Luke pov :
Flashback
- mamă! Am plecat în generală! Zic eu cu ghiozdanul pe spate find gata să plec .
- lukee ! Nu-ți uita pachetul draga! Zice mama .
- mersi de point mama !
Și cu toate acestea am plecat în generală. Abia aștept să îi văd pe el .
Pe cine vă întrebați? Ei bine pe boss cum ii zice toți. Eu sunt cum ar fi un sclav pentru el dar el pentru mine este ...mai mult
El nici nu cred că mă vede mai mult decât un sclav care îi aduce mâncare și îi face temele dar eu voi continua in continuare sa sper că o să mă vadă cândva mai mult de atât. Măcar ca pe un prieten dacă nu se poate mai mult .
Ajung la generală și sunt întâmpinat foarte frumos și deloc agresiv de boss.
- hey fraierule. Unde mi mâncarea? Sper că nu ai uitat sa pui iar roși!
- s-scuze dar ...
- NICI UN SCUZE! CE ȚI-AM ZIS DATA TRECUTĂ CĂ FAC DACĂ SE MAI ÎNTÂMPLĂ? zice in timp ce mă ia de guler.
- D-dar ..
- Kevin ! Vino aici ! Trebuie sa auzi asta ! Zice un prieten de al lui .
Kevin .... Deci Kevin ii cheamă.. are un nume așa frumos.. precum deținătorul acestuia.
- hahaha , pe bune ? Nu cred . Aud de la Kevin.
- hey fraiere . Nu o să-ți vină să crezi ce am aflat. Ești gay ? Haha . Spune el în timp ce râde batjocoritor.
- C-ce ?... D-dar c-c-cum ?..
- hahaha , nu-mi vine să cred ! De asta te uiți așa ciudat la mine , te-ai îndrăgostit?? Hmm?? Zice el pe un ton pițigăiat.
- n-nu ..
- ascultă aici piticanie. Daca nu vrei sa se afle în toată școala ai face bine sa faci ce îți spun !
- d-da ...
- și de acum înainte îmi vei mai spune și stăpâne! Și nu îmi vei mai face doar mâncare și temele . De acum înainte vei fi jucăria mea .
- j-jucaria ta ?... Zic eu cu frică.
Nu mai apuc sa spun ceva că îmi dă o palmă la fund.
- sper că te-ai lămurit acum. Spune și pleacă zâmbind.
End flashback
Și așa a fost tot ! A fost așa timp de 10 luni ! De ce 10 luni ? Ei bine până a apărut Shiro . El m-a salvat din tortură. Cred că nu ii mai recunoaște pentru că s-a schimbat mult .
Cum l-am recunoscut eu ? Simplu. Nu pot uita acei ochi .... Acei ochii pe care cândva i-am iubit iar acum ii urăsc.... Acei ochii care mi-a provocat doar suferință..
Iar acum am aflat că e și prietenul iubitului lui Shiro. Yey...nu era de ajuns că acea traumă nu mă lăsa în nici o noapte sa dorm liniștit, acum trebuie și să mai revină...
In acest moment mă aflu pe o stâncă lângă un râu . Am plecat cat de departe am putut dar încât să nu mă rătăcesc. Știu prea bine cum sa mă întorc înapoi ..
Acum cel mai probabil vă întrebați " de unde ști? " Ei bine aici veneam eu in fiecare zi când vroiam să mă liniștesc. Locul ăsta ii știu doar eu și Shiro .
- lukee !!! Puteam băga mâna în foc că te găsesc aici ! De ce ai plecat așa dintr-o dată??
Vorbim de lup și lupul la ușă.
- n-nu mă simțeam bine așa că am simțit nevoia sa mă calmez.
Nu l-am mințit niciodată pe Shiro.. dar acum nu am de ales . Nu vreau sa îi spun ce s-a întâmplat.. mai ales că acum știe că persoana care m-a adus așa este chiar prietenul iubitului lui .
- mă minți luke?
- Nuuu....
- știu că mă minți. Uite, nu știu de ce te-ai comportat așa de când a venit Kevin dar .. îmi poți spune .. îți voi fi alături indiferent de situație și ști asta .
- ... Bine mă dau bătut! Dar dacă te prind că vei pleca vreodată o să te răpesc și o să îți dau cu tigaia în cap apoi o să te oblig să te uiți la yaoi !
- ce e yaoi ?
- nu știu, mi-a zis sora mea odată amenințarea asta și am zis de ce nu sa nu o zic și eu .
- mă rog , acum zi-mi de ce ai fugit .
- ei bine ... El este acel Kevin din facultate..
- JURA-TE !!!
- jur Shiro...jur ... Zic eu încercând să îmi stăpânesc lacrimile.
- O SA II BAT DE II I-A MAMA DRACU !!!
Ren pov :
- Ăm..... Shiro?...
- da dragă? Zice el cu un zâmbet de înger ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
- nu știam că te uiți la așa filme ... Zic cam șocat când văd imaginea din fața mea
Ce imagine va gândiți? Kevin + legat + obligat să se uite la ceva serial cu gay .
- shhh !! Nu mă uit doamne ferește, sora lui Luke mi-a dat idea asta .
- aa ... Înțeleg... Îmi pare rău de săracul Kevin... Obligat să se uite la asta ...
- așa îi trebuie! Din cauza lui luke are traumă pe viață!
- stai ...ce vrei sa zici ?
- pai ...
Gata și cu acest capitolll . Ca de obicei nu am postat capitolul la timpul încadrat pentru că am vrut sa ii fac puțin mai lung . Anyways, mă gândeam să fac un Q&A . Dacă vreți să fac asta lăsați multeee întrebari și spuneți pentru cine e întrebarea respectivă. + In acest Q&A o să participe și participanți care nu prea apar în carte cum am fi părinții lui Shiro, părinți lui Ren . Deci aștept întrebări în comentarii!! Pwp.
CITEȘTI
My Neko
RomanceShiro este un tânăr de 17 ani foarte timid și retras cu persoanele noi. Viața lui se schimbă radical atunci când mama sa se recăsătorește cu un bărbat. Ren este un băiat de 19 ani foarte tupeist . aceasta îi întâlnește pe Shiro și vrea să îi obțină...