4

4.6K 284 285
                                    

Yazarınızı bilen bilir, kaos aşığıyım o yüzden diğer bölümde bolca kaos yaptım xkemxkdmkzkskdl


Ee biraz yakınlaşsa mı acaba bizim tavşan ve kaplan ikilisiii??


Hadi başlayalım.


Jungkook'tan


Öğretmenler odasında otururken öğrencilerin konuşmaları kulağıma gelince sorarak kızın saçma sapan şeyler anlattığını öğrendiğim gibi ailesine ulaşıp anlattım.


"Biz durumun bu kadar berbat olduğunu bilmiyorduk, müdürle konuşup okul değişikliği isteyeceğim lütfen sizde kusura bakmayın"


"Asıl siz kusura bakmayın kızınıza bayaa bağıracağım"


"Tabikide haklısınız cidden özür dilerim adına"


"Önemli değil iyi günler"


Şimdiyse boş bahçede kendi kendime dolanıyordum ki telefonum çalmaya başladı.


"Oğlum nasılsın?"


"İyi değilim baba, az önce öğrencilerden birisine baya baya küfürler saydırdım"


"Sen öğrencine küfür saydırdıysan sıkıntı var demektir"


Olayı anlatmamla siktir çekti.


"Ne sikim iş bu, kimmiş bunun ailesi dava-"


"Hayır gerek yok saçma bir iş işte kapattım ben zaten kızın bloğunu da sildi ailesi"


"Sen iyi misin peki, nasılsın takmıyorsun kafana değil mi oğlum?"


"Babacım beni biliyorsun asla takmam sadece ani sinirle patladım. Zaten müzik odasına girdiğimde başka bir öğrenciyi de sırf yönelimi yüzünden ağıza alınmayacak laflarla zorluyordu"


"Aman gittiği iyi olmuş o zaman, asıl senin o okula gittiğin iyi oldu temizlenir biraz en azından"


"Bilmiyorum baba cidden anlayamıyorum, insan insandır yani siz bana hep böyle öğrettiniz e biz insansak bunlar ne?"


"Onlar salaklar"


Söylediği şeyle gülmeye başladığımda o da gülmeye başladı.


Music of LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin