capitolul 8

54 4 3
                                    

Shiro pov :

- asta am înțeles dar , de ce ??

- păi...da să zică Ren dar îi întrerupe bunul meu prieten.

- adică vroiai sa fi spânzurat?

- a , am uitat că mai ești și tu cioar-o

- ști, cred că trebuia să te las spânzurat..

- hai că cu discuția asta nu ajungem nicăieri, ce-a ce voiam să spun este cum a-ți aflat că sunt nevinovat. Sunt eu sătul de cearta mea cu el .

- păi când mama ta a auzit că urmează să fi spânzurat mi-a spus mie ce se întâmplă defapt și eu CU GREU țin să anunț am dat de idiotul de lângă mine și ne-am făcut un plan sa te salvăm.

- și cel mai bun plan al vostru pe care l-ați găsit era să intrați ca și cum ați sparge o bancă și să vă BATEȚI CU POLIȚIȘTI??

- heiii!! Nu te uita la mine , a fost idea lui Ren ! Zice acesta.

- Opss ... Așa a fost nu ? ... Hehe.. zice Ren .

- mă rog, nu ar trebui sa mergem acasă? Zice Ren după un moment de gândire.

- nu Ren, acasă nu e cel mai sigur loc ... Dacă tata chiar s-a întors atunci primul loc în care s-ar gândi să mă caute ar fi acasă. Cred că ar trebui sa așteptăm până primim un semn de la mama . Apropo , unde e mama acum ? Zic eu observând că mama nu este cu cei doi

- păi.... Vezi tu ....







Maria pov :

- de câte ori sa vă spun ?! Nu eu i-am dat cu tigaia în cap acestui ofițer care nu e atent deloc la persoanele din dreapta lui ! 

- păi de unde știți că nu e atent la persoanele din dreapta lui dacă nu dvs ia-ți dat cu tigaia în cap ??  Zise un alt ofițer.

- are față de prost nu e greu să îți dai seama !!

- ai și tu dreptatea ta dar recunoaște că tu i-ai dat cu tigaia în cap!

- nu recu- ... Ei bine , da , eu i-am dat cu tigaia în cap .

- în acest caz va trebui sa vă ținem închiși 24 de ore .

- nu vrei sa rezolvăm altcumva domnule ofițer?.. zic eu începând să îmi plimb mâna pe piciorul acestuia.

- păi dacă o luăm așa ..... Zice aceasta venind tot mai aproape de mine .

Eram foarte aproape. Fețele noastre erau la exact 5 cm pe cale de a se unii . Când dădea sa mă sărute ...

POCC

-  da credeam că nu m-ai vi ! Ce ai stat atât??  Psihopatul ăsta era pe care să mă sărute!!

- heiii , nu da vina pe mine că nu ești bună tu prin a face semne! Abia mi-am dat seama unde e tigaia după semnele tale !

- am... Prieteni ? Credeți că e bine ? Totuși a fost o lovitură destul de puternică pentru o lovitură de tigaie.. zice Ren .

- neah , e bine . Zic eu destul de calm .

- POLIȚIA, MAINILE SUS !!! 

- băieți.... FUGIȚII .  Zice Shiro și o ia la vale fara să se uite înapoi.

Shiro pov :

Acum ne aflăm într-o cabană din pădure. Prin " ne aflăm" mă refer la eu și ren . Mama cu Luke au plecat nu știu unde . Știind că e cu mama probabil s-au dus la un hotel sau cv .

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum