Kırılmak mı?

15 4 0
                                    

Belki soracaksınız." kızım senin yaptığın şey akıla sığarmı?" diye.Aslında azıcık hakklı olabilirsiniz.Ama n'yapayım benimde eğlence tarzım bu.Ferit irileşen yeşil gözleriyle bana bakmayı sürdürürken yavaş adımlarla önünde durdum ve nazikçe elimi kaldırıp " merhaba.Ferit abi" dedim.Ferit kaşlarını çatmış bana bakarken sadece onun duyabileceği şekilde konuştum " keşke bana escort muamelesi yapmadan önce.Beni tanısaydınız" dedim.Ferit boğazını temizleyerek kendine geldi ve uzatığım elimi sıkarak konuştu " merhaba.Roza" dedi.Şirin şirin tebessüm ederek ellerimizi ayırdım.Vural'ın hemen yanına otturdum.Vural yerdeki bakışlarını bana deydirdi ve ardından kaşlarını çatarak boynuma baktı.Kızartığı yeri kapatıcıyla kapatmıştım.Görmesi imkansız gibi birşeydi.Elimi yavaşça omuzuna koyup yalandan sevgilisiyle ilgilenen çifti oynadım " Vural.İyimisin? daldın sanki"dedim.Vural bakışlarını boynumdan çekip,buz mavisi gözlerini mavi gözlerime kilitleyip elini bacağıma atıp sıktı ve gülümsüyerek konuştu " iyiyim hayatım" dedi.Hayatım mı? yalan bi iki öksürdükten sonra Maya halama döndüm.Tatlı tatlı sırıtıp benle Vural'a bakıyordu.Bu kadın Vural'a iyi davrandığımda yada Vural'ın bana iyi davranması hoşuna gidiyordu.Tanrım! ne  boktan işti bu böyle.Vural elini bacağımdan çekip kolunu arkamdaki koltuğa uzattı.Ferit'in karısı sandığım kadın bana baktı ve hafifçe tebessüm etti.Bende ona karşılık verdikten sonra Vural'ın erkeksi sesi kulağımı taciz edercesine yaladı " yengemede merhaba demeyi unutun galiba?" dedi.Hızla ayağa kalktım ve bütün gözleri üzerime çevirdim.Yalandan bir gülücük gönderdikten sonra alımlı kadına baktım.Siyah uzun saçları bellinde bitiyordu ve.Üzerine giydiği bebe mavisi asklı elbise onu hem şık hemde tatlı göstermişti.Gözleri elbisesiyle aynı tondaydı hemen hemen.Yavaşça ona yaklaştım.O da ona yaklaştığımı anlamış olacak ki yavaşça ayağa kalktı ve içten bir gülücük sergileyerek konuştu " merhaba yenge" dedi.Bu söylediği söz tekme yememi sağlasada surat ifademi bozmadan " sizede merhaba" dedim.Maya halam bana baktı ve kaş göz işareti yaparak bahçeyi işaret etti.Gözlerimi tekrar bu güzel kadına çevirdim ve " beraber bahçede bir kahve içelim mi?" dedim.Kadın tebessüm etikten sonra " tabii,tabiki" dedi.Ben önden giderken Dozer ne istediğimi duymuş olacak ki mutfağa yönelmişti.

Bahçeye çıkıp bahçe banklarından koları sarmaşıklı.oturacağımız yerde yeşil bir minder ve beyaz yastıklarla tamamlanmış güzel bir banktı.Oraya yerleştikten sonra önümüzde bulunan masaya kahvelerimiz indirmişlerdi.Kahvemden bir yudum alırken,kızda benimle aynı anda içti.Kahvemi tekrar masaya bıraktıktan sonra konuştum " adınız neydi?" dedim.Kadın iki yanağında bulunan gamzeleri gösterek konuştu " Sarmaşık" dedi.Sarmaşık...Ne kadar değişik bir isim olsada çok güzel bir isimdi.

Ne kadar değişik bir isim olsada çok güzel bir isimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Sarmaşık Wizard)


Ben bahçeye göz gezdirirken Sarmaşık'ın sorusuyla ona döndüm "Siz.Kaç yaşındasınız?" dedi.Gülümsiyerek konuştum " 19" derin bir nefes alıp tekrar konuştum " 20'ye girmeme az kaldı"dedim.Bi an şaşırsada otuz iki diş sırıtıp konuştu " aynı yaşta olmamız ne kadarda güzel" dedi.Gözlerim iri iri olmuşken konuştum " sende'mi 19 yaşındasın?" dedim.Gülümsedi ve konuştu " dün 20.Yaşıma girdim" dedi.Tamam benim 20.Yaşıma girmem için daha aylar vardı.Kafamı olumlu bir şekilde saladıktan sonra balkon kapısının önünde küçük bir kız bellirdi " Ayne!" dedi.Anne'mi? bu kimin çocuğu ki? Sarmaşık kafasını ağır birşekilde kapıya çevirdi ve " Annem? sen yeni mi uyandın.Gel bakalım anneye" dedi.Gözlerim yuvalarından çıkacakmış gibi irileşti " senin mi kızın?" dedim.Kafasını olumlu bir anlamda saladı ve küçük siyah saçlı,yeşil gözlü kızını kucağına aldı ve yanağına sulu bir öpücük bıraktıktan sonra burnuna vurdu ve " ne diye bağırıyorsun küçüğüm?" dedi.Küçük kız ellerini yan tarafına doğru açtı ve dudağını büzerek konuştu " Vuryal amca ayneni canavay yiyecek deyince şeni kuytaymaya geydim" dedi.Bazı kelimeleri telaffuz edemiyordu...Bi dakika.Vural bu küçük kıza annesini canavar mı yiyecek demişti! umarım bu bahsetiği canavar ben değilimdir.Küçük kız etrafına baktıktan sonra,gözleri beni buldu.Gözlerini kstı ve annesinin kucağından atlayıp elerini belinin iki tarafına koyup gözlerini kısmaya devam ederek konuştu " şen! prenşeş gibiysin ama.Yokya şenmi annemi yiyecekşin?" dedi.Gözlerimi kıstım ve konuştum " ben mi? aaa ne münasebet canım.Hem...Vural amcan bana canavar mı demiş?" dedim.Ona takılarak.Sarmaşık bize kıkırdayarak bakmayı sürdürürken cimcime konuştu " Evet.Amcaşişkom deydi.Hem şen kimsiykin? çok güselsin" dedi.Gamzelerimi gösterip güldüm ve onun boyuna gelmek için dizlerimin üzerine eğilip ellerini tutup Şirin şirin konuştum." hem ben...Canavara benziyormuyum...Prenses?" dedim.Gözlerimin içine baktı ve " hayıy...Sen tam bi prensesin.Dimi aynne?" dedi.Sarmaşık " evet annem" dedi.Sarmaşık Cidden çok küçük görünüyordu.Anne olacağını asla tahmin ettmezdim.Ama insanların tercihlerine saygı duymaktan başka birşey yapamazdım.Biraz düşününce Ferit'in bu kıza aşık olamayacağı birşey yoktu.Tatlı,şirin,şık ve çok hoş bir kadındı.Küçük kızın bana soru sormasıyla dudağımı ıslatım " şenin adıy neydi?" dedi.Düşünmüş gibi mırıltılar çıkardım ve " ilk önce sen söyle" dedim.Kaşlarını çatı ve işaret parmağını bana saladı " hiyle yok" dedi.Alt dudağımı dişlerimin arasına alıp üstekinide siper ettikten sonra konuştum " eyvah! yakalndık.Tamam benim adım Roza.Sıra senin prenses" dedim.Kafasını saladı ve konuştu " adıym.Dayma" dedi.Dayma diye bir isim mi olurmuş?

"MÜHÜR" Kutsal Dövme (ARA VERİLDİ!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin