Perjumpaan dengan Mr. Gobian 1 minggu yang lepas betul2 buat sy terkejut. speechless! setelah sekian lama dia menghilangkan diri dan lari dari dunia yang sepatutnya dia berada akhirnya dia muncul kembali dengan title GodFathernya yang sudah lama dia biarkan tidur.
**FLASHBACK**
"Selamat kembali Godfather! apa hal Godfather panggil kami tiba2 ni sampai bagi warning sign.." Sy, c Kitut sama c Noah tunduk hormat serentak depan dia. mukanya yang sentiasa serius buat kami sentiasa takut. teringat ajaran dan siksaan dia di masa lalu untuk jadi Legendary Assassin ngerr ngeri.
" I have big mission for both of you! sy mau kamu bertiga come back jadi Assassins sy. My Legendary Assassins. Bara mesti happy nampak kamu come back. masih banyak tugas yang kamu belum laksanakan. kejahatan bermaharajalela."Godfather.
oh really? jadi kami ni apa? bukan orang jahat? hmm
" tapi Godfather I cant. sy sudah bertunang. tidak lama lagi wedding sy akan berlangsung.. "bilang c Kae mengeluh kecil.
" sejak bila sy terima alasan? " muka Godfather semakin serius. gerun sy melihatnya.
" maaf Godfather."
"suka atau tidak kamu tetap harus come back!" Godfather
"Tapi....
" I kill your lovely or follow my order.. so you guys choose! I know Lisa.. Oswyn.. and Ace.. "Godfather senyum penuh makna. shit silent killer tu smile dia.
" fuck! okey fine!! I'm in! " c Noah mendengus kasar.
" Hara... "
" fine I'll follow your order! " Kae tunduk hormat. sy tau dia terpaksa. He love her fiance so much. I know that!
" Hana..."
"give me 1 week to think about this. I'm sorry but I need time" sy tunduk hormat lepas tu pergi dari situ.
**ENDFLASHBACK**
Sy mengeluh kecil. besok adalah hari terakhir sy untuk think pasal ni hal.
"hey babe.. termenung lagi? whats on your mind baby? kau selalu termenung ohh this lately.. nda mau share2 ka sama tunang ko ni" c Oswyn cakap. sempat dia kiss forehead sy sebelum duduk sebelah sy. yeah kami sudah officially bertunang 1 bulan yang lepas. macam terlalu cepat pula kan but its okay. whats make his happy.. am Happy too.
"hey.. its nothing babe.. so hows work? everything fines right?" sy kasi sandar kepala sy di bahu dia then tangan dia sy peluk. ok since when sy berani buat begini. haha. kehairanan c Oswyn sekejap.
"everythings undercontrol. hey whats wrong with you. kenapa tiba2 manja2 ni. u want something ka?" bilang c Oswyn. sy mula baringkan kepala di riba dia.
"saja mau manja2. tidak buli ka?" memuncung sudah sy situ. nah apalagi.. kena sambar terus mulut sy.
"stop acting cute.. you drive me crazy Honey.." dia cakap. sy tarik balik pipi dia and we kissed again. again and again sampai french kiss kami sana.
"I will miss this lips everyday.." sy sentuh lips dia lembut.
"what do you mean baby.." dia belai2 rambut sy.
"I mean.. you make me miss you every second.." sy ketawa kecil.
"since when my baby can sweet2 like this.." dia cuit hidung sy.
"since you show me the true love is.." sy ketawa kecil sambil duduk di paha dia sudah.
"I will miss this.. this and all part of your body. I will miss your hug.. ahh everything about you.." sy cium berabis muka dia. ketawa kegelian dia sana. berabis sy tahan airmata sy supaya nda terjatuh. sy masih ingat kata2 Madam Sky 2 hari yang lepas.
YOU ARE READING
BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅
Algemene fictie3rd story of BLACK legacy #NoCopyPaste!! #NoAyatTapis2!! #ReadOnYourOwnRisk!! #Ayat2KesatDalamStoryNiBukanUntukDitiru!! #JustForFunAndNotToMentionAnyone #AdaAdultContent!!! enjoy reading guys ..