Chap 10

895 58 8
                                    

"Where are we going? ini bukan jalan pigi Godfather place?" sy mendengus kasar. dari plane td nda dia bercakap sepatah pun ahh. punya banyak tu sy cakap itu ini bawa dia bercerita tapi nda satu pun ayat keluar dari mulut dia. sepatutnya dia bangga sebab dapat bersemuka dengan WL yang peramah tetiba ni. ciss!

" Godfather another place. shut up ur beautiful mouth WL! please." tajam betul jelingan dia sana ahh. geram kite! grrr

"hey.. Godfather doesn't have another place laa.." sy ckp yakin.

"You dont know him well. apa jaa ko tau pasal dia. 10 tahun kenal Mr. Gobian ko belum kenal dia lagi? poor you!" bilang tu lelaki bersarung wajah. mata dia tu grrr bikin geram. nasib nda ada mood sy mau pukul2 orang harini. pandai pula hati ni banyak bersabar since mengandung. wekk!

"what do you mean man? who are u to talk to me like that?" sy ckp menahan geram.

"your friend." pendek ja jawapan dia.

"friend? I dont have friend like u. nda ada kali kawan sy yang susah di bawa bercakap macam ada emas dalam mulut ni." sy ckp. dia ketawa sekejap.

"wtf? who the hell are u?!" sy roll eyes. suddenly dia buka sarung wajah dia. berkerut dahi sy meninguk.

"who the hell are you!! you're not Mr. Gobian people! I know all of his people and you... not one of them. stranger?!" tegak terus sy duduk. bulat mata sy tinguk dia.

" I'm Winner.. always Winner." dia senyum kecil.

"fuck! you're stranger! how come u know about WL? Omg! I'm dead!" sy cuba buka pintu kereta but laju betul tangan pemandu dia p lock semua pintu. wtf!

"hey easy.." tu lelaki cuba tahan tangan sy yang cuba kasi pecah tu cermin kereta tapi kasar sy tolak badan dia sampai terhantuk bah kepala dia p cermin kereta tepinya.

"adoiii.. I just want to help! Mr. Gobian was plan something bad to all of his assassins. please be a good girl. silaka!" bilang c Winner urut2 belakang kepala dia yang terhantuk tadi.

"help? I dont know u man! how can I trust u!" sy mendengus geram.

"u think I know u too?" dia roll eyes situ.

"jangan main2 ba.." sy tolak kepala dia. nah kan geram sy. muka jaa comel2 tp ihh bikin geram🙄 tolong laa..

"apa pula main2. kalau bukan sebab Oswyn tu kawan sy nda kali sy mau berhadapan sama kau🙄" dia jeling tajam.

"Oswyn?"

"Yes! Kagura was sent to Mr. Gobian place and pretend to be u. Oswyn nda kan benarkan bride to be dia berhadapan dengan tu binatang dalam keadaan ko sekarang. mengandung." sinis betul senyuman c Winner. hati sy sudah risau.

kenapa mesti Kagura? Yah! dia memang suka lasak2 tapi Godfather? arhhhh fuck!

" Why Kagura! omg!! kasi turun sy sekarang. I need to save her. Dia nda level sama Godfather. shit! " macam cacing kepanasan suda sy disitu.

"Semua akan berakhir nda lama lagi. dont worry. semua dalam kawalan BLACK" Winner

"Tapi..

" Wiguya will help. no need to worry. " dia senyum sinis lagi.

apa semua ni? kenapa sy rasa semua ni sudah dirancang?

" kita sudah sampai. kau boleh turun sekarang " Winner lebih dulu turun dari kereta.

" BLACK PLACE?! " Tajam mata sy tinguk c Winner. dia angkat bahu ja terus tarik sy masuk dalam. tiba2 pula hati ni berdebar laju. omg! am I dead tonight?

BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅Where stories live. Discover now