capitolul 2

98 8 3
                                    

- poate mai târziu, trebuie sa fug ! Ii spun satenului când văd mesajul de la mama .

Fuck , și știam eu că am uitat ceva ! Acum există două variante care mă așteaptă când ajung acasă . Ori mor , ori sunt pedepsit, ori amândouă!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In momentul de față sunt in fața ușii. Deja îmi este frică . Până la urmă îmi fac curaj și apăs pe clanță.

- Shiro dragă , ai venit?

Deja este ciudat . Mama nu îmi spune niciodată așa . Cea ce înseamnă doua lucruri. Ori au venit extratereștrii și mi-au înlocuit mama cu o clonă, ori au ajuns deja musafirii. Deși a-și crede mai mult prima variantă.

- da mamă , am ajuns .  Spun eu într-un final .

Întru în suflagerie și încremenesc când văd cine este pe canapea . ERA REN ?! CE DRECU CAUTĂ REN LA MINE IN CASĂ?!

- mă bucur că ai ajuns . Așezate pe fotoliu am o veste buna sa îți spun . Zise mama toată cu un zâmbet

Sincer acum mă interesează mai mult ce caută Ren aici decât vestea lui mama .

- te ascult. Zic eu puțin plictisit

- m-am decis și .. peste 2 luni mă recăsătoreșc ! El acum este noul tău tată! Spune mama arătând spre bărbatul de lângă ea 

- POFTIM ? zic eu total șocat ! Mama se recăsătorește??!! Sunt in ceață rău ! Totuși încă nu înțeleg ce caută Ren Aici ! Nu-mi spune că ...

- bună! Mă numesc Alexandro și el este fiul meu Ren ! Sper sa va înțelegeți bine . Zise așa zisul vitor soț al mamei .

- REN VA DEVENI FRATELE MEU VITREG?? reușesc să zic până la urmă . Mă uit sper blond și mă jur , parcă pot observa un rânjet din partea dânsului

- A da , inca ceva . Am uitat sa menționez că Ren cu Alexandro se vor muta aici . O să fim o familie minunată și fericită. Zice mama ingorandu-ma total.

- prea multe informații pentru mine !

Zic și merg direct in camera mea . Numai când că eu cu Ren vom fi frați îmi dă fiori . Ce urmează să mai aflu , că vom sta și în același camera ?!

- A DA INCA CEVA SHIRO ! REN VA STA ȘI VA DORMI CU TINE IN CAMERA PÂNĂ VA FI CAMERA LUI GATA ! strigă mama se jos .

Numai gata , mă pot arunca de pe geam . Trebuie sa ii spun lui Luke ce sa întâmplat!

Mă schimb de hainele de la școală și îmi iau un alt tricou cu trupa mea preferată și niște blugi negri apoi mă pornesc destinația fiind casa lui Luke.

În câteva minute am ajuns și am bătut la ușa . Spre mirarea mea de data asta a răspuns chiar Luke. De cele mai multe ori răspundea mama lui sau nu răspundea deloc .

- Shiro! Ce ai pățit pari cam stresa-

Dă să zică Luke dar nu apucă că eu mă auto-invit în casă și mă duc direct in camera lui .

- hello?? Nu e frumos sa mă ignori sa ști ! Zice Luke doar cu o pereche de boxeri pe el .

- Luke, ți-am zis de atâtea ori sa nu mai stai doar in boxeri! Vei răci!  Zic eu mergând spre dulap in speranța de ai da macar un tricou. 

- dacă ai venit doar pentru atât sa ști că poți pleca . Zice Luke morăcănos .

- nu am venit pentru asta ! Am venit pentru că trebuie să îți spun ceva super important!

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum