Hiii ben geldim
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız pls
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Odanın kapısına geldiğimde bakışları anlık beni buldu, daha sonra tekrar kağıtlara odaklandı. Yavaşça yanına gelmemle kucağına oturdum. Beni hala takmadan kağıtlara bakması uyuz ediyordu. Telefonu çalmaya başlayınca açarak kulağına götürdü.
"Evet evdeyim, biliyorum gördüm konuştum baba. Tamam sıkıntı yoksa sorun yok görüşürüz"
Telefonu tekrar kapatmasıyla kucağından kalıp yüzüm yüzüne gelecek şekilde oturmamla yüzüme baktı. Saatlerdir bana bakmamasıyla gözlerine hasret kalmıştım resmen.
"Hala bana kızgın mısın jungkook-ahh?"
"Değilim"
Umursamazca cevap veriyordu belli ki içinde hala biraz da olsa sinir vardı.
"Hiç sanmıyorum"
"Doğruyu söylüyorum şimdi kalk Kucağımdan"
Kafamı hayır olarak sallayıp daha fazla sokuldum bedenine. Ellerimi boynuna doladım, "özür dilerimm" diye fısıldadım kulağına.
"Dileme demiştim?"
"Yine de dilerim işte. Sen beni umursamayınca üzülüyorum"
"Hakettin ama bu sefer?"
"Evet ama yeterli değil mi lütfennn?"
Kafasını sallamasıyla büyükçe gülümseyip dudaklarımı dudaklarına bastırarak geri çekildim. Üzerinde oturmaya devam ettiğimde deliğim haffiçe kasılıyordu, penisini altımda hissederken kıpırdamamak için savaş veriyordum. Elleri belimi bulduğunda içimden küfürler ederek hafifçe biraz daha yaklaştım.
"Sikeyim" tıslarcasına konuştuğunda dudaklarımı ısırmaya başladım.
"Altında birşey yok mu taehyung"
Hayır anlamında kafamı sallamamla tek kolu hala belimi sararken diğer eliyle saçlarını arkaya attı. Arsızlık yapmak istiyordum, o kadar çok istiyordum ki hemde. Onunla birleşmek istiyordum ve o bunu biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope