Bir kahraman olsan ve toga ile çıksan?

316 8 0
                                    

• makyajınızı herkes sever

• Mina veya Uraraka ile kesinlikle en iyi arkadaşlar

• Todoroki ile ya da onun yanında duruyorsunuz, böylece aranızda bir bağ var

• yurtlara taşındığınızda, odanız bitkilerle dolu.

•Ve odada kocaman bir etçil bitki var. bu herkesi korkutuyor ama sen sadece bitkilerin kafasını okşuyorsun

• Kota ile bitki ve hayvan sevgisinden de arkadaş olursunuz.

• çok korkutucu olan herkese ebeveynlik yapmak için Iida ile takım kurarsın

• gerçek hemşireye gitmek yerine hemşireye gidin.

• Denki kesinlikle kıymıklar için sana gidiyor

• İkinizin birbirinize tahammül ettiği tek zaman Bakugo ile akşam yemeği hazırlıyorsunuz.

• Aşk Toga'ya saldırdığında hep seninle savaşmaya çalışır. O senin Harley Quin'in ♥️

• lig seni dahil etmeye çalışıyor ama sen Dabi'den çok nefret ediyorsun.

"Hadi, sadece bize katılın."

“Ben Doğanın koluyum. Onun ruhu. Onun iradesi. Cehennem, ben Tabiat Ana'yım. Neden bize zarar veren bir gruba katılayım ki?”

"Kahramanlar kötü insanlar, biz değiliz!"

"İkiniz de öylesiniz."

“O zaman NEDEN KATILMIYORSUNUZ?”

• Shigaraki hemen sonra uzaklaşır.

• Dabi'nin seni öpmesini sağlarsın, böylece bayılır.

“İnsanlar, Tanrı'nın yaratıklarının en saçma olanı. Size hayat veriyoruz ve onu kolayca geri alabiliriz.” Öldür!
kadar üzgün ki senin küçük öpücüğünden sonra bayılıyor.

• Toga, sana yakınlaşmak için Mina'nın kılığına girer, ama sen onu öğrenip yurduna getirirsin.

"Canım? Beni görmek isteseydin içeri girebilirdin."

"Beni hatırladın mı!?"

"Seninki gibi tatlı bir yüzü nasıl unutabilirim?"

"Lütfen biraz kan alabilir miyim? Bahse girerim seninki çok tatlı ve lezzetlidir!”

"Ah tatlım, benim kanım yemek için değil. O, küçük, tatlı ağzında berbat bir tat bırakan aloe."

"Fakat-!"

"Sevgilim benim bebeklerime yemek hazırlamam gerekiyor. Neden benim için eve gitmiyorsun?" Ayrılıyor ama kesinlikle haftada iki kez geceleri geliyor.
• öğretmenler seni seviyor

• Gece yarısı, kahraman kıyafetinizi sever ve kış tasarımınıza yardımcı olur

• Aizawa ve sen, bazı açılardan benzersiniz. İkiniz de sınıfı önemsiyorsunuz ve kızdığınızda ya da kötü tarafınıza düştüklerinde ürkütücü oluyorsunuz. Ayrıca ikiniz de huysuzsunuz ve aptal bir kız arkadaşınız/kocanız var.

• All Might'tan nefret ediyorsun ve o senden korkuyor. Çoğu zaman onu birçok şeyde düzeltirsiniz. Ondan neden nefret ettiğini kimse bilmiyor ama sen ediyorsun.

• Mic de senden korkuyor ama yine de seni seviyor. Siz ikiniz birlikte müzik dinliyorsunuz ya da ona bitkileri öğretiyorsunuz.

• Toga size abt elden geçirmeyi söylüyor, buna kızıyorsunuz ve onu öldürmeye çalışıyorsunuz ama bunu yapamıyorsunuz.

• ahbap sizden 5 fit uzakta ve maske takıyor. Onu öpemez, parfümünü veya tozunu üfleyemezsin. Ve bitkileri betondan geçirmek gerçekten zor.

•ama Toga ablaya üzüldüğü için sana yardım etmeye çalışıyor. Sana hava atıyor.

• Eri geldiğinde onu seversin!

"Tatlı."

"Teşekkürler hayatım. sen de çok güzelsin. Biraz bitki ve kelebekle oynamak ister misin?”

"Hmm!" Siz odanızda oynuyorsunuz.

• Aizawa'nın tek başına bakıcılık yapmasına izin veren tek kişi sensin

• Bazen bitkiler yaparsın ve Eri'yi uçurursun.

• ona okumayı ve bitkilere bakmayı öğretiyorsun

• Hatta çok mutlu olduğun şeyi geri dönüştürüyor!

• Noel için ona, ilk bitkisini alırsınız

• Aizawa ölünce çıldırır ve sizi arar

• ona bitkinin ne olduğunu söylersiniz, böylece ihtiyacı olduğunda bir tanesini tekrar satın alabilir ve eğer unutursa diye ne zaman sulaması gerektiğini söyleyebilirsiniz.

• Toga, fırsat buldukça size bitkiler de verir.

• size etçil bitkiler veya ona kanı hatırlatan kırmızı bitkiler verecek.

• ona bir domates bitkisi verirsiniz, böylece hayvanlar yerine meyveleri bıçaklayabilir ve onları yiyebilir.

• hepiniz aşıksınız ve muhtemelen kötü adam oluyorsunuz ve daha fazla bilgi almak için kahraman olarak kalıyorsunuz.

• ligden hala nefret ediyorsun, bu yüzden katılmıyorsun.

• muhtemelen pis işlerini yapacak ve sana aşık olduğunu ya da seni öptüğünü söyleyen herkesi öldürecek.

• Tabiat Ana ve bahçesindeki en sevdiği bitki olan Langsdorffia (vampir bitkisi olarak da bilinir)

Demon Slayer, Bnha OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin