Elimi bırakıp kapıya doğru ilerlerken tekrar konuştu " zamanım kısa Roza.Lütfen böyle yaparak ikimizde üzme.Zamanımızı beraber geçirelim olurmu?" dönüp bana baktı.Göz yaşlarımı silip kafamı olumlu anlamda aşağı yukarı saladım.Tebessüm ederek kapıyı açıp çıktı.Tekrar gözlerim dolduğunda yukarıya baktım ve kendi kendimi teseli ettim " sakın! ağlamak yok Roza çünkü son zamanlarını güzel geçirelim.Hem son zamanlar değilmiş gibi geçirirsem daha az acır canım" derin bir nefes alıp verdim ve sarmaşık kapıyı açıp çıktım.
Salonada tamı tamına yarım saattir oturuyoruz.Halam aşağıya indiğinde aklım5a gelen fikirle halama döndüm ve " hala?" " efendim" " hala Jesy nerde?" kol saatine bakıp konuştu " bugün arkadaşlarıyla çıkmıştı.5 dakikaya gelir" kafamı olumlu anlamda saladıktan sonra.Kapı çaldı ve içeriye Jesy girdi ve bizi görür görmez " dayımın kızı?" deyip koşar adımlarla yanıma gelip bana sıkı sıkı sarıldı.Raya'Ya döndü ve " teyzemin kızı?" deyip onada sıkı sıkı sarıldı ve Maya halama bakıp " genç ihtiyarım benim" deyip yanağına öpücük kondurdu.Onları böyle görünce birdaha annesini benim yüzümden göremeyecek,dokunamayacak,seslenemeycek hata en kötüsü öpemeyecek olması hepsi benim yüzümden olacaktı.Beynimin uyarı ışıkları yandı ve iç sesim konuştu " hani ağlamayacaktık? hani halanı mutlu edecektin? böyle yaparak anca üzersin!" doğru söylüyordu.İç sesim bu sefer haklıydı.Kocaman gülümsüyerek Jesy'iye baktım.Bana göz kırptı ve hızla yanıma gelip elimden tutu ve kendisi arkamdan beni itti.Ne oldu anlamadım.Aynı şeyi Raya 'ya da yaptı ve en sonunda ikimizin ortasına girip benle Raya'nın koluna girerek merdivenlerden çıktık.Bi yandan bağırıyordu "hadi! hadi!" diye Raya'yla birbirimize bakıp güldük.En sonunda Jesy'inin odasına girdik.
◮
Aynadan kendime bakarken Jesy konuştu " çok...mükemmel!" aynaya tekrar baktım.Üzerimde askılı koları olan belimi saran larcivert elbiseye baktım.Karnımda üçken şeklinde bir boşluk vardı.Beyaz tenimi orataya koyuyordu.Aynı şekilde belimin yan taraflarında da vardı bu boşluklardan.Göğüst dekoltesi ve elbise miniydi.
" çok kısa değil mi?" Raya küçük bir kahkaha attıp konuştu " ringe çıkmıyosun Roza! azıcık takılıcaz" göz devirdim ve " çok komik" dedim.Jesy giyinme odasından çıkınca hayretler içerisinde Jesy'e baktım.Üzerinde bikini tarzında çiçekleri olan şık ama bir o kadarda kısa hata minacık bir elbise vardı.- elbise demeye bin şahit- ama o kadar çok yakışmıştı ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"MÜHÜR" Kutsal Dövme (ARA VERİLDİ!!)
FantasyKendisinin haberi olmadan kaderin onun için yazılmış olan adamla istemeyerek evlenmesi mi? Ailevi sıkıntılı olan Roza özel güçleri olan bir kız ve Roza biricik abisine zarar gelmemesi için ona ikinci anne olan Maya Letafet'in ölümünü kabulenecek mi...