Chap 5

824 52 4
                                    

Sampai saja c Hongkong sy terus masuk kawasan NAGA. Sy tau sy dalam pengawasan orang2 yang kenal dengan sy so no worries. sy menyelinap masuk kawasan NAGA tanpa orang2 dorang sedar. gangster paling takut kalau musuh masuk macam pencuri. sy senyum sinis. senang2 saja sy naik rooftop bangunan NAGA.

"why they so stupid to not put bodyguard here.." sy ketawa sinis. cctv pun tiada. sy geleng kepala.

"you will die tonight Maui." sy senyum kecil. suddenly ada seorang lelaki all black like ninja lompat dari bangunan sebelah ke bangunan ini.

"HEYYYYY!!" teriak orang2 NAGA di bawah.

"Wtf?!" tajam mata sy tinguk tu lelaki.

"sorry bad landing.. heheheh! btw, nice to meet you White Lady" bilang tu lelaki buat gaya peace. sy roll eyes.

"what you do here?!" sy menanya.

"my matter!" bilang tu lelaki. ceii

"fine! you ruin my plan!" sy mendengus kasar sebelum masuk ke dalam dan naik ke atas siling bila orang2 NAGA mula naik ke rooftop. nda sempat tu lelaki mengelak.

"Hey White Lady!! Help me idiot! I'm Jaguar! help me! wtf!" teriak c Jaguar. shit!

"Fuck!! White Lady is hereeeeee!!!" teriak orang2 NAGA sambil memandang siling. sy boleh nampak mereka dari celah2 lubang.

seriously Jaguar! terpaksa sy turun dan penggal kepala mereka semua supaya stop buat bising. nasib jaa dinding ni kalis bunyi. terbangun nanti tu the Head NAGA. hampir bah kepala c Jaguar jadi sasaran nasib sy cepat ambil tindakan. sy tarik samurai putih sy dari belakang badan tu orang NAGA...

" And you!!!!" sy tolak badan c Jaguar pigi dinding kasar sambil tangan sy tekan leher dia.

"shut up your big mouth or I will cut off your ball!!!" sy cakap perlahan tapi tegas. terdiam dia sana. tau pun takut..

"HEYYYY!! look like I have a guest today.." tiba2 c Maui muncul sama pengikut2 dia.

"shit!" sy jarakkan diri dari c Jaguar and mula mengundur diri.

"Fight them Jaguar! show your nafsu kill!" sy cakap kuat sebelum terjun dari tu rooftop. I have to do something. sempat sy dengar c Maui teriak pengikut dia kejar sy. well let see who master the game Maui. sy senyum sinis terus sy masuk ke tingkat bawah bangunan itu. disana sy buli nampak isteri Maui sudah bersedia. sy senyum sinis dan mula mengatur langkah. kami mula berlawan. makin lama makin sengit. bahu sy cedera gara2 torehan katana dia. cilaka! its all because of Jaguar! kalau dia nda bising nda pun sy perlu berhadapan sama naga betina ni. sy ketap bibir bila perut sy kena toreh sikit. tapi ada darah juga tu keluar. grrrr!

"sorry Lady my blood is not free!" sy terpaksa buat cara kasar. sy tarik rambut panjang dia dari belakang sampai dia terdongak. belum sempat dia teriak...

ZHUPP! sy kerat leher dia kasar. she dead so tragic.

"dont messy with White Lady.." sy senyum kecil sebelum berlalu dari situ tapi muncul pula c Maui sambil peluk leher c Jaguar. sy roll eyes. dia toleh ke arah isteri dia and terkaku disitu.

"sorry I dont have time for drama!" pantas sy lompat tinggi di atas kepala c Maui dan tarik rambut dia kebelakang. without hesitate sy penggal leher dia laju. finally mission complete. c Jaguar terdiam. sy kasi masuk tu kepala dalam plastik tong sampah and sy tarik juga tangan c Jaguar keluar dari situ. semua yang maju sy penggal kepala satu persatu. betul2 c Jaguar buat sy marah sebab ruin plan sy! cilaka!

sampai saja di luar gate, terkejut orang kanan c Godfather nampak luka besar di bahu dan torehan di perut sy. selalunya nda teruk sampai begini kan.

BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅Where stories live. Discover now