capitolul 19

35 4 0
                                    

Shiro pov:

Acum o momentul adevărului... In această clădire după cum a spus spiritul lui Ren trebuie sa se afle doar reincarnarea lui Ren ...acum sper doar sa nu mă fi mințit acel spirit...

- alooo , lumea către shirooo .... Mai ești ?? Spune Ema fluturând mâinile în aer .

- ha ce ??

- oh , haide Shiro ! Te holbezi la această ușă de la clădire mai bine de 10 minute ! Mai intrăm sau nu ?

- da ... Acum ii acum ...

Nu mai stau pe gânduri și deschid ușa când în clădire văd......... O frumoasă tigaie stând pe jos . Glumeam glumeam .

Când deschid ușa văd o doamna frumoasă și sexy  cu o geantă stând cu spatele .

- doar nu-mi spune că reîncarnarea lui Ren e o fată....spune Ema .

- RENNN MI-A FOST DOR DE TINE ! zic eu și o i-au în brațe pe acea doamnă.

- ce Ren visezi băiete ??spune ea în timp ce se întoarse.

- Ren , știu că nu mă cunoști dar o sa te fac sa te îndrăgostești de mine și să-ți amintești din nou cine - AUU !! Zic când această îmi dă dintr-o dată cu geanta peste fața.

- lasă-mă în pace nebun pervers! Spune aceasta plecând.

- Ăăă.... Shiro , cred că adevăratul Ren este defapt acolo ....zice arătând in sensul opus a clădirii.

Când mă uit unde arăta ea cu degetul văd.... Îi văd pe el ... Arată exact la fel ca înainte să moară....

Nu mai stau pe gânduri și mă duc la el . Știu că el este adevăratul Ren. În primul rând am simțit acea atracție... Dar îi pot recunoaște oriunde pe el ... Bine , sa zicem că nu l-am confundat cu o fată ...


- R-ren ?... Zic eu 

- scuză-ma? Zice el pe un ton calm uitându-se la mine .

Fața lui era exact la fel ...are aceleași trăsături...

- scuze . Defapt sunt nou in acest oraș și nu știu prea bine străzile. Ai putea te rog să mă conduci până la un magazin de chitări? Caut o chitară noua pentru prietena mea . Zic eu arătând spre Ema.

- desigur. Este aproape de această clădire, pe aici va rog . Zice el zâmbind.

Același zâmbet cald ... Acel zâmbet mi-a lipsit timp de 5 ani ....de acel zâmbet avea nevoie in acel moment ....

- mulțumesc...





Pe drum.

- și...cum te cheamă? Zic eu încercând să fac conversație.

- mă cheamă Rin . Pe tine ?

- Rin ... Pare nume de fată.

- stiu...

- hey, hey, hey , nu te supăra, adică e un nume foarte frumos și , special și -

- nu e ok mi sa mai spus . Pe tine cum te cheamă?

- m-ma n-n-numesc s-s-shiro...

- ei bine Shiro , mă bucur să te cunosc. Uite , magazinul de chitare este chiar acolo . Zice el arătând nu prea departe.

- A.... Mersi ... Poți să-mi dai numărul tău ? ... in caz când se pierde inima mea sa găsească drumul spre tine ..... STAI NU , ADICĂ IN CAZ CĂ MA PIERD EU SA GĂSESC DRUMUL SPRE TINE , NU ADICĂ-

- hahaha , ce amuzant ești . Zice el în timp ce râde. Ai ceva pe care să notezi ? Zice el .

- t-telefonul meu .... Zic eu dându-i telefonul.




- gata , mă poți trece tu cum vrei . Păi in acest caz , eu trebuie sa plec , am o întâlnire de afaceri importanta. Am plecat paa . Zice el

- p-paa .... Zic eu rușinat.

- Măi măi măi , bine v-am întâlnit domnul " m-m-ma n-n-numesc s-s-shiro" zice Ema făcând mișto de mine încercând să mă imite.

- Ema , am ceva de făcut urgent . Caută un hotel și te iau după, ne vedem . Zic eu plecând.

- hey !!! Stai !!! De unde vrei sa știu eu ce hoteluri sunt aici ??? Zice ea strigând fara să o bag in seamă.






















Bammm și sa terminat și acest capitolll . Cum vi sa părut???
Capitol necorectat

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum