İyi bir öğrenci olan İzuku, siz onun yatağındayken masasında ödevini yapıyordu.
Onun dikkatini çekmek istedin ve bunu TikTok meydan okuması yaparak yapmanın daha iyi bir yolu var mı?
Yatağına çapraz şekilde otururken, İzuku'nun çerçevede olduğundan emin olarak telefonu yastığına dayadın.
"Bir erkekten hoşlanıyorsan ellerini çırp"
İzuku yumuşak bir gülümsemeyle sandalyesinde döndü ve senin ellerini çırptığını izledi.
"Senden hoşlanmıyorsa ellerini çırp"
Gülümsemesi düşmek üzereydi.
Deadass, OFA'yı etkinleştirdi ve seninle uğraştı.
"KÖPEK, SENİ SEVİYORUM-"
Neyse ki, günün geri kalanında bu dikkatini çekti.Katsuki Bakugo
Sen ve o, yatağınızda üşüyordunuz, kolu beline dolanmış, onun yanına sarılmıştı.
TikTok'ta geziniyordun, kendin yapma fikrini bulduğunda trendle karşılaştın.
Kıpırdanarak elinden çıktığında, senin tuvalete gideceğini düşünerek bir homurtu çıkardı.
Telefonunuzu komodine dayadığınızda kafasının karıştığını hayal edebilirsiniz.
"Bir erkekten hoşlanıyorsan ellerini çırp"
Yüzünde o kendini beğenmiş küçük sırıtış vardı.
"Senden hoşlanmıyorsa ellerini çırp"
Sen ne olduğunu anlayamadan iki elin bileklerini kavradı ve seni alkışlamaktan alıkoydu.
"Seni çok sevdiğimi çok iyi biliyorsun."
Cevap olarak sadece kıkırdadın.
"Sana hatırlatmama gerek var mı?" Göğüslerinden birini yakalayarak karşılık veriyor.
Ah oğlum, o gece seni sevdiğini gösterdi mi?Shoto Todoroki
Todoroki'nin arada bir TikTok'a girdiğini görebiliyorum.
Muhtemelen trende aşinadır, onu bir ya da iki kez fyp'inde görmüştür.
Birlikte ödev yapıyordunuz ve can sıkıntısından telefonunuzu ders kitaplarınıza dayayıp oyuna bastınız.
"Bir erkekten hoşlanıyorsan ellerini çırp"
Todoroki'nin gözleri yumuşayarak hafifçe alkışladın.
"Senden hoşlanmıyorsa ellerini çırp"
Ellerini dondurdu.
"Numara."
"Shoto, sıkışıp kaldım-"
Konu bu değilmiş gibi, seni aptal kaz.
"Seni sevdiğimi biliyorsun, bundan şüphe etmemelisin aşkım."
Ellerinizi çözdürürken bacaklarınızın belinin etrafında kilitlenmesine izin vererek sizi kaldırdı.
Ani şefkatine kıkırdayarak yanağını seninkine sürttü.
Seni seviyor, unutma okuyucu.___________________________________
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sadece aktiflik için atıyorum. Kısa olduğu için üzgünüm ama devamı yoktu bu kadardı :< kısa sürede uzun atmaya çalışıcağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer, Bnha Oneshot
FanficSelam çeviri yapıcağım farkli yerlerden alarak ama çok sık gelmez kendim de yazarım yani sık sık da gelebilir egerki motivasyon olursa gunde 4 bölümde gelir Ben tutmasa bile yazacağım. UYARI Smut, argo, intihar, lgbt olabilir şimdiden rahatsız olan...