"Seni mutlu edecekse ne istersen yaparım Douma-sama." Tanıdık kahkahalarla karşılanarak karşındaki adama gururla anlattın.
"Böylece? Bir şey yapar mısın?" Douma sordu ve sen hızla başını salladın.
"İlginç..." diye mırıldandı, yüzünü nazikçe tutup gözlerinin içine bakmanı sağlayarak, "Çok ilginç." Douma onun için ne kadar çok şey yapacağını çok sevimli bularak sırıttı.
"Bir şey ha?" Douma emin olmak için bir kez daha sorguladı. "Herhangi bir şey Douma-sama." cevapladın. "Harika - bu harika." sırıttı, sana yaklaştıkça gözlerindeki bakış karardı.
"Hmm demek beni iyi hissettirmek istiyorsun değil mi?" Douma sınırlarınızı test ederek devam etti.
"Yaparım." gururla gülümsedin.
"İyi kız, o zaman neden dizlerinin üstüne çökmüyorsun?" Douma sırıttı, senden ne istediğini zaten bildiğinden hiç tereddüt etmeden önünde dizlerinin üzerine çöktüğünde heyecanı daha da arttı.
"Çıkarabilir miyim?" Duma'nın büyük elini yanağınızda hissederek yumuşak bir tonda sordunuz. Sen onun dokunuşuyla eridiğinde nazikçe yanağını okşadı ve ardından bir baş selamıyla karşılaştı.
Git işaretini aldıktan sonra bir saniye bile kaybetmedin, kemerini çözdün ve hemen ardından kotunu indirdin. Ona şehvet dolu gözlerle bakıyordun, ağzında onun sikini almak için neredeyse çaresizdi.
Douma'nın sert duruşu, onun da çaresiz olduğunu görmeniz için ıslak bir yama ile boksörlerinden görülebiliyordu. Douma'ya gülümsedin, ona böyle hissettiren kişi olduğun için mutluydun ve başka hiç kimse değildi.
Boksörlerini aşağı çekmeden önce, tam önünüzde sızdıran horozuyla karşılaşmadan önce, onun şişkinliğine yumuşak bir öpücük koydunuz. Görünce neredeyse salyanız akacaktı, çok güzel bir siki vardı.
"Çok büyük." Ona masum bir gülümseme gönderirken dokunulmak için yalvaran zonklayan uzunluğunu yalayarak mırıldandın. Daha önce görmediğiniz bir şeymiş gibi davranıyordunuz ve Douma'nın tek yaptığı önündeki manzarayı izlemekti.
"İşte benim kızım, çok itaatkarsın." Douma seni övdü, yüzüne şeytani bir gülümseme yerleşti. Övgü, uyluklarınızı birbirine kenetlemenize neden oldu. Tekrar duymak istedin, ihtiyacın vardı.Daha fazla içeri girdikçe başınızı aşağı yukarı sallamaya başladınız, dikkat çekmeyen kısmı elinize dolamaya başladınız. Douma sana bakarken biraz tısladı, ağzından muhtaç iniltiler çıkarken saçlarını kavradı.
İniltileri seni sadece daha fazla motive etti ve gözleriniz kilitliyken Douma'ya bakarak dilinizi onun boyunda döndürmeye başladınız. "S-Siktir." nefesini verdi ve sana daha sıkı sarıldı.
"Aynen öyle, çok iyi gidiyorsun." Sen hareketlerine devam ederken Douma mırıldandı, ne kadar büyük olduğundan gözlerinde yaşlar oluşmaya cesaret etti.
Onu ağzından çıkardın, aşağı inerken vücudunu okşamaya devam ettin. Dudakların onun taşaklarına gitti, sen de onları emmeye başladın, baş parmağınla onun ucunu alay etmeye başladın.
Orada hassastı, öyle olduğunu biliyordunuz ve yüksek sesli iniltileri bunu doğruladı. "İyi kız, o güzel dudakları nasıl kullanacağını biliyorsun." Douma inledi, sen onun gözlerinin içine baktığında horozu seğiriyordu.
Douma saçını daha da sıkı tuttu ve saniyeler sonra dudaklarından bir nefes sesi çıktığında seni ondan çekti. "Beni boşalmak mı istiyorsun?" diye sordu Douma, cevabını zaten biliyordu ama adını senin ağzından duymak istiyordu, bu ona her zaman bir ego artışı verdi.
"Evet Douma-sama." Cevap verdin, ağzını tekrar açtın, ancak Douma'nın saçlarını sımsıkı kavrayıp ağzının içine doğru itmesiyle karşılaştın. Gözünün köşesinde yaşlar toplanırken, boyunu ağzına aldın.
O kadar iyi hissettirdi ki, yanaklarınızı oyarken, başınızı aşağı yukarı sallamaya devam ederken, destek için uyluklarına tutunurken gözyaşları döküldü.
"S-Siktir, iyi kız. Sikimde ağlarken çok güzel görünüyorsun.” Douma ağzının içinde küfretti, agresif bir şekilde ağzınıza sokup boğazınızın arkasına birkaç kez vururken tutuşu asla gevşemedi.
Tükürük çenenizden aşağı akarken gözyaşları akmaya devam etti ve Douma tanıdık bir düğüm hissetti. "Devam et, a-aynen böyle." Douma onun sözleriyle kekeledi, senin horozunda öğürme ve ağlama sesleri, yaklaştıkça hissi arttırıyordu.
"siktir," diye inledi Douma, gözlerini seninkilere kilitlerken ağzını serbest bırakarak. Yapabileceğin tek şey inlemek ve hepsini almak, bacaklarını daha da sıkmak çünkü bacakların arasında biriken ısıyı artık görmezden gelemezdin.Douma, uylukları hafifçe titrerken nefesini tuttu, uzunluğunu ağzından çıkardı. "İyi kız, hepsini benim için aldın." Dilini çıkardığında Douma gülümseyerek seni övdü.
"Hmm, gerçekten tadın tadına bakmak ha? Yutmak." Douma sana emretti ve sen söyleneni yaptın. Dudaklarından dökülen bir inilti gibi hepsini yuttu.
"İyi kız, seninle işim bitmeye yakın değil." Douma sana söyledi, seni saçlarından çekerek, ardından da seni aç bir şekilde öptü.
Gecenin uzun olacağını biliyordun ama bunun bir önemi yoktu, sen onun itaatkar iyi kızıydın, önemli olan tek şey buydu.
__________
"eğlendin mi?" douma'nın sesi, birkaç gece önce hatırladığınızla aynıydı. yumuşak ve yatıştırıcı, yine de sana cüret ettiğini biliyordun. ona duymak istemediği şeylerle cevap vermen için seni cesaretlendiriyordu ve sen buna kanmayacaktın.
Bu soruyu kulağının dibinde sordu ama yine de alaylı bir şekilde sesi hala aynıydı. Boynunuza kilitlenmeden ve eli kimononuzun içine girip göğsünüzü avuçlamadan önce de aynı geliyordu.
"Bana cevap vermedin," diye alçak sesle konuşurken dişlerinin tenine hafifçe değdiğini hissettin. "dedim; eğlendin mi?"
parmakları meme uçlarınızı kıstırdı ve bu, derin bir iç çekmenize neden oldu. yüksek sesle olamazdın. yapamadın Douma'nın normalde yaptığı gibi aniden odanıza geldiği akşamın geç saatleri değildi ve malikanenizdeki herhangi biri sizi şu anda bulunduğunuz durumda duyar veya görürse, mahvolurdunuz.
"H-hayır." Boynunu öptüğünde cevap verirsin.
"Gerçekten?" diğer elini dizine koyarken kucağındaki pozisyonunu değiştirdin ve kimonoyu ittin. tenini okşadı ve yavaş, alaycı bir tavırla onu daha yükseğe sürmeye başladı. "Onunla geceyi benimle geçirmeyi tercih etmezsin, değil mi?"
Şu anda içinde bulunduğun çıkmazdan önce, ailen seni potansiyel bir taliple görüşmen için ayarlamıştı ve sen bütün gün onunla birlikteydin. sen bilmiyorsun, douma haberlerden haberdardı ve sen onun bunu bildiğini bilmiyordun.
ilk başta neden ona söylemediğini anlamadı. Annenle baban planladığından daha erken odaya gelip nereden geldiğini sorduğunda annenle babanla dışarıda olduğunu söylediğinde neden yalan söyledin, madem güzel giyindin.
Eğer tüm bunları ve bunları yapmak yerine, en başından ona gerçeği söyleseydin, sonunda ona gerçekte ne olduğunu anlatıp anlatmasaydın, ikiniz için de daha kolay olurdu.
eli diğer göğsünüze gitti ve kucağında elinden geldiğince sizi hareket ettirdiği gibi masaj yapmaya başladı, kıçınıza sürtünerek boynunuzun daha belirgin kısmında izler bırakmaya başladı, ama bu noktada, sen yapmadın. umurumda değil.
"Zamanımı seninle geçirmeyi tercih ederim." düşük sesle, neredeyse bir fısıltı gibi söylüyorsun, parmaklarının senin giysili yarığının üzerinde gezindiğini hissediyorsun."iyi bir kız var." douma gülümsedi, boynuna daha fazla erişim sağlamak için başını hareket ettirdiğini hissettiğinde gözleri karardı. "İşte benim güzel kızım. sana bir talip ayarlıyor, ha?”
Kıvrımlarınızı itti ve parmaklarını içeri sokmadan önce ileri geri ovuşturdu. "Ne biliyorlar? Belki de hepsinin görmesi için seni işaretlemeliyim. ya da belki seni hemen şimdi almalıyım. Seni buradan uzaklara götür ki benden başkasını görmeyeceksin. ne de olsa her gece buraya gizlice girmekten çok daha kolay olacak. bunu ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanfictionSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...