Chap 8

750 56 4
                                    

"Kenapa ko tutup muka ni Rae? belum on mission lg laa.." c Noah ketawa

"saja." Kayla senyum disebalik sarung wajah. suara c Hanarae pun dia dapat ikut.

'I dont know why you doing this Hana but I will not make you disappointed!' bisik hati c Kayla.

"bah mari laa.. Godfather sedang tunggu kita sudah tu." bilang c Hara geleng kepala.

'ada2 saja ko ni Rae.' pikir Harakae.

mereka menaiki kereta BMW yang dipandu oleh Noah dan terus menuju ke bangunan Merun milik Godfather. Kayla hanya diam di tempat duduk belakang sambil memandang pemandangan kota itu. Sayu hatinya apabila kisah lalu terimbas di mindanya.

' Fokus Kay! Don' t make Hana disappointed! you can do it! ' teriak hati kecil Kayla. mereka semua diam melayan perasaan masing2. Misi mereka kali ini benar2 mencabar.

after a while, mereka sampai di perkarangan bangunan Merun itu dan disambut oleh pengikut2 Godfather. Kayla keluar dari kereta dengan pandangan tajamnya.

"Welcome back White Lady.. sy ingat ko sudah mati dalam tangan Todak tu." Godfather ketawa sinis. Noah dan Hara ketap bibir dengar ayat c Godfather.

'Whats wrong with that Old man!' bentak hati Harakae geram.

"I wont die easy Godfather!" Kayla bersuara dingin. tidak suka dengan kata2 Godfather sebentar tadi.

"Hahahahah.. I know that. you wont die easy." Godfather ketawa sinis.

'ohh dia tidak cam sy.. bagus laa.. well am good in acting kalau begitu..' kata Kayla sinis dalam hati

"so you guys ready for the misson?" Godfather angkat kening.

"Tell me why first.." tanya Kayla berani. Noah dan Hara saling berpandangan. Godfather pandang White Lady dengan pandangan tajam.

"sebab mereka buat perniagaan haram." Godfather

'Kepala hotak kau Godfather! I know you hide something!' teriak Kayla dalam hati.

"Malam ni kamu buat operasi. suka atau tidak you guys must follow my order." bilang Godfather bengis buat mereka bertiga tertunduk takut.

"baik!"

************

Sebelum mereka masuk kawasan rumah agam milik keluarga Jaguar, mereka bunuh semua orang2 Godfather yang ikut mereka dari belakang. semua orang2 yang spy mereka dari jauh juga mereka bunuh. mereka hapuskan semua mayat2 mereka dengan Acid.

"We have to do something! We cant kill them. BLACK already help us many things. kita tidak akan dapat buat misi dengan lancar tanpa bantuan BLACK selama ini. I know BLACK around us. sy tau Madam Sky nda kan lepaskan kita begitu saja kalau kita betray dia." bilang c Noah.

" jom"

SKIPPPPPPP

"So you gonna kill my family, Hanarae?? dont you have a mercy even a little?" kata Jaguar tenang. matanya tajam memandang Kayla yang bersarung wajah dan berpakaian White Lady di depan dia.

" I'm.. I'm sorry.. you choose this so I'll be your nightmare! I'm sorry! " Kayla cakap gugup. first time nampak lelaki sehandsome itu.

'Fokus Kayla!!' bentaknya dalam hati.

Jaguar senyum sinis. Kayla mula mendekatinya. Jaguar hanya duduk di tepi katil tanpa melakukan apa2. hanya matanya yang tajam memerhatikan gadis di depannya itu.

"I'm sorry.. I have to do this.." Kayla ketap bibir bila jarum itu terbenam di lengan Jaguar yang berotot itu. dia terkaku sekejap nampak sepasang mata Jaguar yang memandangnya tajam dari arah dekat.

BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅Where stories live. Discover now