Kalbim neden ağrıyordu?
Canım neden yanıyordu şimdi?
Neden ihanette uğramış gibi hissediyorum?
Gördüğüm görüntüler gerçek olamazdı değil mi?
Ama...Herşey o kadar sahici ki,o kadar kırcı, o kadar yıkıcı,o kadar öfkeli ki.
Elim ayağım boşalmış gibi hissediyordum.Bu...bu çok,çok iğrenç bir duyguydu.
Yüzümü buruşturmuş,göz pınarlarımı zorlayan gözyaşlarımı göttürmek için dişlerimi birbirine girecek şekilde sıkmıştım.
Elimi tutan eli daha çok sıkmıştım düşmemek için.Elimi tutan Mete aynı şekilde bana güç vermek istermişçesine sıkmış ve bize hızla yaklaşan Barbar'a bakmıştı.Bakışlarım bulanıklaşırken kafamı salladım kendime gelebilmek için.Dizlerimin üzerine düşmemek için çok zorluyordum kendimi.
Barbar Mete ve benim ortamızda dururken arkasından gelen iki suiletide görmemek için gözlerimi kırpmış Barbar'ın gözlerinin içine bakıyordum.
Gözlerine baktığım sıra bakışlarını Mete'den almış bana çevirmişti.Ellerini arkasında birleştirmi yüzünü biraz eğerek benimle yüz yüze gelmişti.
Suratına kusmamak için kendimi kasarken gözlerini kapatıp derin bir nefes burnundan almış ardından gözleri kapalıyken gülmsemiş ve şu sözleri söylemişti.
" Koku...buram buram korku kokuyor burası!" demişti alayla.Gözlerimi kapatmış başımı dikleştirip gözlerimi açarak onun gözlerinin içine bakmayı sürdürmüştüm.
Yıllardır görmediğim beni taciz eden adam şimdi karşımda durmuş bana ' korku ' kokusu aldığını söylüyordu.Dişlerimi birbirine daha sert birşekilde geçirdim.Artık diş etlerim sızlıyordu.Mete'nin eline tutmayan elimi sivri tırnaklarımı avucuma battırmış sıkıyordum.
Gözlerim bakışları delici bir şekilde bakan buz mavisi gözlere takıldı.Adeta baktığı yeri deliyordu,kanattıyordu...
Hızla bakışlarımı ondan alıp bana biraz daha yaklaşan adama baktım.Mete elimi daha çok sıktı.
Adam biraz daha yaklaştı ve gözümün önüne gelen asi saç tutamı tutacakken kafamı geriye çekip saçımı kullağımın arkasına sıkıştırıp sinirle bakan gözlere baktım.Gözlerimi o gözlerden çekip buz mavisi gözlere çevirdim.'Hiçmi ya hiçimi sinirlenmiyorsun bu adam saçıma dokunmaya çalışırken!?'
Diye geçirdim o buz mavisi gözlere bakerken.O ise bakışlarını benden çekip Nalay'a bakmıştı.
"Aaa?" dedi pislik herif. "Bi hoşgeldin yokmu Rozalin?" dedi.Bakışlarımı hızla pislik herife çevirdim ve kaşlarımı çatarak gözlerim sinirle dolarken ' Rozalin' kelimesini nasıl ağzına aldığını düşündüm.Hızla ona bir adım atıp yumruk yaptığım elimi açıp suratına okkalı bir tokat yapıştırıp bağırdım. " Nasıl...Nasıl ağzına alabiliyorsun o ismi sen,pislik herif!?"
Suratı sağa düşen adam dudağındaki kanı sillerek bana baktı ve sırıtarak konuştu " neden ağzıma almaya utanayım ki?" dedi.Daha çok sinirlendim,daha çok öfkelendim.Hızla Mete'nin elini bırakıp Barbar'ın gömleğinin yakalarını tutup onu ittim ve dişlerimi sıkarak konuştum.Gücüm benden bağımsız yükseliyordu. "Dirisini rahat bırakmadın,bari bırak sen her onun ismini andığında mezarda sızlamasın kemikleri!"Rozalin...Rozalin'im...
Yazarın Anlatımıyla ✍...
Öfkeyle dişlerini sıkan Barbar yakalarını tutan genç kadının kollarını tutup onu duvara fırlattı ve süzülüp yere düşen kızın yanına diz çöküp tam çenesine elini koyup başını kaldıracaktı ki hızla bir güç onu yere düşürmüş art arda yüzüne yumruk geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"MÜHÜR" Kutsal Dövme (ARA VERİLDİ!!)
FantasyKendisinin haberi olmadan kaderin onun için yazılmış olan adamla istemeyerek evlenmesi mi? Ailevi sıkıntılı olan Roza özel güçleri olan bir kız ve Roza biricik abisine zarar gelmemesi için ona ikinci anne olan Maya Letafet'in ölümünü kabulenecek mi...