Hiii ay ben bu ficteki jke düşüyorum xkkdkxkdkd
Hadi bakalım başlayalımm
Jungkook'tan
Diğer okulumdan ayrıldığımda seçmem için sunulan okullar arasında burasının olmasına şaşırmıştım. Babam seneler önce yatırım amaçlı alıp bana bile söylememişti ki bu sene haberim oluyordu. Okulun babamın olduğunu bilen sadece müdürdü ve babam sertçe kimseye söylememesi gerektiğini tembihlemişti, adam iyi birisi gibi dursa da mesafe hayat kurtarır diyerek fazla konuşmamaya çalışıyordum. Öğle arasına girmemizle çevremdeki kız öğrencilerden kurtulup arabama bineceğim sırada duyduğum sesle durdum.
"Seni burada öldürürüm duydun mu beni iğrenç gay"
Tanrım dedim içimden, ne de çok homofobik var bu okulda?
Yavaşça yanlarına yaklaştığımda daha önce sınıfta gördüğüm piyano çalabiliyorum diyen çocuğa baktım.
"Ayrılın"
Üçü de bana dönerken ani bakışları beni güldürmüştü.
"Sen kimsin be siktir git"
"Hangi sınıftasın sen?"
"F lerdeyim sanane?"
Gülmeye başladığımda sinirle dilimi dudaklarımda gezdirip biraz yaklaştım.
"Seni burada döverim duydun mu beni iğrenç homofobik?"
Arkadaki çocuk gülerken aniden bakmamla susmuştu.
"Sen kendini ne sanıyorsun ya-"
"Kanka o öğr-"
"Sende bi sus be, bana bak kendini ne sanıyorsun böyle garip giyinip gelmişsin?"
"Waow bu benim en sevdiğim gömleğimdi amaa"
Aniden sert bakışlarımı gönderip sol elimle dinlendirici gözlüğümü çıkararak çocuğa yürüdüm.
"Biraz tutar mısın, teşekkürler"
Elimden alıp şaşkınca bana baktığında yüzündeki ifadeye gülümseyerek arkamı dönmemle tam yumruk vuracaktı ki elini tutup arkaya çevirdikten sonra duvara yasladım.
"Ben yeni müzik öğretmeniniz ve sen ismini bile bilmiyorum ama ismini öğrenip disipline gitmen için elimden geleni yapacağım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope