Hiii ehehehehehe ben Ehehehehe ne yapsam kiiii ayırsam mı bizimkileri xkrmxkmdkxldlxl
Tamam tamam kızmayın cnm şaka yapıyorum (Her an herşey olabilir )
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Evin önünde durduğunda inerek eve girmiştik. Sıcaktan sanki beynim yanıyor gibi hissediyordum ki o benden önce davrandı.
"Duşa gireceğim çünkü ölücem sanırım sıcaktan"
Kafamı sallamamla odaya gitmişti. Etrafta göz gezdirmeye başladığımda gözüme köşede duran minik çanlar takıldı. Evi turladıkta sonra yukarıdan seslenmesiyle merdivene adımladım. Odaya girmemle karşımda belindeki havluyla bana bakıyordu, ikinci kez vücudunu görmek bana iyi gelmiyordu.
"Beni süzmeyi bırakta duş almak istersen girebilirsin temiz havlu var banyoda, eşya konusunu da dolaptan alırsın"
Kafamı sallayıp banyoya girerek dolabın sürgüsünü kapattım. Gerçekten afet gibi karşımda dururken sessiz kalmak zordu. Üzerimdeki her şeyi sabah giyinmeme rağmen onun kıyafetlerine ve kokusuna bayıldığım için iç çamaşırım haricinde hepsini kirlilere atarak hızlıca duş aldım. Havluyu bedenime sarıp odadan çıktığımda aşağıdan gelen hafif müzik sesiyle gülümsedim. Birileri bana bay jeonla çıkacaksın ve evine geleceksin deseydi götümle gülerdim ama şuanda durum tam da buydu ve okulda duyulsa da sıkıntı çıkmayacaktı ama söylemeyi düşünmüyordum yine de herkese. Sonuçta hala sıkıntı ya çıkarsa diye geçirdim içimden. İç çamaşırımı giyerek dolabı açıp uzunca yeşil bir tişörtü üstüme geçirdim, tişört dizilerimin bir karış kadar üzerine uzanıyordu o yüzden altıma birşey giymeden aşağıya indim. Yemek yapan bedenin arkasından sarıldığımda elini elimin üzerine koyarak okşamıştı. Ellerine her baktığımda nedensizce içim gidiyordu, sanırım ellerine fetişim falan vardı.
"Uzun süre yemek yapmaya uğraşmayalım diye kolaya kaçtım"
Tosta bakarak gülümsedim.
"Olsunn daha iyi"
Sarılmayı bırakıp bardaklar ve dolaptan meyve suyunu çıkardıktan sonra döküp tekrar yerine koydum.
Masaya tabakları bırakıp anlık bana baktığında gülmeye başladı.
"Nee?"
"Hiiç üzerindeki tişörtün içinde kaybolmuşsun sanki?"
"Daha rahat ve bu sana nasıl oluyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope