Hi babyss biliyorum belki de bana sövüyorsunuzdur eheheh
Sizce barışacaklar mı?
Hoseok ağır konuştu....
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Kapıya gelmemle çaldım. Karşımda gözleri kıpkırmızı bir yoongi beklemesem de içeriye girip sarıldım.
"Ağlama salak"
"Ama ben"
Hıçkırmaya devam ettiğinde düşündüm, ikisi de kendine göre haklıydı. Hoseok aniden görünce yanlış anlamıştı, yoongi de sinirle söylenen kelimelere alınmıştı.
"Nasıl düşünür ondan başkasına dokunacağımı ben yanımdayken bile özlüyorum onu"
Kollarımı geri çekip koltuğa oturttum.
"Sinirle öyle görünce yanlış anlaması normal sen görsen ne hissederdin?"
"Yanındaki kişiyi sikerdim ona vurmazdım, kendimi keserdim yine ona vurmazdım ben. Ya da sevgisini sorgulamazdım yemin ederim ki"
Haklıydı, ne diyeceğimi bile bilmiyordum. Gidip bir şişe içki getirip bardağa dökerek bana uzattığında kafasına dikti.
"Yavaş iç yoongi, sarhoş olacaksın"
"Ağlamamı durdurmam için zaten sarhoş olmam lazım, evimize baksana bomboş sessiz kalbim ağrıyor benim"
"O zaman git bağır çağır ama birbirinizi bırakmayın"
"Bana güvenmiyorsa anlamı yok, bitti"
Telefonumun çalmasıyla mutfak olduğunu düşündüğüm yere adımladım.
"Ne diyor yoongi ne oldu?"
"Söylediği kelimeler zoruna gitmiş iki gözü iki çeşme ağlıyor ben ona vurmazdım sevgisini sorgulamazdım bitti bana güvenmiyor dedi"
"Sikeyim ama ya hoseok ağlaya ağlaya uyudu sonunda"
"Yoongide sızar birazdan içiyor"
"Yarın okula gidecekler birde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Music of Love
FanfictionTaehyung üniversite okuyan, insanlar tarafından fazla sevilmeyen bir gençti, taa ki yeni müzik hocası gelene kadar. "Evet arkadaşlar ben yeni müzik hocanız Jeon Jungkook" 23 Taehyung 27 Jungkook Yan çift:Sope