Hiii yazarınızın beyni eridi sıcakta amk xkdnxksndnek
Konuya bodozlama giriyorum her seferinde aga ama yapacak bişey yok
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Eve gelmiş mal gibi yatakta uzanarak taehyung'u düşünüyordum. Bakışlarını kaçırması ve diğer hareketleri beni sanki kendine çekiyor gibiydi, bazen benden etkilendiğini düşünmüyor da değildim. Garip bir şekilde yakın davranmak istiyordum ama bu yakınlığımı yanlış anlayıp benden tiksinmesini de istemiyordum. En iyisi içimden geldiği gibi davranmak diyerek odamdan çıkıp piyanonun olduğu odaya ilerledim.
Parmaklarımı üzerinde gezdirdiğimde ellerim tekrar sıcağına kavuşuyor gibiydi.
"Umarım tanrı günahlarını affetmiştir anne"
Odadan çıkıp mutfağa inerek kendime aparatif bişeyler hazırladıktan sonra üzerimdeki tişörtten kurtuldum. Sanki kalbim yanıyor gibi hissederken yemeğimi yiyip soğuk su şişesini kafama diktim. Tekrar odama döndüğümde taehyung'un yaptığı hareketlerin anlamlarını kafamda birleştirmeye başladım. Ya benden hoşlanıyordu ya da götümden anlıyordum. Güzel bir çocuktu, konuşması ve tavırları da yerindeydi de. Gülümseyerek gözlerimi kapattım.
Alarmın çalmasıyla uyandığımda küfürler ederek yataktan çıktım. Başım sanki çatlıyor gibiydi, banyoya girip dişlerimi fırçaladıktan sonra yüzümü yıkayıp dolabın önünde durdum. Kırmızı boğazlı kazağımı üzerime geçirip altıma da deri görünümü veren pantolonumu giyerek kendime baktım, neyim ben pavyona giden bir öğrenci mi? Tekrar soyunup dolaba göz gezdirerek siyah/beyaz çizgili pantolon ve siyah boğazlıyı alarak hızla giyindikten sonra kırmızı örgü benzeri ceketimi de alarak aşağıya indim. Gözlükleri kutusuna koyup küçük bel çantasına attıktan sonra cüzdanımı ve telefonumu son kez kontrol edip dışarıya çıkarak arabaya bindim. Yavaş yavaş giderken başımın ağrısı sanki beynime vuruyor gibiydi. Okula girip arabayı garaja park ettiğim sırada gireceğim sınıfları kontrol ettim. İlk iki dersim boştu ve ben mal gibi erken gelmiştim. Mırıltılı küfürler eşliğinde arabadan inerek okul bahçesinde göz gezdirmeye başladım ki üzerimde bakışlarını hissettiğim bedene döndüm. Gözlerini ayırmadan yüzüme bakması her an yanıma gelip birşey söyleyecek hissi verse de dudaklarımı yalayarak göz kırptım. Kafasını hafifçe aşağıya eğip selam verdiğinde gülerek okula ilerlemeye başladım. Kim Taehyung.. Bakışlarını biraz daha üzerimde hissedersem bakışlarımdan kaçamayacaksın küçüğüm. Sesli koridorlarda öğretmenler odasına ilerleyip koltuğa oturmamla genç bir kadın yanıma geldi.
"Şey pardon merhaba birşey sorabilir miyim?"
"Tabii buyrun?"
"Ben birinci sınıfların fizik hocası olarak geldim de, bir türlü anlayamadım"
"Neyi?"
"Kaçta derse gireceğimi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope