sanemi ile kavga etmek en kötüsüydü. bir şeye kızdın ve öfkelendin ve onunla bu konuyu konuşmak istediğinde sanki duvara konuşuyormuşsun gibi hissettin. seni görmezden gelir ve bazen sadece birkaç kırıcı söz söyler ve giderdi.
korkunçtu çünkü herkesin tanıdığı kişiliğe rağmen sana bağırmadı ya da sesini çok yükseltmedi ama bir iki cümleyle seni nasıl kızdıracağını biliyordu.
tartışalı birkaç saat olmuştu. ve ilk hareketi yapmak üzere değildin. öğrenmesi ve kendi başına yapması gerekiyordu. kendi hatalarını fark etmek.
Belki bazı şeylerde hatalı olduğunuzu bilseniz bile, sadece bunun hakkında konuşmak istediniz. ama öfken bazen sana ihanet etti.
Sanemi içeri girip giremeyeceğini sorduğunda odanızın kapısının açıldığını duydunuz. Onay işareti olarak kısa bir "mhm" mırıldandınız.
sanemi odaya daha sakin girdi ve ensesini kaşıdı. utanmış ve biraz depresif görünüyordu.
Ona ciddi bir şekilde baktın, kollarını yatakta kavuşturdu ve konuşmasını bekledin.
"dinle, (isim), özür dilemek istedim... sana bunları söylemek istemedim... ben- sadece bu." sözleri geveleyerek ve her zamankinden daha gergin görünüyordu, belki de sessizliğinizin nedeni buydu.
sana parlayan gözlerle baktı, belli ki ağlamış ya da ağlamak üzere. "Üzgünüm, her şey için, biliyorsun ben... seni çok seviyorum."
son söylediğin şey yüzünden yüzü biraz kızarmıştı, bunu söylerken yüzüne bakmak için gücünü almıştı.
böyle davrandığında çok tatlıydı, gerçekten bu yüzden onu bu kadar çok sevdin, davranışlarına rağmen bazen onun için zor olsa da hatalarını tanımasını biliyordu.
Yataktan kalkıp ona sarıldın. "Onu yanaklarından tutup yaralarını okşadın ve ona derin ve ihtiyaç duyulan bir öpücük verdin. "Ben de seni seviyorum sanemi."
sonra onu yatağa sürükledin ve kulağına ödül olarak onunla sevişeceğini fısıldadın. Sanemi transa girmiş gibiydi ama sadece sana bakarak başını salladı ve bunu yapmana izin verdi.
Ona her şeyi yapmana izin verip vermeyeceğini sordun. ne demek istediğini biliyordu. pek bir şey olmamasına rağmen, onun bundan hoşlandığını biliyordun.
kıyafetlerini çıkardın ve vücuduna baktın. "güzel." fısıldadın.
teninin her yerini öpmeye başladın. ona çok fazla sevmediği yara izlerine çok dikkat ediyor. masaj yaptın ve her şeyi yaladın, ona ne kadar değer verdiğini bilmesini istedin.
zevki kendisi için hissedebilsin diye uzun süre kendi parmaklarını kullanarak hazırladınız. gerçi sonunda dar iç kısmında üç parmağı olan sen oldun.
"yap (isim), hazırım."
kemerini taktın ve onu delmeden önce, önündeki aynada yansımasını görebilmesi için sırtüstü yatmasını istedin.
sanemi tiksintiyle inledi, yanakları kızardı ve bunun ne kadar utanç verici olacağı konusunda kekelemeye başladı.
"Şşş, tamam aşkım, heyecanlıyken ne kadar tatlı göründüğünü görmeni istiyorum."
sanemi kendine fazla bakmaktan kaçınarak dimdik döndü. nefesi biraz düzensizdi, meme uçları kırmızı ve dikti, horozu yaptığı her hareketle dans ediyordu. Bu onun için fazla erotik bir görüntüydü.
yavaş yavaş içine girmeye başladın, nefes nefeseliğini ve yüzünü yastığa nasıl sakladığını dinledin. yavaş yavaş onun girişi olması gerektiği gibi aldı. ve sen hareket etmeden önce, kendine nüfuz eden bir sanemi vardı.
nazikçe boynundan tuttun ve ısırdın, emdin ve yaladın. boynunda iz bırakarak.
"Herkes bugün ne kadar eğlendiğimizi bilecek", kendini ileri geri iterken şimdi utangaç bir şekilde yansımasına bakan adamı suskun bırakarak.
ağzını zevkle açmak ve bazen daha hızlı hale getirmek için kontrolü ele alırken dudaklarını ısırmak.
"Ne kadar iyi bir çocuk sanemi, bak ne kadar iyi yapıyorsun. Çok iyi."
Sanemi gözlerini devirip yüksek sesle inlerken başını yarı yarıya salladı.
"Aaah, görünüşe göre senin tatlı yerine vurdum..." kalçalarını sertçe okşadın, kalçalarına doğru indin. Bunu defalarca tekrarladınız, bu alanda ne kadar sağlam hissettiğini sevdiniz.
"D-daha..."
"ne diyorsun tatlım?"
"D'daha...hng, sadece...daha fazla." sızlandı sanemi.Uzun bir aradan sonra tekrar merhabaaa okullardan dolayi sık sık bölüm atamıyorum üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanficSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...