Chap 6

753 58 3
                                    

Somewhere at DUBAI...

'Chayo dearself! You can do it! this is your last mission for this week..' monolog sy dalam hati. walaupun badan sudah terasa sangat penat sebab jadual minggu ni betul2 padat c Godfather bagi tapi tetap juga sy buat tanpa banyak alasan. ini sudah jadi tanggungjawab sy sebagai seorang Assassin Legendary Godfather. and I cant said no sebab Godfather tidak menerima apa2 alasan. sy mengeluh kecil. bayangkan saja dalam seminggu ni mau seribu orang sy bunuh. Sandra and his father pun mati ditangan sy dua hari yang lepas. betul2 bagus dorang bertapuk and buat perniagaan underworld but Godfather tetap dapat hidu. And I was the lucky one sebab dapat bunuh dorang. they so cruel. mereka melakukan pemerdagangan manusia bahkan penyeludupan dadah ke seluruh dunia melalui badan manusia. gila! semua misi sy dalam seminggu ni semua mencabar but the fuck is I really like that. even sy super tired sekarang tapi semangat membunuh tu makin marak. the bad people harus segera dihapuskan! yeah thats it! and today! I will meet DK. I'll kill him today. sudah lama sy simpan dendam sama dia. He must died! He kill my best friend! He make me come back so yeah!

wait for me DK.. Sy senyum sinis. sy melangkah meredah kota Dubai itu dengan langkah yang berjaga-jaga. Jangan disangka air yang tenang tiada buaya.

"Hey girl..." bahu sy disentuh dari belakang. sy telan liur. laju sy pusing belakang and..

BUKKK! pandangan sy berpinar bila orang itu memukul tengkuk sy.

"who.. who are you.." sy cakap sambil urut2 tengkuk sy. pandangan sy sudah berpusing.

"sleep well !" bilang tu lelaki sebelum pandangan sy betul2 jadi gelap bila dia masukkan sesuatu yang tajam di kulit lengan sy.

***********

SPLASHHHH!

"uhuk2!" sy terbangun bila badan sy terasa sangat sejuk. and yeah! upgrade sudah dorang ahh. cara kasi bangun urang yang kena kidnap pun guna ais. hebat!

"grrrr!" sy meronta bila badan sy penuh dengan ais. Its cold fuck! badan sy memang susah bergerak sudah sebab kena ikat dengan besi. see? they so upgrade! roll eyes sekejap.

"what do you want from me?" sy cakap. tajam mata sy tinguk tu lelaki tua depan sy. tenang jaa dia sana ahh sambil isap2 tu cerut dia. sy ketap bibir. I hate that smell. mcm mau muntah pun ada.

TAKK! pintu dibuka dari luar. masuk lagi bodyguard2 tu lelaki sama 2 orang perempuan. lebam2 badan dorang. sy hanya mampu melihat. sy betul2 nda kenal sama dorang.mustahil musuh Godfather sebab sy kenal semua musuh dia. but this old man? muka baru bagi sy.

tu bodyguard2 tolak tu dua perempuan p dekat sy. badan dorang pun kena ikat. mulut dorang pun kena tutup. sy mau garu kepala tapi tangan sy kena ikat. cilaka!

"Finally! anak2 BLACK punya girlfriend is here.. nda dapat tu Madam2 BLACK, kamu pun jadi la.. haha.. nda sangka sy tanpa pikir apa2 plan kau sendiri yang datang tempat ni. senang kerja sy nda payah pigi terbang jauh2 mau kidnap kau.." bilang tu lelaki tua main2 dengan hujung rambut sy. He dont know me?

"who are you old man? what do you want from me?" sy mendengus kasar.

"well.. I'm Todak! kawan Bapak bf kamurang. but I betray them dulu so here I am. Welcome to my paradise.. dengan duit hasil penipuan sy sama keluarga BLACK dulu akhirnya sy dapat bangunkan Legacy sy sendiri. Todak Empayar! " c Todak ketawa jahat.

"so apa kaitan sama sy?" sy cuba berlagak tenang. tapi di hati hanya Tuhan yang tau.. harap2 Godfather dapat hidu keberadaan sy disini. ugh! here my bad day already come. fuck!

"easy.. sy mau kamu bertiga jadi tawanan sy sampai BLACK mau bekerjasama dengan perniagaan sy ni." bilang c Todak senyum sinis. berabis tu dua perempuan meronta di sebelah sy. c Todak mendengus kasar sebelum suruh bodyguard dia buka penutup mulut dorang.

BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅Where stories live. Discover now