capitolul 17

33 5 1
                                    

Shiro pov :

- de unde ar trebui sa incepem? Zice Ema venind din spate .

- era cât pe aci să îi prind pe criminal Ema , până să se bage cineva in bine și să-l pierd. Zic eu rătăcind prin pădure

- mda ...

Cred că știu unde sa dus tipul acela !

- SERIOS ??

- CINE MOARE ???  Ce drecu Shiro, m-ai și speriat ! Cu cine naiba vorbești

- cu spiritul lui Ren .

- spiritul... Ren?...

- ohh , prea multe de explicat! Și tu , dacă îmi zici unde sa dus , sper că încă sunt șanse să revină Ren da ??

Normal că mai sunt șanse , scopul meu aici e sa te ajut să găsești criminalul, doar n-am voie să-ți zic cine e acea persoană.

- și ce mai aștepți?? Zi-mi azi !

Ei bine...  A luat-o spre o casă în afara orașului dar ... Mă tem că nu era singur ... Era cu-

- dacă era singur sau nu , nu e treaba mea , acum doar dă-mi locația!

Locația e *********    *****

- notat! Ok Ema, acum trebuie sa mergem la locația aceas- CE DRECU FACI EMA ??? Zic eu când o văd pe Ema cu telefonul in mână.

- ce ?? E amuzant să te văd vorbind singur ! Trebuia să filmez asta ! Mă rog , unde ziceai că mergem ? Zice ea băgând telefonul înapoi în buzunar .

- amintește-mi din nou .... De ce te-am luat oare cu mine ?... Zic eu plecând înaintea fetei fara ca ea sa răspundă.

























La locație .




- ok , deci după cum a spus Ren.... Mă rog , spiritul lui aici ar trebui sa fie . Zic eu vrând să mă apropii de casă.

- Shiro stai ! Zice Ema oprindu-ma . Uită-te acolo ! Zice tot ea arătând spre o camera de filmat .



























- Shiro ... A-și vrea sa spun că te-ai schimbat.... Dar tot la fel de prost ai rămas! Zice Ema

- dacă nu dădeam cu o piatră în acea porcărie de cameră veneai tu cu o idee mai bună?

- presupun că nu , dar măcar așa apucam sa le ascultăm conversația dintre criminal și prietenul lui cred ! Acum când au auzit bubuitura sigur au plecat cât ai zice tigaie !

- scuze , ai zis ceva ? Zic eu arătând spre acel criminal cu prietenul lui .

In momentul de față intrasem în casă, dar ne ascundeam după un perete așa că nu puteam sa vedem fața criminalului sau a prietenului lui . Puteam doar sa auzim conversația.....

C ( criminalul ) - sper că nu i-ai zis nimic ! 

P ( prietenul lui ) - nu i-am zis nimic ... Însă mi-e teamă că va afla cândva....

C - nu îmi pasă! Ți-ai permis să te încurci cu mine iar acum nu mai poți da înapoi ! Scopul tău e sa mă apari și cu prețul vieții tale ! Oricum abia am scăpat de măgarul ăla in târg!

P - da ... Promit că o să-l țin cât de departe pot de tine ...

C - ei bine așa sa faci ! Încă nu îmi vine să cred că el chiar vreau să mă omoare pentru o curva masculină. Defapt , era de așteptat până la urmă amândoi sunt gay .  Zice el și începe să râdă.

Gata ! Asta a fost și ultima picătură!! Nu voi suporta să zică nimeni astfel de lucruri despre ren!

- curva masculină e ma-ta gunoiul drecu! Zic eu mergând spre el și dându-i un pumn cât se poate de aspru .

- ce drecu ?! Zice scorpia.

- cine-i curva masculină ă ?? Ia zi ! Te provoc sa zici ! Zic eu ținându-l tot în pumnii și picioare .

- Shiro , gata !! Zice așa zisul prieten al lui .

- LASĂ-MĂ!  zic eu iar când mă întorc spre el dau față în față cu ..............

- tuu !! .... Zic eu uimit și nervos în același timp.






























Cam atât și cu acest capitol. Dada , stiuuu , cam scurt , poate prea scurt dar am un blocaj de scriitor in acest moment 🥲 anyways, cine credeți că e prietenul criminalului??
Capitol necorectat.

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum