ROZA LETAFET

75 7 0
                                    

Ben Roza Letafet...

Sabahın soğukluğu uyanıp annem ve babamın arasından kaçıp aşağıya koştum.Abimin kapısına durmadan vurarak " uyan!...Abi uyan!" kapıyı durmadan vurup bağırıyordum.Ayağımı kaldırıp tam kapıya vuracaken abimin bilğine denk geldi ve " ROZA!" acıyla bağırınca ondan bi kaç adım giderek " benim suçum yok! o kadar kapıya vurdum açaydın!" abimin gözleri beni buldu ve kaşlarını çatıp konuştu" aa bak sen şu bacaksıza.Kaçma gel buraya!" kahkaha attarak kaçtım.Merdivenlerden inerken kendimi koltuğun arkasına koyup sakladım.Ama geceleğimin eteğini koyamadım.Tam onu koyacaken abimin koları belimin iki yanlarındantutup havaya kaldırdı ve " yakaldım! hadi şimdi kaç bakalım" minik elerimi ağzıma koyup kıkırdadım.Abim beni koltuğun üstüne koyup gıdıklamaya başladı." abi!..Abi ama..ama bu...haksızlık!" kahkaha attmaya devam edince.Oda kahkaha attı ve elerini karnımdan çekip konuştu" hak ettin! bücür şey seni" deyip burnuma vurdu.Bende aynısını yapıp " bücür abim benim" dedim.Kahkaha attı ve ayağa kalkıp kendini gösterdi " benmi bücürüm?" iki elimi tekrar ağzıma bastırıp kıkırdadım ve " yok.Eşek kadar olmuşsun" kaşlarını çatı.Ama çok dayanamayıp güldü gülerken domuz gibi ses çıkardığı için kahkahaya boğulduk.Kapı çalınca susutuk ve Zehra abla kapıyı açınca suratımdaki mutlu ifade yok olup gitti.Abim kaşlarını çatıp bana baktı ve benim baktığım yere baktı ve konuştu " Mara hala?" 

Mara halam iki büyük adımda yanımıza gelip konuştu " sabahtan beri neye gülüyordunuz bakalım? aman neyse.Anne ve babanız nerde?" abime döndüm.Bana kaş göz işareti yapıp -anne ve babayı çağır der gibi yaptı- koşarak merdivenleri çıktım ve az önce indiğim yatağa baktım.Annem ve babam uyuyorlardı.Babam ve Annemi uyandırıp konuştum " Mara hala aşağıda sizi bekliyor anne" dedim.Hızla kalkıp gözlerini açıp kapadı ve ağzında bişeyler geveleyip hazır oldular.Eh tabi Letafet ailesi Büyücü ve Cadı kanı taşıyan bir aile.

Hızla kendi odama girdim ve Rota'yı uyandırdım.Oda uyanınca beraber giyindik ve aşağıya indik.Mara halam beni yanına çağırıp konuştu " Roza,koskoca kız olmaya başladın.18.Yaşında dövme yapabileceksin" Anne ve babama baktım şaşkınlardı.Bu sefer abime baktım o da şaşkın ve sinirliydi.Mara halama döndüm ve ona baktım.Mara halam ölüm meleğiydi.Ölümü geleni bilirdi." birimi ölecek?" deyip gözümden yaşı sildim.

Mara halam konuştu " evet,sen tam 18 yaşına geldiğinde biri ölecek.Ama onu da o gün öğreneceğiz." Gözümden tekrar bir yaş aktı ve Mara halam eliyle sertçe silip dişlerinin arasından konuştu" ağlama! senin gücün için önemli! sakın birdaha göz yaşı dökme! eğer dökersen! sen biliyorsun olacakları." deyip sıktığı kolarımı bıraktı ve ayağa kalkarak bağırarak konuştu " KUTSAL DÖVME İÇİN GEREKİRSE AİLEMİZ,ANNEMİZ,BABAMIZ,KARDEŞİMİZ,ABİMİZ.ÖLECEKTİR!" 

Her zamanki yeminini yapıp çıktı.

(18.YAŞ GÜNÜM)

Sabah herkes telaş halindeydi.Evi süslemek için gelenlermi dersiniz,beni hazırlam için gelenlermi.En acayipide cenaze için kutsal sularmı? biri ölürken ben 18. yaş günümü kutlayacağım.Koca bir saçmalık!.Çıkmadan önce annemlerin odasında unutuğum bilekliği almak için odaya girdim.Bilekliğimi arayıp bulduğumda kapıya doğru adımlarken Mara ve babamın sesini duydum.Hızla dolaba girdim ve dolabın kapağını kapatım.Mara ve babam içeri girdi ve Mara halamın yüzü sinirliydi.Babamın ki şaşkın ve sinirliydi.Mara dişlerinin arasından konuştu" lanet ihtiyar direniyor! hissediyorum!" babam kaşlarını çatıp konuştu " nasıl...nasıl ölüme direnir?! bunu yapabilen tek sen değilmiydin Mara?" Mara kaşlarını çatarak " evet! tek bendim ama nerden bilebilirim Maya ablamda da olduğunu! salak! direnmemesi lazım!"  babam konuştu" neden? başka bir zamana ertelensin 20. yaşı gayet uygun"  Mara halam konuştu" kızını kulanıyoruz onun güçlerinden haberi yok ve bilinç altına ne yerleştirdidiği ise Maya ölmüyor!" 

"MÜHÜR" Kutsal Dövme (ARA VERİLDİ!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin