capitolul 10

31 5 8
                                    

Shiro pov:

- kevinn !

- salut frate . Zice așa zisul Kevin dând mâna cu Ren.

- când te-ai întors?? Parcă erai in Germania la facultate. Zice Ren ca și cum l-ar cunoaște de ani .

- scuze că va întrerup dar el cine mai este ?? Se pare că eu sunt singurul prost care nu ii știe. Zic eu total confuz.

- chiar așa Ren , nu îmi faci cunoștință cu ăsta micu' ? Păreți apropriați.

- Shiro , el e Kevin prietenul meu din copilărie dar a plecat în Germania la facultate. Kevin el e Shiro , iubitul meu . Zice Ren entuziasmat.

- bună pisi, încântat. Zice Kevin .

- ăm..b-buna....

Ok , tipul ăsta e dubios! De ce îmi spune pisi ?? Shiro , calmează-te Shiro, Ren  a zis că e prietenul lui din copilărie deci nu o să-ți facă nimic nu ??

- Kevin , o să mai repet odată în cazul în care nu mai auzit . El e Shiro, IUBITUL MEU . spune Ren punând intonație pe ultimele cuvinte.

- dada , am înțeles, baiatu', in caz că te despărți de el ști unde sa mă găsești.

- prefer sa nu . Zic eu cu încredere

- Kevin .... CE DRECU FACI AICI ?! zice dintr-o dată Luke. Am și uitat că e aici

- Luke , îl cunoști? Zic eu

- nici să vreau nu ii pot uita !

- bună și ție Luke. Mă bucur să te revăd. Zice el cu o voce malefică.

- Kevin tu de unde ii ști? Zice Ren mai confuz ca mine .

- știți ceva ? Trebuie sa plec! Zice Luke și în nici 10 sec dus a fost .

- asta a fost ciudat ! Zice mama dintr-o dată.

- mama dacă mai rămâneai tăcută pentru mult timp te și uitam .

- m-am obișnuit cu ăsta dragă. Dar acum unde vom sta având în vedere că tatăl tău încă e liber ? Nu vom putea sta in această pădure la nesfârșit. Zice mama acum stresată.

- m-am ocupat de asta. Am sunat la poliție și am explicat situația. A zis că se ocupă ei .

- le vor da cu tigaia în cap ??

- nu mamă, nu le vor da cu tigaia în cap .

- aa , am înțeles..... Le vei da tu cu tigaia în cap ???

- mama , nimeni nu va fi lovit cu nici o tigaie in cap .

- cu excepția lu ăsta! Zice Ren și îi dă dintr-o dată cu tigaia în cap lui Kevin.

- Luke !!! Zic eu autoritar.

- ce ?? Ți-a zis pisi până la urmă nu putea scăpa cu una cu două!

Mă iau de cap când aud răspunsul acestuia. Uneori mă bate la prostie. Trecând peste asta ceva e ciudat cu Luke .... Adică de ce a plecat așa dintr-o dată?
















Heyy , cum vi se pare capitolul acesta ?? Voi ce legătură credeți că are luke cu Kevin ?? 🤔🤔

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum