capitolul 3

88 10 4
                                    

Ren pov .

- O OMOR PE AIA

- brooo Rennn , calmează-te! Zice prietenul meu Eric .

- NU POTT , UITĂ-TE SI TU UITE , DE CE VORBEȘTE AIA CU EL ?? DESPRE CE VORBEȘTE?? NU ARE DREPTUL SA VORBEASCĂ CU EL !

Zic eu frustrat la culme când văd că o fată vorbește cu Shiro al meu . E al meu !doar al meu ! Ce vorbesc așa mult ???? Numai gata mă duc la ei !

- bună domnișoară cu ce va pot ajuta ? Zic eu cu un zâmbet total fals către fata care vorbește cu Shiro.

Shiro se uită la mine destul de uimit de gestul meu dar nu a zis nimic .

- păi, tu nu mă poți ajuta cu nimic , dar în schimb Shiro mă poate ajuta . Tocmai ce vroia sa îmi de-a numărul lui de telefon . Zise fata la care nu m-am chinuit sa ii rețin numele toată cu un zâmbet .

- Aaa, doar numărul de tel ... Zic eu cu un zâmbet TOTAL fals

De ce sa ii de-a numărul de telefon? Nu cred că e necesar.

- atunci cred că o să plec .

Zic eu fata mea fiind acum că unul dintre emoji-urile alea cu lini în loc de ochi .



In acest moment sunt acasă și îi aștept pe Shiro pentru că aparent a mai stat drecu știe unde .

Aștept câteva ore și aud ușa . Ăsta e Shiro!

- am venit! Strigă Shiro .

Shiro pov :

- am venit ! Strig eu plictisit.

- de unde vi la ora asta domnișorule ? Întreabă prea iubitul meu frate vitreg.

Mi se pare ciudat . Mai întâi faza de la școală acum asta ? De când îi interesează pe el la ce ora vin ? Totuși eu zic sa ii testăm...

- am fost la Kira acasă pentru un proiect, de ce ? Zic eu cea mai proastă minciună.

- aha la Kira zici . Zice blondul parcă ... Gelos sa zic așa ?

- nu mai ai voie la Kira . Zice blondul serios

Hai că deja îmi place unde se ajunge .

- cine ești tu sa îmi interzici unde sa merg ? Zic eu

- fratele tau vitreg. Zice el simplu.

- de ce nu am voie sa merg mai exact , ești gelos cumva ? Zic eu mai mult ca pe o gluma. N-are de ce sa fie gelos .

- da , sunt , ai ceva in potrivă? Zice blondul serios

- stai , chiar ești ? De ce ai fi , lol . Zic eu surprins .

- ce ai face daca a-și spune pentru că te iubesc? Zice Ren.

Hai că asta -i buna . Ren sa mă iubească? Da bună glumă.

- ești gay? Zic eu amuzat de situație

Îmi place să glumesc cu el . Îmi dă un vibe bun .

- nu doamne ferește, ce-ai , ca pe frate ziceam . Zice Ren amuzat .

- dada siiigurrrr te credd. Zic eu sarcastic.

- bine pisoi atunci hai in pat la somn .

- daca mai îmi zici pisoi o să îți zic gay-ul. Zic eu amuzat.

- îmi convine.  Zice el amuzat la rândul lui .

Tocmai a zis că îi convine? Okk îmi place cum sună. Sau poate îmi place și de el ? Nehh glumeam doar haha.

Ne-am pus amândoi în pat , de data asta eu la perete și el la margine . Când era să adorm Ren ia în brațe eu fiind acum la pieptul său . E cald în brațele sale ... A-și sta aici pentru totdeauna.... Recunosc poate îmi place puțin de el ...POATE DOAR !

Am adormit amândoi îmbrățișăti.. până când..







Hey biches am revenit cu un nou capitol, ce credeți că sa întâmplat în continuare?
Următorul capitol ii voi posta la 3 voturi 😁

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum