Hiii yine yeni yeniden bir ficc
Götüm durmuyor hep yazasım geliyor mxmemdmdmdmd
Hadi başlayalımm.
Beni bilen bilir olaylara direkt dalıyorum btw
Taehyung üzerini giyerek evden çıkacağı zaman hoseok'un aramasıyla duraksadı.
"Tae haberin var mı bugün yeni müzik hocası geliyormuş, herkes onu konuşuyor"
"Tanrım o kadının gittiğine sevindim, kadın mı erkek mi geliyormuş"
"Erkek ve herkes 60lı yaşlarında birisi diyor, hatta müdürle konuşurlarken duyulmuş sanırım adam önünü bile göremiyormuş"
"Ohoo yandık desene, bende sevindim genç birisi en azından 40 50 lerinde olsaydı piyano dersleri verirlerdi diye"
"Bakalım, sen ne zaman geliyorsun?"
"Geliyorum birazdan"
"Tamam görüşürüzz"
Telefonu kapatıp taksiye binerek okula gitmeye başladı. Okulu pek sevdiği söylenemezdi çünkü çekilmez insanların olduğu bir yerdi. Özellikle de dörtlü bir kız grubu tae'nin gay olduğunu söyleyip dakika başı dalga geçiyorlardı. Bu doğruydu ama dalga geçmelerini anlayamıyordu. İnsanlar artık alışmıştı susmasına, susuyordu çünkü arkadaşı yoongi ve hoseok milletle kavga etsin istemiyordu. Kendisi kavga etmeyi sevmeyen, ettiğindeyse tamamen eden bir tipti. Tabikide insanların her sözlerinin altında kalmıyordu ama... Araba durduğunda çantasından parayı çıkarıp adama verdi.
İnmesiyle kızlarla kapıda karşılaşması bir olmuştu.
"Ooo minik gay buradaymış, sana göğüslerimi göstersem birşey hissetmezsin demi?"
"Emin ol ki hissederim, iğrençlik ve tiksinme duygusu mesela. Sende aynaya baktığında hissedebilirsin bunu"
Kızlar susmuş birbirlerine bakarken hoseok ve yoongiyi görmesiyle yanlarına ilerledi.
"Evet aşk kuşları hadi sınıfa gidelim"
"Taehyung deme böyle ya"
"Sus yoongi sanki sevgili değilsiniz?"
"Değil miyiz yoongi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfikceTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope