4 YEARS LATER...
Hanarae POV
"Hubbyyyyyy!!!!!!" stress sa nampak tu bilik kami kalau c Oswyn yang jadi babysitter kami punya twins.
"Apa baby?" dengan muka nda bersalah dia keluar dari dapur sambil dukung anak kami . yang satu malar tarik² hujung baju dia.
"Daddy.. daddy.. we not done yet with the cake.." bilang c Keith dengan suara pelat dia . comot muka tu twins. muka dadi dorang pun comot dengan tepung.
"kenapa bah ko kasi biar dorang main makeup sa??? ko tinguk bah tu bilik kita jadi kes vandalism suda." sa stress. ketawa bah dorang tiga. macam tu twins pun faham apa sa cakap. apa nda tu bilik bersepah . baju² dalam almari tiba² merangkak p lantai. pastu tu bantal semua terjun dari katil. pastu yang paling sandi tu lipstick sa jadi pensil suda lukis katun² d dinding . bikin tekanan.
"ko tinguk la bah apa anak ko buat sama sa baby. kena buli juga ni.." selamba ja si Oswyn cakap.
"nanti ko kasi bersih tu semua aa Hubby. pening sa. kasi beli sa lipstick baru. awas ko situ.. " sa jeling ja dia pastu ambil c Kathryn dari tangan si husband. kesian juga dia asal dia yang babysit anak kami mesti kena buli² sama anak2 dia. bapa borek anak rintik punya pasal.
" baik lah baby. kuli baini sa d rumah" diabilang pastu kiss lips sa sekejap before dia p masuk bilik. sa tersengih.
" Keith p tulung dadi ko tu. jangan ko ketawa² sana, mami nda kasi beli mainan baru lagi la ini macam. jajal betul.." sa bilang. memuncung c Keith. tu laa kena kamu semua kalau mami suda balik dari kerja.
"uhu mami is always mad. give me kiss mami.. I help daddy bah juga. Im sorry for the mess" dia bilang. andu bah c Keith pandai lagi memujuk daripada c Oswyn ohh. terlebih gentle twin kami yang lelaki ni 🤣
"muah .. I love u sayang.." I kiss pipi dia.
" I love u so much too mami" Keith cakap pastu berlari dia p tolong dadi dia kasi masuk tu kain dalam bakul. sa tersenyum.
" mami kiss Kath also bah.." alolo ni budak satu malar kiss pipi sa mau attention. sa terketawa. I'm more happy now... Oswyn betul² take care of me sampai kami kena bless with a twins. Keith Oswyn Hunter dan Kathryn Oswyn Hunter. yang satu terlebih gentleman yang satu lagi terlebih sopan but both jajal. also Im so blessful to have my own successful business started since 2 years ago which is Bakery shop and I have alot of customers till now and it keep increasing. I have two branch now d KK sama Tuaran. thanks God for the better life and less danger.
my sister Harakae pula suda berpindah ke Italy sama dia punya laki. she said they want to live a normal life like others. she have 3 child already. I come to visit her there sometimes and she said she so happy to lead a normal life with her husband. God with them..
King and Kagura also happy even though belum ada rezeki dapat anak but I know they never stop trying untill now. I know God have a best plans for both of them.
Lorena and Logan also move to france. everyone want to lead a normal life. I do also but if Black point call for help I still come. the Black legacy keep grow stronger everyday.
Jaguar and Kayla sini² juga. bejiran pula rumah kami tu. Kayla have different taste in business. she open a boutique . branded one for wedding dress. lot come to her boutique. Im happy for her. yang paling siuk kalau bosan ,kami begosip ja d dapur sebab dapur kami berhadapan sama dapur dorang. so its a good spot for girl stuff dan for segala gossip terkini. Kayla still my partner in crime haha.
Oswyn sama Jaguar still with their mafia things. but dorang kurang² suda betumbuk betandang. okay la tu.. jangan ja kami balik p zaman Gobian dulu. perghhh sa nda yakin suda buli lumpat 90° sebab terlebih bahagia sama lemak.🤣
"Baby.." si Oswyn tiup telinga sa. masa ni sa tengah masak. tengah malam lapar gaiss🤣 nasib la anak² suda tidur.
"hmm.. Im hungry hubby hahah" sa ketap bibir. sebab pandangan dia lain semacam. 😝
"Uhmm.. I'm hungry too.." He said then kiss my shoulder. sa gigit bibir. pandai datang gete sa tu kalau si Husband kiss situ. suda la tengah malam.. ada karang nda jadi makan nasi 😝
"hmm love?" nah sengaja ka tu sa buat suara gete hahaha
"you.." tangan dia dalam baju sa suda. sa pusing tengok dia. I smiled.
"Kenapa makin tua ni hubby makin handsome."
Owsyn ketawa. dia kiss forehead sa. " Indeed I am. I love u so much wifey.." dia bisik sa then we kiss. pandai perasan suda laki sa 🐣
"uhmm I love u so much moree hubby" he suck my lower lips while massaging my butt. that feel so good. our kiss become passionate. but then something smell macam hangus. sa tolak badan dia.
"kitai hangus suda telur." sa cepat² tutup tu gas. berabis kami dua c Oswyn ketawa.
"tu la gete lagi.." c Oswyn tulak bahu sa.
"duh siapa duluan?" sa roll eyes. dia ketawa ja. last² husband sa yang masak untuk dinner tengah malam kami🤣. begitu la kami hari². ada ja gaduh² manja but it make me love him more. his care towards me, his touch, his love .. I need it forever. im so grateful to have him in my life . from his maid to became his wife.. Im so happy and wont ask for more❤️.
my husband is a bless and my twins is a precious gift for me. I lost one and God give me back two. 🥺🥺❤️❤️
THE END
Ps: Hi guysss.. sorry for the late special edition update. here it is and I hope u gaiss enjoy it. and sy nda lupa juga berterima kasih kepada semua reader² BMMS1&S2 yang supportive dan sporting² semua. I love you guysss..
YOU ARE READING
BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅
General Fiction3rd story of BLACK legacy #NoCopyPaste!! #NoAyatTapis2!! #ReadOnYourOwnRisk!! #Ayat2KesatDalamStoryNiBukanUntukDitiru!! #JustForFunAndNotToMentionAnyone #AdaAdultContent!!! enjoy reading guys ..