"We are ready Godfather!"
kami bertiga tunduk hormat depan Godfather. dia senyum lebar nampak kedatangan kami. yang pasti semua yang kami bertiga rasakan sekarang sama. sedih.. kecewa.. marah.. menyesal.. semua menjadi satu. its hurt!
"so welcome again My LEGENDARY.." Godfather bertepuk tangan. sy ketap bibir.
"Thats you guys first mission. I give both of you one week to complete this. I know you guys never fail me. " bilang c Godfather. orang kanan dia bagi kami file yang berlainan warna sesuai dengan title kami. file merah untuk Noah. File putih untuk sy dan file merun untuk Hara.
" I have go to the East? Blue gangs, Immortal and Silas? " c Noah sedikit terkejut. nampaknya tugasnya akan berhadapan dengan orang kenamaan. mustahil untuk menyelesaikan 3 kumpulan itu dalam waktu seminggu.
"What? you wanna give me ALASAN?" Godfather. laju c Noah menggeleng.
"I'll try my best to finish this." Noah.
"not that I wanna hear! Say YES!" Godfather.
"Yes Godfather.." Noah mendengus kecil sambil tunduk hormat.
"err I'm going to West?? alone.. SanVella gangs? " berpeluh dahi c Kitut. serentak kami dua c Noah tinguk dia pastu tinguk c Godfather. this is crazy! if Ace know about this.. matai
"yes my Hara. kamu akan menyamar jadi slut disana.. jadi perempuan simpanan SanVella and kill his legacy after that." bilang c Godfather. sy mula takut buka file misi sy. damn!
"omg!! for just 1 week? how can that happen.... okey2 fine!" laju c Harakae setuju bila nampak orang kanan c Godfather maju setapak.
"Hana.. you doesn't open your mission yet. why?" Godfather senyum kecil. dan sy pasti senyuman dia tu sangat penuh muslihat.
"seram.." sy garu kepala. ketawa c Godfather sana.
"you always make me laugh Hana.." Godfather geleng kepala.
"open it!" tajam mata Godfather tinguk sy. terpaksa sy kasi karas hati sy buka tu file. macam hilang nafas sy nampak tu mission.
"why.. what?" tanya c Noah ikut terkejut.
"North.." sy telan liur. dengar jaa tu ayat keluar dari mulut sy tu dua dorang sebelah sy sudah tekup mulut.
"Yes Hana. kau suka aktiviti lasak kan. dangerous mission cuma ditelapak kaki ko kan.. so show me the power of White Lady just in one week. I know you never fail me.." bilang c Godfather senyum sinis. I cant say no. This is my responsibility. cilaka!
************
" are you sure you wanna go there alone Rae?? its really dangerous.. Vegan and Saga bukan calang2. its too risky! dari dulu Black mau tumpaskan tu kumpulan sebab banyak buat trouble sana sini tapi mereka nda dapat lawan. sedangkan mereka sudah kerah fighter2 terbaik tapi still kalah. apalagi kau. 1 lawan seribu.. biar betul!! " c Kitut mendengus kasar.
" like Godfather said.. We have no choice.. "sy mengeluh kecil.
" you guys nda rasa ka Godfather tu keterlaluan. dia suruh kita buat misi diluar kemampuan kita. mustahil untuk 1 lawan seribu. kamu dua okey lagi.. sy ni. 3 kumpulan perlu sy hapus dalam masa seminggu. gila! " c Noah mengeluh berat.
"no matter what happen later.. we have to survive or else kita masuk bilik hitam like a few years ago.." sy cakap.
"wtf! I dont want! sedangkan bilik hitam BLACK sudah cukup mengerikan.. inikan pula bilik hitam milik Godfather.. yaii!" laju c Kitut menggeleng.
YOU ARE READING
BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅
General Fiction3rd story of BLACK legacy #NoCopyPaste!! #NoAyatTapis2!! #ReadOnYourOwnRisk!! #Ayat2KesatDalamStoryNiBukanUntukDitiru!! #JustForFunAndNotToMentionAnyone #AdaAdultContent!!! enjoy reading guys ..