Hii hii ben geldim ehehehe
Oy ve yorumlarınızı unutmayınızz
Ay sizce tae biraz abartmıyor mu dk başı öğretmenim diye diye dövecem bu çocuğu bee xkdmxmdm
Hadi başlayalımmm
Jungkook gözünü alarmdan önce açıp dolabın önünde oyalanmaya başladığında eline gelen ilk yırtık kot pantolonu geçirdi üstüne. Üstüne rahat bir beyaz gömlek giyerek deri bir kemer takıp parmaklarına yüzüklerini de geçirdikten sonra aşağıya adımladı.(hayal ediyorum da düşünün amk dört parmağında da siyahlı grili yüzükler ölmüşüm ben enayi olmuşum amk of off jcnrnxndncnrnd)
Bu işi seviyorum ama erken kalkmayı daha çok sanırım diye düşünerek gülümsedi. Dudağındaki piercing yerine siyah bir halka geçirdikten sonra her sabah olduğu gibi kahvesini yaparak içmeye başladı. Bitirdikten sonra anahtarlarını ve cüzdanını alarak cebine sıkıştırıp evden çıktı. Arabaya binmesiyle ceketini unutup geri dönerek alması bir olmuştu. Tekrar binip okulun yolunu tuttu.
O sırada Taehyung gözlerini aceleyle açıp kotunu giydikten sonra kahve tonlarında önü düğmeli sweatini giyerek çantasına kitaplarını tıkmaya başladı.
"Sikerim kafamı ama artık ha okula bile geç kalıyorum"
Kendi kendine söylenirken taksiyi aramayı ihmal etmemişti. Telefonunu da cebine atıp dışarıya çıkarak taksinin gelmesini beklemeye başladı. Telefonun bildirim sesi geldiğinde oflayarak eline aldı.
My hope
Salak ders başladı hadisene bee
İlk 2 ders bay jeonla unuttun sanırım
Şimdi akor konuşuyor
Siktir offf geliyorum bekle götüme füze mi takayım
Yoklama almadı daha hadii
Şom ağzımı sikeyim alıyor
Of sus amk be geliyoruz işte ne yapalım
Tamam zaten uyardı telefonla oynamayın diye
Tanrım tae afet gibi olmuş sevgilim olmasa kesin yavşarım
Kes sesini salak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope