𝘗𝘢𝘥𝘢 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘪𝘵𝘶, 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘶𝘢𝘵 𝘶𝘭𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘫𝘪 𝘱𝘦𝘭𝘢𝘫𝘢𝘳𝘢𝘯 𝘬𝘦𝘳𝘢𝘯𝘢 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘭𝘢𝘨𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘶𝘥𝘶𝘬𝘪 𝘶𝘫𝘪𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘴𝘢𝘳 𝘪𝘢𝘪𝘵𝘶 𝘚𝘗𝘔 (𝘚𝘪𝘫𝘪𝘭 𝘗𝘦𝘭𝘢𝘫𝘢𝘳𝘢𝘯 𝘔𝘢𝘭𝘢𝘺𝘴𝘪𝘢).𝘚𝘦𝘫𝘢𝘬 𝘬𝘦𝘣𝘦𝘭𝘢𝘬𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘪, 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘭𝘢𝘭𝘶 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘶𝘯 𝘥𝘪 𝘸𝘢𝘬𝘵𝘶 𝘴𝘶𝘣𝘶𝘩 𝘪𝘢𝘪𝘵𝘶 𝘭𝘦𝘣𝘪𝘩 𝘬𝘶𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘱𝘶𝘬𝘶𝘭 𝘥𝘶𝘢 𝘢𝘵𝘢𝘶 𝘵𝘪𝘨𝘢 𝘱𝘢𝘨𝘪 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘺 𝘵𝘦𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘭𝘶 𝘵𝘪𝘥𝘶𝘳 𝘢𝘸𝘢𝘭 𝘥𝘪 𝘸𝘢𝘬𝘵𝘶 𝘮𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘴𝘶𝘱𝘢𝘺𝘢 𝘥𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘶𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘭 𝘥𝘪 𝘸𝘢𝘬𝘵𝘶 𝘱𝘢𝘨𝘪. 𝘖𝘵𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘫𝘪𝘬𝘢 𝘩𝘦𝘯𝘥𝘢𝘬 𝘮𝘦𝘮𝘣𝘶𝘢𝘵 𝘶𝘭𝘢𝘯𝘨𝘬𝘢𝘫𝘪, 𝘸𝘢𝘬𝘵𝘶 𝘱𝘢𝘨𝘪 𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘯𝘫𝘢𝘥𝘪 𝘱𝘪𝘭𝘪𝘩𝘢𝘯.
𝘚𝘦𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘨𝘯𝘺𝘢 𝘢𝘥𝘢 𝘤𝘢𝘣𝘢𝘳𝘢𝘯 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘶𝘯 𝘢𝘸𝘢𝘭 𝘥𝘪 𝘸𝘢𝘬𝘵𝘶 𝘴𝘶𝘣𝘶𝘩 𝘫𝘪𝘬𝘢 𝘳𝘢𝘴𝘢 𝘮𝘢𝘭𝘢𝘴 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘶𝘢𝘴𝘢𝘪 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘬𝘢𝘳 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘶𝘯 𝘱𝘢𝘨𝘪 𝘵𝘦𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘫𝘪𝘬𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘢 𝘵𝘢𝘯𝘢𝘮𝘬𝘢𝘯 𝘴𝘪𝘬𝘢𝘱 𝘥𝘪𝘴𝘪𝘱𝘭𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘬𝘪𝘵𝘢 , 𝘐𝘯𝘴𝘺𝘢𝘢𝘭𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘪𝘵𝘢 𝘥𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘶𝘳𝘶𝘴 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘪𝘬.
𝘈𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘵𝘶 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘱𝘢𝘥𝘢 𝘱𝘢𝘨𝘪 𝘪𝘵𝘶,𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘴𝘪𝘭𝘢𝘱 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 2:43 𝘱𝘢𝘨𝘪, 𝘥𝘪 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘶𝘭𝘢𝘯𝘨𝘬𝘢𝘫𝘪 𝘱𝘦𝘭𝘢𝘫𝘢𝘳𝘢𝘯𝘬𝘶, 𝘢𝘥𝘢 𝘥𝘪 𝘴𝘢𝘵𝘶 𝘴𝘶𝘥𝘶𝘵 𝘪𝘯𝘪 𝘥𝘪 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘪𝘢𝘪𝘵𝘶 𝘣𝘦𝘳𝘩𝘢𝘮𝘱𝘪𝘳𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘴𝘪𝘳. 𝘚𝘦𝘱𝘦𝘳𝘵𝘪 𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘵𝘶 𝘣𝘢𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘯𝘺𝘦𝘳𝘶𝘱𝘢𝘪 𝘵𝘶𝘣𝘶𝘩 𝘮𝘢𝘯𝘶𝘴𝘪𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘫𝘶𝘣𝘢𝘩 𝘵𝘦𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘴𝘦𝘵𝘦𝘭𝘢𝘩 𝘢𝘬𝘶 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘦𝘱𝘢𝘵 𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘥𝘶𝘵 𝘪𝘵𝘶, 𝘢𝘬𝘶 𝘭𝘪𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘪 𝘴𝘪𝘵𝘶 𝘬𝘰𝘴𝘰𝘯𝘨. 𝘛𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘦𝘴𝘪𝘢pa sedangkan aku melihat ada kelibat seseorang di situ.Hmmm,..mungkin aku tersilap pandang .Mungkin???
Aku pun menyambung kembali ulangkaji aku dan aku masih merasa adas sesuatu di situ,Ya!!!Di sudut itu...mebuatkan aku rasa ingin tahu apakah benda itu...Lalu aku menoleh kepala aku seperti burung hantu memusingkan kepalanya.Alangkah terkejutnya aku memang ada sosok tubuh di situ.Seperti bayang seseorang berjubah.Dan entiti itu secara perlahannya bergerak ke arah langsir bilik aku.Aku apatah lagi tidak dapat berkata apa-apa.Cuma mata aku memandang tepat ke satu arah itu sahaja pada masa itu.Dalam hati aku cuma tuhan saja tahu betapa lemahnya aku pada masa itu.Berdebar!!!Aku kaku tidak dapat bergerak sedikit pun.Mahu saja aku melompat ke atas katil untuk capai selimut dan bantal untuk berselindung tetapi semuanya hanya terlintas di dalam fikiran dan hilang... ibarat asap hilang ditiup angin.Suara aku dikunci.Aku cuma dapat membaca ayat Kursi di dalam hati.Dan aku ulang,ulang dan ulang...Akhirnya,aku perlahan-lahan pulih seperti sedia kala.
Apakah benda itu tadi?Adakah ia menumpang sebentar atau...Ahhh...sudahlah,aku terlalu banyak berfikir.Aku rasa pada masa itu aku tidak dapat menyambung kembali ulangkaji aku.Seperti ada petanda yang tidak baik.
Aku terus mengemas barang aku dan bangun.Bila masa aku hendak menoleh ke belakang,alangkah terkejutnya aku apabila kelibat berjubah, hitam dan besar berdiri memandang menatap mata aku dengan mata dan rupanya yang menyeramkan terus diterkamnya aku.Dan aku terbangun dari tidurku.Huh!! Rupanya itu cuma mainan tidur.Alhamdulillah.Nasib tidak berlaku apa-apa pada aku.
YOU ARE READING
MIMPI
HorrorMengisahkan tentang mimpi,kisah benar dan kisah seram dari mainan tidur... Okey..have fun when you read it..🎃👻