Rengoku x Reader

694 19 0
                                    

Y/N."

Kulağınızı arkadan kaplayan alçak tınıyla sarsılırsınız, gökte esen bir fırtına gibi güçlü, sıcak nefes dalgaları teninizi karıncalandırıyor.

"Formunuz... tam değil," diye yorum yapıyor. Sesine eğlence karışıyor. "Sana yardım etmeme izin ver."

Öfori dalgaları uzuvlarınıza yükselir, bokken'inizi tutuşunuz gevşer. Kalın bir şekilde yutkunursunuz, vücudunun yakınında sırtınızdan ırmaklar halinde terler akar. Bu tekniği onun yoğun bakışları altında bir bilim haline getirmeyi umarak son beş saati kılıcınızı sallayarak geçirmenizin hiçbir faydası yok.
Efendin aniden çok yaklaştı. Hiç kimseye olmadığı kadar yakın. Ve arkanıza yaslanırsanız, ona karşı kızaracak, sıcaklığını emecek ve vücudundan sürekli olarak yayılan yanık sedir ağacının büyüleyici aromasını içinize çekeceksiniz. Vücudunun kaslı düzlüklerinin tadını çıkarırken, gül rengi dudaklarından cesaret verici sözler ve yumuşak iniltiler çıkardı.

Önemli bir bölümünüz onun bunu hiç umursamayacağını düşünüyor; onun küçük ilerlemelerini eğlendiriyorsun.

Etrafındaki gerçekliği büken ve çarpıtan bir güç yayıyor. Erkeksi kolları vücudunuzu çerçevelemek için geldiğinde kalbinizi çarpıntı yapan bir çılgınlığa gönderir. Muazzam elleri sizinkini kapladığında neredeyse kaybedecek, pozisyonunuzu düzeltirken nazikçe tutuşunu yapacaktır.

Aniden kolları arasında kaskatı kesildin, sesin göğsüne yerleşti. Hain bedeniniz iradenize karşı tepki veriyor, gözbebekleriniz büyüyor, doymuş üniformanızın altında göğüs uçları büzüşüyor, nefesler çalışıyor, beliniz beklentiyle seğiriyor. Onu mahvetme arzunuza boyun eğmeyi ne kadar çok istediniz.
Efendinize karşı sevgi dolu duygular beslediğiniz ikiniz için de bir sır değil. Koşulsuz nezaketi, boyun eğmez iradesi ve güzelliği ile yapmamak elde değil. Bir süredir onu özlediğinizi biliyor ve bu yüzden mi sizi sert vesayeti altına almaya karar verdiğini merak ediyorsunuz. Karşılığında kendi duygularını belli etti. Ancak, ilk hamleyi sizin yapmanızı beklemek lehinde hareket etmekten kaçındı. Sen çok utangaç bir yaratıksın; bir süredir seni kabuğundan çıkarmaya kararlı.
Bunu yapmak için şimdiden daha iyi bir zaman var mı?

Çenesini omzunuzun birleşim yerine gömerken, "Böyle," diye törpüledi. Etkileyici çevresini kuyruk kemiğinize bastırdığında, kendinizi kontrol altına almak bir irade savaşıdır. "Daha rafine bir kılıç ustası olmanıza yardım etme" kisvesi altında kalçalarını size karşı kurnazca dalgalandırır. Dersin uzun süredir terk edildiğinden eminsiniz, daha fazlası için… aşk.
Sahip olduğunun farkında olmadığın bir cesaretle, onun kucağında rahatlamana izin veriyorsun. Omuzlarınızı düşürün, narin dudaklarınızın yanından memnun bir iç çekiş. Günahkar ağzından boğuk bir inilti çıkararak, kalçalarınızı ustaca kalçalarının büyüyen tepesine geri atıyorsunuz. Kıçınızın üzerinde süzülürken ne kadar hoş hissediyor. Ağır nefes alarak hareketlerinizi sabitlemek için ellerinizi kalçalarınızın peşinden bırakır.

"Biliyorsun, benim güzel, genç tsuguko'm," dedi alev Hashira, göğüslerinizin altındaki boşluğa yaymak için parmaklarını kuzeye doğru sürükleyerek. "Tekniğinizi geliştirmenize yardımcı olacak başka yollar da var." Tonunda yüzen imaları kaçırmazsınız. Boynunuzun yanına nazik bir öpücük kondurur, niyetini teninize döker.
"Ha?" çatık kaşlarla sorgularsın, utangaçlığınız çoktan unutulurken, bokkenin yere çarpar. Boynunu ellerinizle kapatmak için geri uzanıyorsunuz ve vücudunuza daha fazla erişmesine izin veriyorsunuz. "Lütfen," diye soruyorsun nefes nefese, "lütfen beni aydınlat o zaman, Efendim."

En uzun oneshot bu sanırım. Daha fazla yazıp taslağa atıcağım. Görüşürüz!!

Demon Slayer, Bnha OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin