📞"Madam.. she go to the North today.."
📞"Wtf! that place is so dangerous! Mr. Gobian sangat keterlaluan! so how about Harakae and Noah?"
📞"Harakae going to the West.. Noah to the East. Hanarae kena bagi mission yang paling mencabar. but Harakae really in risk now! dia akan menyamar jadi pelacur dan jadi perempuan simpanan SanVella nanti.. Noah pula sengaja dibagi tugas bunuh 3 kumpulan gangster yang melakukan perniagaan haram sekali gus. dan mereka akan selesaikan semuanya hanya dalam masa satu minggu. "
📞" Wtf!! "
📞" But Madam.. Hanarae.. dia akan tumpaskan musuh lagenda BLACK. Vegan and Saga the very dangerous gangster at the North"
📞"Bullshit! follow her. kalau perlu.. tolong dia! that gangster nda buli dibuat main. hantar Kick jadi bodyguard c Harakae di West. and for Noah.. hantar Brat and Pitt untuk tolong dia. I wont let any bad happen to them."
📞"Copy that Madam."
endcall.
Sky mendengus kecil. walaupun dia tidak suka sama dorang bertiga secara fizikal tapi jauh di sudut hatinya dia sayang sama dorang. pengalaman lalu banyak mengajar dia thats why dia jadi dingin macam sekarang.
"sayang..pikir anak2 lagi? " Dellan peluk isteri kesayangannya dari belakang. walaupun umur makin meningkat tapi cinta mereka tetap sama macam dulu. tiada yang berubah!
"Mr. Gobian! I know He plan on something.." Sky cakap. Dellan senyum.
"I know. let that old man play2 for now.." bilang c Dellan tenang.
"tapi nyawa tunang2 anak BLACK dalam bahaya.." Sky mendengus kasar.
"Dont worry about them. They're Legendary Assassins remember? They wont die easy.. actually I like that White Lady.. ahh Oswyn fiance. I see young Amora inside her.." Dellan ketawa. Sky ketap bibir.
"shut up! thats my past!" Sky sudah menjeling.
"jangan la merajuk. sy ni sudah tua.. nda larat mau pujuk sayang sudah.." makin kuat c Dellan ketawa. sudah lama dia nda bergurau begitu sama Isteri dia atas faktor kerja yang selalu memisahkan mereka.
"silaka! so satisfied me.." Sky sudah senyum menggoda.
"fuck!! Baby.. you still hot like we was muda2 dulu. and I cant say no!" Dellan sudah menolak tubuh isterinya ke katil. and you know what happen next. OTAI masih berbisa. giteww..
***************
Sy sampai ke North tanpa gangguan. selalunya sebelum ini mesti ada saja tu gangguan but tiada pula kali ni. well maybe today is my lucky day. sy senyum sinis. sempat kami berbalas mesej dengan dorang c Noah tadi. dia sudah mula buat misinya sebab kemarin lagi dia sampai East. so I just wish him good luck. c Kitut pula sudah berjaya jadi gadis simpanan SanVella. I know kepakaran dia. buli tahan gete mengurat urang. gigit bibir laa c Ace tu kalau nampak. haha
"Miss WL.." satu lelaki bersut hitam tunduk hormat di depan sy sambil membukakan pintu kereta. sy mengangguk dan terus masuk ke dalam kereta tanpa kata apa2. sampai saja di destinasi sy terus turun dari tu kereta dengan lagak diva. here the acting begin again.
" Hey Sinta.. finally you come.. How was your father? good?" Mr. Saga senyum manis sambil peluk sy like his own daughter. sy ketap bibir. geli sebenarnya kena peluk dengan tangan kotor dia tu.
"I'm good. also my father. so how about the business? everything okay?" sy menanya. Godfather sudah urus semua penyamaran sy so no worries. just follow the flow! huh!
YOU ARE READING
BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅
Художественная проза3rd story of BLACK legacy #NoCopyPaste!! #NoAyatTapis2!! #ReadOnYourOwnRisk!! #Ayat2KesatDalamStoryNiBukanUntukDitiru!! #JustForFunAndNotToMentionAnyone #AdaAdultContent!!! enjoy reading guys ..