capitolul 13

21 6 0
                                    

Shiro pov:

-SHIT NU E BINE!! spun eu când îmi văd reflecția mea . Îmi apăru urechile și coada de pisică

Ce mă fac , ce mă fac , ce mă fac ?? Oare ma văzut cineva ?? Oare le am de mult timp?? Calmează-te Shiro, calmează-te, dacă le aveai de mult timp îți spunea mai devreme Ren nu ? Nu ??

O sun pe mama rapid pentru că nu știu ce să fac . In mod normal coada și urechile îmi apar doar când sunt nervos , trist , sau dorm , dar de obicei mi le pot controla și le pot face singur sa dispară acum nu înțeleg de ce nu pot !

- mama !! Mi-au apărut urechile și coada de pisică in secția de poliție!!

- ți le-a văzut cineva ??

- n-nu cred .. dar problema este că nu le mai pot controla! Nu le pot face sa dispară mama ! Ce ar trebui sa fac ??

- nu le poți controla?.. dar cum e posibil ... Asta doar dacă.... O nu ..

- mamă?? Ce sa întâmplat??

- ascultă aici Shiro, când un Neko nu își mai poate controla urechile sau coada înseamnă că partenerul său e in mare pericol! Unde se afla Ren chiar acum ???

- păzește ușă dar cred că e in regu-

Nu apuc sa zic nimic că aud un sunet de pistol ca și cum cineva ar fi împușcat apoi țipete

Când aud asta mă sperii mai tare. În acel moment ies din baie și mă uit la victima care se afla chiar la picioarele mele . ERA REN !!

- RENNN !!! REN ESTI OK?? MA AUZI ?? REN !!! strig eu disperat

- s-s-shiro ... In s-spatele t-t-tau...

- in spatele meu ??

- E-el e-e-este ....

Încearcă să spună dar dintr-o dată închide ochi brusc.

- ren ??? REN ??? REN DESCHIDE OCHI !! REN NU MA SPERIA ASA !!!

în acel moment nu mai puteam gândi limpede. Vroiam sa sun la ambulanță dar nu mai îmi găseam telefonul. Cred că l-am scăpat în baie !

Mă duc rapid în baie sa caut telefonul și îi văd pe jos ..atunci văd va încă eram apel cu mama. Îi închid și sun la salvare rapid .

- te rog ren ! Nu mă părăsi!...












Peste 5 ani

Autor pov :

Au trecut 5 ani de la incidentul de la secția de poliție . In acea noapte Shiro a vrut să meargă cu el la salvare dar mama acestuia care veni la secția in urmă cu câteva minute la oprit pentru că el încă avea coada si urechile in văzu lumii .

Mama lui Shiro sa dus la spital cu el dar era deja prea târziu. Ren deja decedase...

Poliția porni o anchetă pentru cine l-ar fi putut ucide pe acesta dar nici în momentul de față nu au găsit nimic .

Cât despre Shiro , când a aflat că Ren a decedat a fost distrus atât psihic cât și fizic .

El a început să se taie in fiecare noapte sau zi . Îi durea . Dar acum îi plăcea acea durere.

Shiro devenise foarte rece și distant cu toată lumea . El acum locuia într-o casă micuță departe de casa sa unde se născuse. Stătea toată ziua în întuneric și mânca foarte puțin. Se antrena toată ziua acum fiind total schimbat. Vroia sa îi găsească el însuși pe criminal . Căuta răzbunare.

Va întrebați ce a făcut el când toată lumea care era prezentă în acea zi în secție i-a văzut coada și urechile? Ei bine acum avea pe el un fel de mantie încât să îi acopere urechile și coada pentru că nici în momentul de față nu au dispărut.

Nu multă lume i-au putut vedea fața lui Shiro în acel moment așa că lumea caută doar un băiat de 17 ani cu coadă și urechii .

Shiro pov :

În momentul de față mă antrenez cu o gantera de 15k . Maine va începe căutarea mea .

De când Ren a murit nu mai am sentimente. acum am doar dorința de răzbunare. In orice a-și trece în timpul căutării mele , jur ca până când nu îi găsesc pe nemernicul sau nemernica acea care la omorât pe Ren nu mă voi lăsa !

Probabil vă gândiți de ce nu mi-a dispărut nici până acum coada și urechile? Ei bine sa ne întorceam puțin în urma . Mai exact acum 5 ani .

In urmă cu 5 ani

- M-mamă...Ren a murit dar eu inca mai am coada și urechile.. de ce nu dispare odată??

- dragă... Așa cum am zis la telefon când un Neko nu își mai poate controla urechile sau coada de Neko înseamnă că partenerul e in pericol . Cea ce este adevărat, dar nici unui Neko nu ii sa întâmplat ca partenerul lui sa moară. Vezi tu , sunt 3 tipuri de pericole . Cele comune , cele rare și cele legendare. Cele comune li se pot întâmpla 89% din Neko , adică sunt pericole minore cum ar fi să se înece cu apa, sa nu se mai poată mișca câteva minute etc . Pericolele rare le pot avea 10% din Neko. Acestea fiind pericole mai mari , cum ar fi sa nu mai poată respira 3 minute sau să facă alergie care se poate trata doar cu o anumită plantă dar în cazurile astea nici un partener nu moare. Exceptând cazurile legendare.... Cazurile legendare le pot avea doar 1% din Neko ... Cazurile legendare sunt doar Moartea...

- ok... Asta am înțeles.. dar ce treabă are asta cu coada și urechile mele ?

- ei bine ... când ai un caz legendar iar partenerul tău moare tu nu îți vei mai putea controla coada și urechile până nu găsești persoana care ți-a omorât partenerul.

- o să aflu cine la ucis pe Ren !!

Prezent

Și cam asta sa întâmplat. Sincer nu îmi pasă prea mult de coada și urechii, vreau doar să găsesc persoana care la ucis pe Ren și să îi dau o moarte grea și lentă.

Îi voi răzbuna pe Ren și cu prețul vieții mele !


















Și cam atât și cu capitolul acesta.
Cum fi se pare acest capitol??
Capitol necorectat

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum