The Final

864 51 12
                                    

"Thank you! Thank you!" semua yang hadir Harakae berikan senyuman manis. ini la hari yang dia tunggu2. hari bahagianya. yah with Ace Maroon.

"congrats sister! you so beautiful today.. I mean more beautiful than before! err actually you already beautiful but today, the aura of your beauty was different. well3.. The bride aura gitchuuu!" Hanarae menyakat kakaknya. dia tumpang gembira dengan hari penting kakaknya hari ini.

" ciss! yalaitu..! mana ko punya kesayangan.. "bilang c Harakae buat c Hana senyum sinis.

" ada laitu dia buat. ko punya adik2 ipar kan rare.. if you know what i mean.." Hanarae ketawa kecil.

" ereii.. nda lama kana kurung la baa durang itu sama Madam2.. " Harakae hanya mampu menggeleng.

" biasa la. darah muda." Bilang c Hanarae.

"kunun kau sana. jadi ko bila kawin? Gobian was settled. what are you waiting for" bilang c Harakae.

"tunggu jaa la kana bawa kawin.." bilang c Hanarae sebelum berlalu dari situ.

"halah halah.."

**Fashback 1 years ago**

BANGG! BANGG!

Gobian jatuh ke lantai. darah mula mengalir keluar dari kepalanya. 3 gadis itu cukup terkejut tapi dalam masa yang sama mereka lega.

"baby.... ohh damn! I almost lose u ohh... nasib datang tepat masa.." Oswyn tarik Hanarae ke dalam pelukan. Lorena dan Kagura roll eyes dan keluar dari tempat itu untuk memberi ruang tu dua pasangan sejoli laa kunun. yaii

"I thought you not coming... but how did you come here?" Hanarae mendongak tinguk jantung hati pengarang jantungnya. cieeee hahaha masi bepeluk yaa gaiss. bersaksikan mayat2 bergelimpangan. gawd!

"I can detect your phone remember?" Oswyn senyum sinis.

"well thanks.. nasib buli detect.. kalau indaaa....

" shut up! its finnish.. no more about that man!" mereka sama2 melihat ke arah tubuh Gobian yang suda tidak bernyawa.

" yah! I hope no more pain in future. Im tired. need a vacation..... with you... " Hanarae memuncungkan mulutnya. Oswyn laju bertindak. dia kiss lips Hanarae sekilas.

" soon baby.. baa mari laa keluar. biar orang2 kita clean ni tempat. they waiting outside.. " Oswyn senyum.

**Endflashback**

" Hana.... sini pula ko... dari tadi sy cari.." c Kayla p tapap pantat sy ahh. mati terus lamunan. kurang ajar ni perempuan bikin jantungan saja. nasib sy ni nda berpenyakit. mohon dijauhkan!

" kenapa? " sy tanya. senyum2 kunun ni telingung. nasib member ahaii.. dia angkat sebelah tangan dia. ada cincin. lebar manis betul dia punya senyuman. sy angkat kening.

"He proposed???!?!" sy tutup mulut setelah lama kami dua diam. laju dia angguk ahh.

"maigaddd Kay...... finally!!" nah belumpat-lumpat kami situ ahh telampau over sy ni. sy pula yg over happy. well u gaiss know kan love story dia sebelum ni.. 😌

"I'm happy for you Kay.. finally... finally!!" teriak2 ahh happy sangat tu. sampai urang2 meninguk ba. jangan jaa rusak majlis si kakak gara2 kami. hahhaha

"yaa.. sy pun terkejut. dia proposed sy tadi. maigadddd betul2 dia full of surprises ohh.. sy suka! I' ll married soon Hanarae... maigaddddd maigaddd" happy sgt dia. well Im happy for her. pastu gara2 telampau happy kami dua p bahagian alcohol ahh.. mau celebrate happy2 si Kayla ni hari.

BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅Where stories live. Discover now