunların hepsi size daha iyi yaklaşabilmek ve üzerinizden atlamak içindi.
"ne kadar çaresizsin, çünkü boşalmak istiyorsun, aw. güzel sürtük"
"daha çok, daha çok, buna ihtiyacım var."
"Kapa çeneni tomioka. Tatmin olana kadar seninle oynamaya devam edeceğim."___________________________
(Male reader)"Hadi bebeğim, hadi..." - siyah saçlı adamın aletine nasıl inmeye çalıştığına bakarak dersin.
"Kapa çeneni, bugün hükmediyorum, ben-..." senin sikinin ucunu tam deliğinde hissettiğinde sesi haince titredi, - "Ben hükmediyorum."
"-Tamam, peki, ne dersen de efendi Tomioka..." - dedin, sırtını yastıklara dayayarak, senden en azından biraz almaya çalışmasını izledin
Sen olsaydın çoktan iki, belki de üç kez bitirirdi diye düşündü. Ama hayır, gururunu yutamaz. Hepinizi alması gerekiyor, sizi boyun eğdirmesi gerekiyor,
Kahretsin! - aletinin yarısını çoktan almış gibi hissederek inliyor, ama dahası...
Parmakları gövdenizi kaşıyor ve gözlerinden yaşlar haince dökülmekle tehdit ediyor. Yapamaz. seni alamaz
"ne? Şimdiden vazgeçiyor musun?" diye sordun, yüzüne bakarken tuhaf bir heyecan dalgası hissettin.
"E-evet... Yardıma ihtiyacım var, lütfen..." - sırıttın, onu sırtüstü çevirip toplarina kadar soktun, içindeki en hoş duygudan boğulmasına neden oldun.
Aletiniz hemen sıcak, dar duvarlarda hareket etmeye başlar. Elleri omuzlarınızı kavrar ve üzerinde çizikler bırakır. Günah dolu inlemeleri, itişlerinizin gücüyle odayı dolduruyor. Çok iyi biliyordu
"Ne olmuş?" - diye sorarsın, aletini okşamaya başlayarak, - "Artık bana hükmetmeyecek misin, hmm?"
"H-hayır M/n!" diye inledi, geldiğini ve sperminin midesini kapladığını hissederek.
Altınızdaki manzaraya kıkırdadınız ve onun sizi bir kereden fazla geçmeye çalışacağını fark ettiniz. Ama çok daha eğlenceli olacak...
_______________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanficSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...