Hii babyss ben geldimm
Gidip bütün ficlerimi tekrar baştan sona okudum da amk her ficimde küfür dolu lan kendimi yansıtıyorum resmen zjdjxj
Hadi başlayalımm..
Jungkook'tan
Gözümü aralamamla yanımda yatan bedene baktım, kendini bana sarmış koala gibi uyuyordu.
"Bebeğim okul"
"Tamam annee"
"Anne mi? Babacık demeni tercih ederdim ama olsun"
Gözlerini kocaman açıp bana bakarak geriye çekildiğinde gülmeye başladım.
"Tanrım siktir anne mi dedim sana ben?"
"Sana da günaydın kalk hadi duş alalım"
Ayağa kalkıp dudaklarını düzerek banyoya adımladı, kapıda durup göz kırparak "suyu hazırlıyorum Babacık" dediğinde ağzım açık kalmış ona bakıyordum.
"Siktir şaka yapmıştım?"
"Ama ben yapmıyorum?"
"Bebeğim fantazi konulu şeyleri seviyorsan söylemelisin"
"İçinde sen olan her şeyi seviyorum"
Banyoya girip hızlıca suyu açarak yıkadım bedenini, o üzerini giymeye gittiğinde bende hızlı bir duş alıp odaya girdim. Üzerinde benim beyaz gömleğim ve pantolonla ayna karşısında kendini süzen tae'nin beline sarılıp kokusunu içime çektim.
"Sanırım ben sana cidden bağımlı oldum"
"Ee bay jeon normal"
"Bay jeon?"
"Fazla azdırıcı bir soyadınız var efendim yapacak birşeyim yok"
Gülerek ondan ayrılıp normal mavi bir tişört ve kot pantolon giydim. Odadan çıkmasıyla aynada kendime baktım. Aşırı sade giyinmeyi sevmiyordum, üzerimdekileri tekrar çıkarıp kahve rengi boğazlı tişörtü ve siyah pantolonumu giydim. Zincir kolyenin boynumda sallanmasına izin vererek dudağımdaki siyah piercingin yerine grisini taktım. Saçlarımda ellerimi gezdirerek telefonum ve cüzdanımı cebime yerleştirip aşağıya indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope