capitolul 9

39 5 4
                                    

Hello biches, știu că am zis că o să postez de acum încolo doar după program dar având în vedere că mâine este ajunul  Crăciunului am vrut sa vă fac un capitol surpriza! 

__________________________________________

Shiro pov

- i-a sa vedem .... Am pus sare .... oțet.... ouă... Ce drecu am pus de toate și tot nu se face !

- apă ai pus ? Zice Ren deodată din spatele meu .

- PFU BAGA-MI-AS .... m-ai speriat ! Și da am pus apă zic eu .

Era să-mi sară inima din loc !

- ai uitat sa pornesc aragazul ! Zice luke de data asta râzând

- ha? Ohh frate ! Puteam sa jur că l-am pornit!

- și ce încercai să gătești marmuzel ?

- o supă!

- cu oțet?

- ce ? Așa scrie pe rețetă! add a spoonful of parsley ! Știu engleză luke . Zic eu încrezut.

- mhmm , văd ce ști . Acolo scria sa pui o lingura de pătrunjel geniule. Zice dintr-o dată bunul meu prieten.

- tu de când ma-ta ai mai apărut?

- de acum 7 minute mai exact .

- mă rog , unde-i mama oricum ? Sa nu-mi spui că iar trebuie sa dau cu tigaia în cap unei persoane.

- unei persoane? Nuuu de data asta nu .

Peste o oră

- Luke ... să-mi bag piciorul că încep să devin expert la dat cu tigaie in cap .. Rapunzel ar fi geloasă pe mine cu siguranță. Zic eu aflându-ma in pădure de data asta .

- luke .. când ai zis că nu o să-i de-a in cap cu o tigaie unei persoane de data asta .... Nu mă gândeam că va fi necesar sa ii de-a la un urs ! Zice Ren transpirat de la atâta fugit.

- pai nu era o persoană!

- așa este ! Zice de odată o persoană de sex masculin în vârstă de maxim 17 ani cu un rânjet pe fața.

- TUUUU ..... zice luke

- TUUUU...... zice mama .

- Kevinnn!!!! Zice Ren entuziasmat.

Ce drecu ....doar eu nu-l știu pe tipul ăsta?














Capitol necorectat! Scuzați greșelile gramaticale.

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum