Benim şuan yaşadığım olay tamamen SAÇMALIKTAN oluşuyor.Vural'ın söyledikleri sözlerle olduğum yerde kilitlendim.Yere düşen telefondan sesler geliyordu ama benim beynimde yankılanan tek bir söz vardı "çünkü.Vural Wizard.Senin evleneceğin kişide ondan"
Sadece o ses yankılandı beynimde.Ne etrafımdaki insanları gözüm gördü...Nede bana seslenen sesleri kulağım duydu.O an bütün dünya bana seslendi ama sadece bi ses duyuyordum,hayatımı mahvedecek olan sesi.Şuan bile mahvetmiş olan sesi...Ben evlenecekmiydim? hem de bu karktersiz adamla?! lanet olsun! Tanrı aşkına ben bu adamı görmeye dayanamazken birde hayatımın bir parçasımı edecektim? lütfen lütfen lütfen duyduklarım bir kabustan ibaret olsun.Ne olur Tanrım? daha fazla bu donuk halde kalamazdım ama ne yapayım? biri size pat diye evleneceksiniz diyor ve siz" he,tamam zaten yapmadığım bişey değil" 'mi diyeceksiniz? Ya ben bi kere bu adamla aynı yatağı,aynı odayı, aynı lavboyu,aynı banyoyu,aynı...aynı herşeyi aynı kulanacağım! ya lanet olsun ki ben bu adamla aynı yatakta...OF! iki ucu boklu değnek.
Siktir! B-E-N -E-V-L-E-N-İ-Y-O-R-U-M!!!
Gözlerim iri iri açılırken kalp atışımı ve etrafta olan sesleri, görüp duymaya başladım.Galiba şokun ettkisinden kurtulup aranıza girdim.Sanırım. Gözlerim sadece bir kişiye takılıydı " gelecekteki kocam" hızla yüzümü ekşittim ve midem ağzıma geldi.Lanet olsun ben o adamla şeyi..işte o şeyi..Onu düşündüm.Midem ağzıma gelirken hızla köşede duran çöp kovasına eğilip nide öz suyum gelene kadar kustum.Ağzımı elimin tersiyle silip eğildim yerden kalkıp hala merdivenin başında durmuş beni izleyen adama bi bakış attıp en alt kata inen merdivenlere yönelirken konuştu " ben...Ben istiyormuyum sanıyorsun!" diye bağırınca irkildim.Söylediği söz benim aklımı kurcalarken aşağıya indi ve yanımdan hızla geçip bahçeye çıktı.Bende onu takip edip bahçeye çıktım.O arka bahçeyedeki ormanlığa girince bende girdim ve ona bağırarak durdurdum.Buradan sadece malikanenin ucu görünüyordu." Neden o zaman? Neden evlenmeyi kabul ettin!" diye sordum öfkeyle.Hızla bana döndü ve konuştu " Neden mi? lan ben Kutsal Dövmeci'nin sözünün üzerine nasıl söz söyleyeyim?!" Paul'mu istemişti? ama neden? neden bizim evlenmemizi istesin ki? " Hemen mi? hemen mi evlenmemizi istediler?" diye sordum korkuyla.Ondan korkmuyordum.Sorumun cevabından korkuyordum.Derin bir nefes aldı ve konuştu " Hayır...Ama sen 22 yaşına girdiğin an evlenme töreni başlayacakmış.Ama neden...Neden sen lan.." demiştiki gücünü öfkeyle arkamdaki ağaçları yıkarak çıkartı.Hızla arkamda oluşan seslerle o tarafa döndüm.Üzerime doğru düşen ağaçla tiz bir çığlık attıp yere kapandım.Çığlığım hala artarken Vural'ın sesini duydum " artık susan mı?" deyince gözümden benim bile haberim olmadan akan yaşı sildim ve kolunda oluşan damarları takip ederek parmak uçlarında son bulan damarları yutkunmama sebep olmuştu.Bu adam ne kadar lanet birşey olsada...Affet gibi vücutu vardı.Damarlarına baktığımı anlayınca yandan bir gülümseme gönderdi ve yüzümü ekşitecek o sözleri söyledi " benimle evlenmek o kadar da kötü bişey değilmiş değilmi?" Gözümü devirip çömeldiğim yerden kalkıp yavaşça çıktım ve Vural hemen ardından ağacı fırlatı ve soru sordu.
"Kaç yaşındaydın sen? hem birbirimizi tanımalıyız değil mi?" göz devirip sorduğu soruyu yanıtladım" 19.Sen?" Vural biraz sustu ve konuştu " 23" dedi.Yaşıda uygunmuş.Hem kaslı hemde boksla ilgilenen biriydi...Biri beni durdursun!. Ağaçların arasında ilerlerken canımı yakan o cümleyi söyledi " Maya halan sen kaç yaşındayken gidecek?" amansıca gülümsedim " ölecek" kelimesini söylememişti.En azından insanın kalbini kıracak cümleler kurmuyor.Gülümsememi yüzümden silinirken konuştum " 20" bana sorduğu soulara kısa kısa cevaplar verip geçiştiriyordum.Tam geri döneceğimiz zaman ona o soruyu sordum " annem,abim kısacası ailem biliyormuydu seninle evleneceğimi? Maya halamda dahil" diyede ekledim.Yukarı baktı ve düşünüp konuştu " yanlış hatırlamıyorsam...Rota tek bilmiyor" deyince dalga geçtiğini anladım ve gözlerimi kısarak konuştum " ha ha ha çok komik" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"MÜHÜR" Kutsal Dövme (ARA VERİLDİ!!)
FantasyKendisinin haberi olmadan kaderin onun için yazılmış olan adamla istemeyerek evlenmesi mi? Ailevi sıkıntılı olan Roza özel güçleri olan bir kız ve Roza biricik abisine zarar gelmemesi için ona ikinci anne olan Maya Letafet'in ölümünü kabulenecek mi...