Maria ( mama lui Shiro) pov :
In acest moment mă aflu cu Luke și Kevin la acea casă din pădure. Deși au trecut 5 ani de când a intrat Emil ( tatăl lui Shiro) la închisoare am inceput sa mă acomodez cu această casă și să prind drag de ea .
Acum probabil vă întrebați de ce este Luke și Kevin cu mine . Ei bine Luke nu a vrut să mă lase singură într-o casă în pădure așa că a propus sa stea cu mine . Cât despre Kevin , el nu a vrut să îi lase pe Luke singur și uite așa locuim Toți 3 într-o casă.
Deși am insistat că e ok și pot sta singură aici pentru că am considerat că Luke și Kevin au nevoie de spațiul lor personal ei tot nu au vrut.
În momentul de față eu beau dintr-o cafea in timp ce citesc o carte . Kevin și Luke au insistat să gătească ei azi pentru că astăzi e ziua mea de naștere și au insistat ca astăzi să mă relaxez.
- sunteți bine acolo ? Sper că nu ați dat încă foc la bucătărie. Strig eu din living când aud o mică bubuitură din bucătărie.
- Încă.... Zice Kevin râzând.
- stați liniștită doamnă Parker , de data asta mă voi asigura că îi voi lăsa pe Kevin sa gătească... Zice după el Luke .
După această mini conversație am inceput sa sorb din nou din cana de cafea și să citesc din nou din carte . Dar nu apuc sa iau nici măcar o înghițitură de cafea că aud ușă cum se deschide ca și cum ar fi intrat sau ieșit cineva din ea .
Luke pov:
După ce am auzit ușă m-am dus să văd cine a intrat și am rămas mască când l-am văzut.
- S-s-shiro?...
- unde-i Maria? Zice el agitat și grăbit
- e in sufragerie dar -
Nu mai apuc sa spun nimic că pleacă.
Îi iau pe urme rapid până când ajunge în sufragerie
Ce sa fi întâmplat cu el?Shiro pov :
Daca acel criminal nu era la cabana din pădure înseamnă că știa că o să ii caut. Înseamnă că criminalul e cineva care știe că sunt Neko. Doar cineva din familie ....
- Maria !
- S-shiro? Ești tu dragă?
- da , sunt eu .
Deși e mama mea , de când a murit Ren i-am spus doar Maria.
- doamne de când nu te-am mai văzut! Te-ai schimbat așa mult . Zice ea începând să lăcrimeze de bucurie .
- n-avem timp de asta acum . O să te întreb ceva și trebuie să mă întrebi cu sinceritate ok?
- orice pentru tine !
- cunoști un tip cu ochii roșii și părul negru intens din întâmplare?
- un tip cu ochii roșii și părul intens... Nu cunosc pe nimeni ...
- dar voi ? Zic in timp ce mă întorc făcând referire la Kevin și Luke. Știam că sunt aici .
- nu cunosc pe nimeni după cerințele tale . Zice Kevin confuz.
- n-nu cunosc .... Zice Luke.
- ciudat...
- tipul de care zici ... Crezi că e ...?? Zice mama
- nu , nu cred , știu că e !
- S-shiro eu -
- shh ! Îi întrerup eu pe Luke când aud un sunet ca și cum s-ar fi spart o cană.
Nu mai stau pe gânduri și mă duc în bucătărie cu toți ceilalți după mine să vedem ce sa întâmplat.
Când ajung in bucătărie îi văd pe ... TIPUL CARE LA OMORÂT PE REN! vrea să fugă!
- Tu!!!! Zic asta și încep să fug după el până când am ieșit din casă.
În acest moment am ieșit din pădure, acum fiind într-o mic târg .
- OPREȘTE- AHGGGG
Gem de durere când simt că îmi calcă cineva pe coadă.
- bine măcar că nu a picat mantia ...
Nici bine nu zic asta că un om se împinge în mine ȘI......
Da , cam atât a fost și cu acest capitol sa îmi spuneți părerea voastră și ce credeți că sa întâmplat în comentarii...... glumesc glumesc, ca recompensa că nu am postat ieri capitolul deși trebuia să o fac o să fac acest capitol mai lung . Lectură plăcută.
- MANTIA! zic eu când realizez că mantia mea căzuse.
- ai grijă pe unde mergi data viitoare cap sec !! Aud dintr-o dată din spatele meu vocea aceasta feminină...
- Nu îți face griji, din fericire am apucat sa îți pun mantia la loc într-un timp record. zice tot acea femeie.
Vocea asta feminină.... Mi se pare.... Familiară...sa nu-mi spui că...
- Ema ??zic eu surprins in timp ce mă întorc la fata din fața mea .
- in carne și oase găgăuță. Zice ea zâmbind.
- cum de ești aici ? Zic eu
- eram in trecere până când să îmi văd astâmpărul meu frate find pe cale să fie executat .
Acum probabil vă întrebați cine e ea . Ea e sora mea vitregă. Deși avem mame diferite, noi am crescut împreună și ne comportam ca frați până la vârsta de 10 ani . De ce doar până la 10 ani ? Ei bine pentru că atunci mama mea aflase că tatăl ei o înșela cu cineva și s-au despărțit. Bineînțeles că Ema sa dus cu tatăl ei .
- ți-am auzit povestea și ... Îmi pare rău de tine .
- mila e pentru cei slabi . Eu n-am așa ceva în momentul de față. Că tot veni vorba, acum din cauza ta l-am și pierdut pe criminal !
- ete al drecu , pe lângă că te-am salvat tot tu faci gură, încearcă Omu sa fie bun și uite ce primește în schimb.
- mă rog , ar trebui sa pleci oriunde te aveai de gând să pleci din târg.
- din târg aveam de gând să merg în căutarea ta găgăuță.
- ei bine îmi pare rău să te dezamăgesc, eu sunt ocupat acum . Plec după criminalul lui Ren .
- vin cu tine .
- ce sa faci tu acolo ?
- păi, in caz că nu ști, și știu că nu ști , am făcut criminalistică.
- așa și ?
- tot la fel de prost ai rămas. Te pot ajuta sa ii găsești mai rapid pe criminal !
- și ce tot mai tragi de timp ? Hai sa mergem , avem un criminal de ucis!
Bammmm, și atât a fost cu capitolul acesta . Îmi pare sincer rău că nu am postat ieri . In schimb m-am revanșat cu 1004 de cuvinte 🎉🎉.
Capitol necorectat
CITEȘTI
My Neko
RomanceShiro este un tânăr de 17 ani foarte timid și retras cu persoanele noi. Viața lui se schimbă radical atunci când mama sa se recăsătorește cu un bărbat. Ren este un băiat de 19 ani foarte tupeist . aceasta îi întâlnește pe Shiro și vrea să îi obțină...