capitolul 15

25 5 3
                                    


Shiro pov :

Ei bine , acum știu că caut un bărbat cu ochii roșii și părul negru intens . Nicio problemă!

-Hmm.... Acum încotro? ..

Fuck , nu trebuia să îi omor pe tipul ăla așa repede... Îi puteam întreba dacă a văzut încotro a mers acel bărbat.

Ce zici sa continuam cu camerele de supraveghere din secție ?

Tu cine drecu mai ești?

Sunt spiritul lui Ren.

REN ??? EȘTI IN VIAȚA??? DAR CUM???

NU SUNT REN IDIOTULE , TOCMAI CE AM SPUS CA SUNT SPIRITUL LUI

M-am convins... Pai , find spiritul lui , înseamnă că trebuie să ști unde s-au dus persoana care la omorât pe Ren nu ?

Chiar daca a-și ști nu a-și putea să-ți spun .

De ce ?

Daca îți spun unde ii poți găsi pe bărbatul care la omorât pe Ren, atunci dacă îi omori coada și urechile îți va dispărea într-adevăr, dar Ren nu se va mai întoarce la viață.

Stai , vrei sa spui că dacă îi găsesc pe tipul ăla și Îi omor fara să îmi spui tu Ren se va întoarce la viață???

Nu fi așa fericit ,dacă îi vei găsi pe bărbatul ăla și îi omori fara să îți spun , Ren va reveni la viață , dar o sa fie într-un alt corp, o să aibă un alt comportament și va fi posibil sa te uite de tot . Practic se va reîncarna.

Păi și dacă va fi așa cum îmi voi da seama că acel tip total schimbat e defapt Ren ?

Daca tu și ren v-ați iubit cu adevărat până când acesta a decedat atunci tu vei simți o oarecare atracție față de persoana in care sa reîncarnat Ren.

Și cum mă pot convinge că el chiar e Ren?

Simplu . Trebuie să te duci in locul unde v-ați recunoscut sentimentele unul față de celălalt și să îi întrebi dacă își aduce aminte de o persoană specială din acel loc . Daca spune da , vei fi sigur că e el .

Păi și dacă nu mă mai tine minte , cum ii pot face sa mă recunoască din nou ?

prea multe întrebări! Mai întâi omoară-l pe cel care ți-a ucis partenerul apoi vorbim despre altele !

A da , corect.

Deci trebuie sa verific camerele de supraveghere. Oare mai au imaginile de acum 5 ani ?
















In momentul de față sunt la camerele de supraveghere. Frate , ce sa schimbat secția asta in 5 ani ! Nici măcar nu au avut un păzitor care sa controleze camerele!


anyways, dau skip fara măcar să mă uit la poze până când văd pe ecran că scrie " de acum 5 ani " . Wow , deci aparent încă mai au filmările și pozele de acum 5 ani . Oare ce sa întâmplat în secție acum  100 de ani ? Întrebarea e oare a fost făcute secția asta de 100 de ani ?

CONCENTREAZĂ TE LA TREBURILE TALE IDIOTULE

Gata gata ... Deși ești spiritul lui Ren te comporți așa diferit !

Ok ... Îi văd pe tipul cu ochii roșii de care a spus acel nenorocit.....stai .... Deci așa a fost !!
























Ca sa va țin și pe voi la curent cu ce sa întâmplat.. aparent nenorocitul ăla care l-am despicat a fost mâna în mână cu bărbatul acela . I-a dat bani bărbatului ca sa ii omoare pe Ren . Daca știam asta înainte să îi omor ii dădeam o moarte și mai dureroasă și lentă.

Acum mă aflu în partea de nord A  unei cabane pustie. După cum am văzut pe camere , bărbatul după ce și-a terminat treaba a ieșit afara apoi a luat-o spre nord .

Dacă nu mă înșel , dacă a luat-o spre nord după ce a ieșit din secție putea sa se ducă doar într-un singur loc , adică aici , la cabană. Dar aici nu e nimeni....DOAR DACĂ....
























Atât și cu capitolul acesta 😅😅
Ce credeți că se va întâmpla în continuare ?
Capitol necorectat

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum