Hii babys nasılsınız?
Oy ve yorumlarınızı unutmayınız plss
Fanfinifon kzmskzksmzm yazıyım mı heeeeee
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Alarmın hafif sesiyle gözlerimi aralayarak havanın sıcaklığını kontrol ettim. Altıma kısa siyah şortumu ve üzerime de mavi/siyah gömleğimi geçirerek hala boynumda olan papatya kolyesinde gezdirdim elimi. Aklıma dün okulda yaptığımız şeyler gelince gülerek taksi çağırdım, onu seviyordum ve her dokunuşundan etkileniyordum yalan değildi. Biraz arsız olabilirdim ama o bunu seviyor gibiydi.
Uygulamadan taksi bildirimi geldiği gibi çantamı alarak dışarıya çıktım. Arabaya binerek okulun adresini verdikten sonra dün annemin dediklerini düşünmeye başladım.
"Çocuk geri adım atmıyor, seni sevdiği belli oğlum sadece birbirinize dikkat edin. Eminim ki aranıza girmek isteyen olacaktır o yüzden dinlemeden asla yargılamayın birbirinizi"
Haklıydı, her zamanki gibi...
Taksi durduğunda parasını verip aşağıya indim. Yoongi ve hoseok köşede durmuş cilveleşiyordu her zamanki gibi. Yanlarına gidip sınıfa doğru yürümeye başladığımızda anne ve babamın gelme olayını anlattım.
"Aga baban bile anlamış seviştiğinizi"
"Sevişmedik diyorum?"
"Boynun sevişmekten beter olmuş ama"
"Boynumu öpmeyi seviyor"
"Yemeyi diyecektin herhalde?"
Gülerek söylediğinde kafasına vurdum yavaşça.
"Memnunum ben amk"
"Tabii memnun olursun yavşak adamın gözlerinden aşk çıkıyor resmen."
Telefonuma gelen mesajla irkildim.
Sevgilimm
Acaba yine nerelerdesinn?
Sınıftaa
Nedenn?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope