22

2.7K 181 53
                                    

Hi babyss nasılsınız?


Hadi başlayalımm

Jungkook'tan


Dolabın önünde mal gibi eşyalarımla bakışıyordum, okul balosu bugündü.


Bebeğim


Sevgilimmm ne giyiyorsun?


Takım elbise biliyorsun?


Maske takma zorunluluğu varmış ehe


Biliyorum biliyorum


Tamamm neysee orada görüşürüz seni seviyorum muahh


Bende seni seviyorum görüşürüz


Siyah takım elbiseyi alıp giyerek aynada kendime baktım, tae'nin ne giyeceğini bilmiyordum. Saat akşam dokuza gelirken evden çıkıp okula doğru ilerlemeye başladım. Okula geldiğimde elimde tuttuğum maskeyi saçma olduğunu düşünerek gözüme taktıktan sonra derince bir nefes alıp sigaramı dudaklarımla buluşturdum. İçerisi doluydu, masalarda içkiler ve bir evren öğrenci vardı. Hafif hareketli müzik beni gülümsetirken sigaramı söndürüp elime bir kadeh içki alarak tekli masaya doğru ilerledim. Köşede durmuş altında deri pantolon, üzerinde kırmızı beyaz gömlek olan kişi gözlerini bana dikmiş bakıyorken kafamı çevirdim. Aniden yanıma adımlamaya başladığında gülümsedim, yürüyüşünden bile tanıyordum bebeğimi.


"Pardon boş musunuz?"


"Senin için her zaman bebeğim"


Dudaklarını dudaklarıma bastırıp kıkırdayarak koluma girdi. İçmeye devam ettiğimizde müdür bey sahneye çıktı.


"Evet arkadaşlar bugün eğlenin diye bu organizasyon yapıldı biliyorsunuzdur. Bu organizasyonda hem emeği geçen hem de onayı olan okulumuzun sahibini buraya davet etmek istiyorum"


Tae bana anlamaz bakışlarını gönderirken telefonum titredi.


Babam


Sürprizzz:)


Tanrım of off


"Babamın işleri" mırıldandığımda gülmeye başladı.


"Bay jeon buyrun?"

Music of LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin