capitolul 20

36 3 6
                                    

Shiro pov:

In momentul de față sunt la vechea mea casă întunecată și dezordonată. Îmi place  acest vibe de " dacă trăiesc mor iar daca mor trăiesc" . Daca tot am așa mult timp liber acum , hai sa facem o recapitulare la ce mi sa întâmplat mie de când Ren a apărut în viața mea că da, de ce nu ?

Era o zi frumoasă afară în care l-am făcut nebun pe Luke pentru că ia dat lui maică-sa cu tigaia în cap , apoi sa sunat de intrare, mă grăbeam spre clasă pentru că profu nu întârzie niciodată iar după acea am pus o scuză foarte tâmpită cu " câinele meu adoptiv " toate bune și frumoase..... Până când anunță că vine un coleg nou acela fiind Ren . Prima data am făcut contact vizual bla bla bla.... Hai sa accelerăm povestea. Eram la Luke , apoi mi-a dat mama mesaj că avem musafiri și trebuie să ajung repede acasă pentru că se recăsătorește peste 2 luni pe atunci , am venit acasă ca sa aflu că Ren e viitorul meu frate , bine , frate pe drecu că eu ca prostul m-am îndrăgostit de el , apoi m-am dus în parc sa ii mărturisesc dragostea iar când ne-am pus împreună fix in aceași zi am aflat că celălalt tata al meu , nu viitorul meu tată care nu era încă tată dar urma să devină a scăpat din închisoare și a venit să ne facă rău , apoi am intrat în închisoare, iar vă gândiți la ce se gândește Shiro când era gata să fie spânzurat? Exact ! Ați ghicit! Se gândește că o să moară înainte să o facă cu Ren . Dar aparent ren a murit înainte să o facă cu mine , dar mai avem până acolo . Apoi vine Ren cu Luke sa mă salveze pentru că aparent Ren a aflat că nu sunt vinovat ( a aflat prin magie că nici acum nu pot găsi un alt motiv ) . Așa apoi ne-am dus în pădure într-o cabană că da , noi deștepți pe vremea aia când aflăm că un tată care e gata să ne ucidă mai puțin unde sa ne ducem ?? Exact! Într-o cabană in pădure. Deloc suspect nu ? După câteva zile cred , tata e prins în sfârșit iar de aici vine partea care ma schimbat complet. Aparent tata a vrut să vorbească cu mine nu știu ce iar Ren sa oferit să vina cu mine . Am ajuns acolo iar tatăl meu a vorbit frumos cu mine până când sa luat de ren. Atunci m-am enervat și m-am certat cu el , când eram gata să plecăm ren a observat că mi-a apărut coada și urechile iar apoi ma băgat într-o toaletă. ( Îți apar urechii și coada dintr-o dată și nu vrei sa te vadă nimeni și nu ști unde sa te ascunzi?? Exact ! Într-o toaletă unde pot fi nenumărați oameni ar fi ascunzătoarea perfecta! ) Apoi aflu că nu mai pot face urechile și coada sa dispară apoi când ies ii văd pe Ren MORT. O sun pe mama doar ca sa aflu că am avut un caz legendar iar acum trebuie sa găsesc criminalul dacă vrei să îmi pot ascunde din nou urechile și coada  și să îi omor . Apoi m-am făcut emo că da , apoi a venit spiritul lui Ren , când mă gândesc că ia luat 5 ani spiritului lui Ren sa vină să mă ajute mă frustrează și mai tare. Apoi m-am întâlnit cu Emaa...... L-am găsit pe ucigaș alea alea , Ren a înviat bla bla bla ..... Sfârșit! ( Momentan) mamă mă simt ca și cum am zis o poveste nu alta ..

- IDIOTULE, CUM AI PUTUT SA MA LAȘI ACOLO FĂRĂ SA ȘTIU LOCALUL??? Intră Ema nervoasă pe ușă.

- ce-ai fă zici că ești nevastă-mea .

- nevastă pe drecu ! In locul tău a-și curăța mini casa asta și a-și face mai multă lumină.

- de ce a-și face asta ? Stau bine in vibe-ul ăsta, iar daca fac lumină mă topesc .

- te topești ? Da' ce ești vampir ? Zice ea confuză.

- vreau să-ți sug sângele! Zic eu făcând pe vampirul.

- sa nu zic eu acum ce vrei tu sa sugi . Treaba ta daca faci curat și vrei sa schimbi atmosfera, dar in locul tău m-aș asculta dacă vreau sa fac o impresie buna lui Rin . Zice Ema pe punctul de a pleca .

- dada, pleacă pleacă .... STAI CE ?!?! Zic eu strigând.

- tu cum crezi că am ajuns aici prostule ?? Zice Ema .

- dacă stau mai bine sa mă gândesc, cum ai știut unde locuiesc măcar???

- Luke. Zice ea cu o față " pe bune ? "

- are sens .. zice eu

- deci ? Te ajut să schimbi atmosfera sau nu ? Mai ai fix jumate de ora până vine iubirea vieții tale .

- JUMATE DE ORĂ?? tu te apuci sa faci curat în baie și sufragerie iar eu fac camera și schimb atmosfera, mai întâi du-te tu sa cumperi spray de cameră până când eu deschid geamul ,EMA ,  ÎNCĂ N-AI PLECAT??? zic eu cât se poate de stresat .



















Peste 20 de minute.


- am terminat! Zici că am trecut prin iad dar în sfârșit am terminat! Zice Ema in timp ce se pune epuizată pe canapea .

- hai nu te mai plânge ca handicapata că nici nu a fost așa mult ..... Și am terminat in doar 20 de minute .

- Shiro futuți hanțul tău , încă nu te-ai dus să faci baie ?? Puți de la 5 metri ! Zice Ema .

- CHIAR! TREBUIE SA FAC BAIE, SA MA SCHIMB, EMA ÎN CE SA MA ÎMBRAC????

- hoo , mai ai 10 minute , du-te mai întâi să faci baie , asigură-te că în 4 minute ești gata !

- 4 minute ??? Crezi că am modul turbo sau ce ???

- mai stai și de vorbă ??? Vrei sa te găsească Rin așa ??

- AM PLECAT!


















- Emaaa !!! Cu ce mă îmbrac ?? Țip eu din cameră.

- poftim ! Ți-am adus astea . Zice ea cu niste haine in mână... Ceva e ciudat cu acele haine .

- după ce te îmbraci învață scenariul ăsta! Nu avem timp de pierdut, trebuie sa ii înveți ca pe tatăl nostru în jumătate de oră. Zice ea in timp ce îmi dă niste foi pretinzând că e așa zisul scenariu.

- HA? JUMĂTATE DE ORĂ?? EMA , NU STIU PE CE SA MA SUPĂR MAI TARE, PE FAPTUL CA MAI MINȚIT CĂ RIN VINE IN JUMATE DE ORA DE ACUM 30 DE MINUTE SAU CA MI-AI FACUT SI UN SCENARIU ??

- Shiro te drecu , ar trebui sa îmi mulțumești! Ce te făceai fara mine , dacă venea Rin și tu nu mă aveai ce spuneai când ajungea ??

- ai dreptate aici .... MAI STAI MULT?? TREBUIE SA MA ÎMBRAC SI SA ÎNVĂȚ SCENARIUL ÎNTR-UN TIMP RECORD!!
































Cam atât și cu acest capitol. Vă rog să nu mă bateți că am lipsit cu capitole la această carte cam vreo 3 săptămâni dar chiar nu am putut posta . DARRR ,m-am revanșat sa zic așa cu 11456 de cuvinte 😁😁
Capitol necorectat

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 13, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My Neko Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum