Aizawa Shouta

320 4 12
                                    

Aizawa Shouta

betonun ötesinden bir bakış yakaladınız. üst kısmında gizli geniş omuzlarını saran bol bir gömlek, kesinlikle beline bir beden büyük gelen kot pantolon ve estetiğini tamamlayan huysuz, metanetli ifade.

göğsünün şişmesi için gereken tek şey buydu.

güzel yaşlı adam senin ortağın değildi - ama yine de endişeli sinirlerle demlenmiş şehvet dalgalarını senin terin içinde doğrudan çadıra gönderdi.

birkaç dakika daha hareketsiz, zamanda donmuş bakarsınız. sıcak, kısa ve çekici bir gülüş sizi gerçeğe geri çeker.

sevgili todoroki shoto'nuz; mevcut erkek arkadaş ve dick ilişki. dudaklarında hafif bir imayla üç kaykaycıyla sohbet etmek.

kafan tereddütle daha önce gözlerini becerdiğin gizemli adamın gözleriyle buluşmak için akıyor. Halüsinasyon görmenize neden olanın şiddetli sıcak mı yoksa gerçekten size doğru mu yürüdüğünü anlayamıyordunuz. her halükarda onun hareketlerini yansıtarak onun yönüne yaklaştınız.

"Gençlerin aptal olma huyları olduğunu biliyorum ama her şeyin ortasında öylece durmayın. salak . yarı alay etti, yarı gözbebekleriyle senin sik izinin izini sürdü.

"İlgin için teşekkürler, salak. ama iyiyim . ne bok yediğinin farkında mısın, ihtiyar? "

yaşlı adam ? ne yaptığını biliyor mu? Bu tavrınla ​​kime hitap ettiğini sanıyordun? kesinlikle o değil mi?

"Benimle gel, sana bildiğim her şeyi öğreteyim. Asıl soru şu tatlı çocuk. onunla başa çıkabilir misin ? "

yumuşak, dolgun dudakların yanıt olarak titredi - aizawa bunu evet olarak tercüme etti. beyninizin lapaya dönüşeceği kadar dolu, doldurulmuş ve beslenmiş hissetmenin felç edici soğuğunu ne kadar çok arzuladığınızı biliyordu. ama arzusunu bu kadar umursamazca önleyemezdi, hesaplı ve sabırlıydı ama sen onun yüzeyine çok daha ilkel bir şey getirdin.

Aizawa parmaklarınızı küntün etrafında nazikçe yönlendirirken, bacaklarınızın arasında bir döner tabla bu şekilde sona erdi. evet, tam bir pislik olacak ve ilk kez sigara içtiğinizde bir küntten nefes almanıza izin verecekti.

"Yani daha önce hiç sigara içmedin mi? " Sanki akla gelebilecek en iğrenç suçu az önce işlemişsiniz gibi yavaşça tekrarladı .

yanaklarınızdaki ten çeşitli tonlar arasında dans etti, suçluluk dolu utanç izleri ensenizi ısıttı.

"hayır, şşşşş, yapmadım. en azından bunu istediğim için bana kredi ver - ben bunu hiç anlamadım. diye yalvardın, başının arkasını onun omuzlarının üzerine yasladın, böylece gözlerin onun koyu renkli gözlerinde sakinleşebilsin.

çevredeki alan hafif tatlı kokuyor, ezici ot kokusu arasında bir miktar ekşi vücut miski ile örülmüş - ciğerlerinizi bütün olarak yuttu; pembe etin her bir santiminden yeni bir hayat gibi hissettiren bir şey fışkırıyordu.

Yuvarlamayı bitirdiğinizde, Shouta ucu dudaklarınızın arasına sokar ve çakmağının diğer ucunu tutarken sizden birkaç nefes almanızı ister.

alevin küt ruloyu zarif bir şekilde yiyip bitirmesini seyredersiniz, ardından kül grisi ile bağcıklı ateşli turuncu bir gölgeye dönüşür.

ilaçlar sisteminizden kanayarak ciğerlerinizden geçerek damarlarınızdan bir karıncalanma hissi uyandırır. beyniniz ağır ve uyuşmuş, rahatlatıcı bir aptallık durumuyla örtülü.

Demon Slayer, Bnha OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin