Morfin

20 5 2
                                    

Gözümü açtığımda odanın tavanından benim odam olduğunu anladım.Ama ben en son Vural'ın kucağındaydım...Tabi ya! kesin kendisi beni eve bıraktı.Sırf ona sorular sormayayım diye.Hayvan! Öküz! yeminle  bu adam Soğuk Nevale ne olacak! yavaş yavaş ayağa kalktım ve boynumda oluşan yaraya dokunmaya çalıştım ama yara yoktu.Aynadan Boynuma bakınca sağ tarafta biraz morluk olduğunu gördüm.Yaralarım iyleşmişti hemde şaşırtıcı birşekilde.Üzerimde bulunan tayt ile krop o iğrenç şeyleri hatırlatınca adamın kafasının patladığını düşünmemle midem ağzıma geldi ve hızla lavboya koşup klozete kustum.Ellimin tersiyle ağzımı sildim ve klozetin beyaz mermerinin kanla dolu olduğunu gördüm.İç kanamamı geçiriyordum? ayağa kalkıp ellime yüzüme su çarptım ve saçlarımı tekrar bağladıktan sonra üzerimi indirdim ve geniş siyah pantolon ile beyaz dar bir tişört ve ceket  giyip aşağıya inmeden önce soluk yüzüme doğal bir makyaj yapıp aşağıya indim.Bizimkiler kahvaltı sofrasına yeni yeni otururken " günaydın" dedim.Hepi bana dönerken Jesy" günaydın kuzen.Hadi kahvaltıya gel" dedi.Onu demesiyle midem bulansada tebbesüm ederek yemeğe oturdum ve bi kaç salata ve yumurtalı ekmek yedikten sonra portakal suyumuda içtim ve peçeteyle ağzımın etrafını silerek " afiyet olsun size.Ben doydum" dedim ve tam adım attmıştım ki Maya halam konuştu " niye kuş gibi yedin?" deyince aklıma gelen yalanı söyledim " sultanım.Ben bir mili sporcuyum yememe dikkat ettmeliyim.Ayrıca akşam siz uyurken attıştırdım" dedim.Maya halam tebbesüm edereken tekrar bi adım attınca Maya halam kızlarla konuşunca döndüm " bugün alışverişe çıkalım.Yarın bi yerlere gideriz" dedi.Ve bana baktı bende kızlara bakınca " tamam gidelim.Hem dışarda da beraber akşam yemeği yeriz?" dedim.Raya ve Jesy " kesinlikle!" Raya " kulağa hoş geliyor olur bence" dedi.Maya hala kafasını olumlu anlamda saladıktan sonra adımlarımı hızlandırarak bahçeye çıktım.Serin hava suratıma çarpınca derin bir nefes aldım ve ağaçlara baktım.

Ağaçların bi tanesinin dalının kuruduğunu ve kırıldığını gördüm.Gözlerimi oraya odaklayıp ellerimi oraya doğru uzattım ve ağacın dalında çiçekler açarak düzeltim.O aralarında çiçek açan tek daldı.Eh, tabi benim sayemde.Dün olanlar aklıma gelince Vural'ın ne olduğunu çok merak ettim."Acaba Kan cadısımı?" diye düşünürken.Abimi özlediğimi hissetim ve pantolonumun cebinden telefonumu çıkartıp Abimi aradım.Çalmasıyla açtı ve kahverengi saçlarının terlediğini ve anlına yapıştığını gördüm.Kahverengi ha'da releri can yakıcı bir şekilde bana bakarken ıslık çaldım ve " Yakaz bey? bune hal böyle? beni kalpten götürmek mi istiyorsunuz?" deyince gülmeye başladı.Onu o kadar çok özlemiştim ki...Anlatamam.Yakaz bana baktı ve iç geçirip " nasılsın?" dedi.Onu da üzmemek için " Londra'da nasıl olunursa artık canım.E sen nasılsın? annem,Rota,Zehra abla onlar nasıl?" deyince abim bana baktı ve kaşlarını çatarak " birini unutmadın mı?" " kimi unutum abi?" abim bakmaya devam etti ve " sence" der gibi bir bakış attınca bıkkınca ofladım ve öbür tarafa baktım.Yakaz tekrar konuştu " ya allah aşkına.Evdeki yardımcının bile naıl olduğunu sordun ama babanın halini,hatrını sormadın Roza." lafın fazla uzayacağını anladım ve " abi kusura bakma Maya hala ve kızlarla dışarı çıkacağız.Seni sonra arasam?" diye sordum ve abim gözlerini açıp kapatı ve " tamam.Ama mutlaka ara" gülümseyip telefonu kapatım.Arkamı dönünce Dozer'i baygın halde yerde gördüm.Korkudan bi iki adım geriye attım ve n'yapacağımı şaşırmış bir halde sağa sola baktım.Biraz uzakta deri ceketli bir adam ve etrafını saran 9 adam gördüm.Hızla merdivenlerden yukarı çıktım ve kendi odamın kapısını açıp içeri girince Raya,Maya halam ve Jesy köşeye çömeldiklerini gördüm.Beni görünce sevinçten göz yaşı dökerken hıçkırdı Jesy." Roza...K-korkuyorum" dedi.Hızla onların yanına gittim ve Jesy'e sarıldım.Ve kulağına " sakın korkma annen'i üzme ve kendine gel.Sihrini kulanıp kendinizi görünmez yapmanı istiyorum.Ve benim için gizli bir oda vardı? hatırlıyorsun değil mi?" kafasını hızla saladı.Konuşmama devam ettim. " ben ve Roza kendimizi savuna biliriz.Sen ve Maya hala benim için ayrılan gizli odaya inin ve ben gelene kadar asla çıkmayın." dedim ve dolabımı yana çekip arkasında ki kapıyı açtım ve yan taraftaki düğmeye basıp ışıkları açtım.Dolabın altında 3 tane kablouz kulaklığı alıp bi tanesini Jesy'e verdim.Ve onu her zaman dinlediğimi unutmamasını istedim.Ve diğerini de Roza'ya verdim.Onları aşağıya indirdim ve kapıyı kapatıp Roza ile birlikte dolabı kapının önüne itikten sonra odanın kapısınıda kilitleyip pencereye koştum.Aşağıya bakınca o deri ceketli adamın hala ordaki 9 adamla karşı karşıya kaldığını gördüm.Öbür pencerede ise başka bir adam vardı onun etrafıda 5 adamla sarılıydı.Roza 5 adamla sarılı olan adamın penceresinden atlayıp ona yardım edeceğini söyledi.Bana da diğer adam kaldı.

"MÜHÜR" Kutsal Dövme (ARA VERİLDİ!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin