Chap 12

762 59 7
                                    

Takk! bunyi pintu kena buka.

cepat2 sy kasi mati tu air. nasib suda siap sy mandi.

'Takkan la c Oswyn? cepat juga balik..' bekerut dahi sy. dengan langkah berhati-hati sy p buka tu pintu bathroom. lincah jaa sy pakai tu pijama.

gelap? aih tadi sy pasang lampu baa. takkan mati karan? lampu bathroom nda juga mati.

lain2 suda sy rasa. bunyi derapan kaki jelas di pendengaran sy. belum tuli okay!

"Osywn?? ko ka tu?" tiada jawapan.

"jangan main2 la dear... huhh" masi lagi tiada jawapan. sy on balik tu lampu.

Takk! terang terus tu ruangan. and guess what....

"Hai Hana.. long time no see.." bilang tu suara perempuan di sebalik topeng. makin laju hati sy bedebar.

"Winter...." mau nda mau saja tu suara sy keluar ahh.

"Yes its me.. I miss you.." debilang c Winter cuba mendekati. sy mundur selangkah.

"why? am not doing anything wrong to u laa.." dia cakap.

"shut up! how did u get here so easily?" tajam mata sy tinguk dia. dia ketawa sinis.

"you forget me? Winter can entry all lock place laa. even its full of safety warning." bilang c Winter angkuh. yah sy tidak nafikan. itu kekuatan dia. sy banyak belajar pasal dunia Assassins pun dari dia. sy jadi pro pun sebab dia. shes good in everything. kalau mau lawan dia? sy bukan tandingannya. sebab dia tau kelemahan dan kelebihan sy dimana. dammit! shes a true snake!

"so why you come? its been many years and now you here. I'm very sure you come here for something. you come because of Godfather order right?" sy mengeluh kecil. dia ketawa.

"well I admit it. you know me very well." dia ketawa.

"whatever! I wont follow you!" sy cakap. dia ketawa sinis.

"do I care sweetie? hahahaha" sekelip mata saja tangan sy suda kena ikat dari belakang. damn she so fast.

"follow me if you dont want to get hurt Hana... sy sayang kau.. sy tidak mau lukakan kau. biarla Godfather yang buat. sy masi respect kenangan lalu kita even you just anggap sy sebagai kakak kau. you know what I mean right? " dia bisik d telinga sy. sempat ni dia peluk sy dari belakang. diusap lagi itu perut. silaka! naik seram sy.

" Winter..... "

" you're pregnant?? wow! I thought you still virgin... fuck! " dia tepuk kuat ahh perut sy. sakit! budu punya perempuan songsang! haishhhh

" come follow me!! " dia tarik tangan sy kasar ikut dia p balkoni.

"Winter no!! sy tidak mau terjun. I have baby in my tummy!" sy cakap sambil usap perut sy yang suda kelihatan.

"you think I'm care??? come!" kasar suda dia.

"Winter!!! I said no!! kita ikut pintu utama saja." sy cakap. surrender dengan apa yang jadi lepas ni.

"fuck you bitch!!! jangan cuba memperbodohkan saya!!" dia tapap ahh punggung sy. ketawa ni dia sekejap. gilaaa betul!

"you know ka my last wish before you die nanti. I'll taste you.. hahahahah suda lama beii sy mau rasa kau tapi kau jual mahal!!" dia cakap.

"gilaaa! dont u dare!" sy siku perut dia pastu sy tolak badan dia dengan bahu sy. tekeluar dia dari t balkoni ahh tapi sempat dia berpaut sama tu tiang.

"wow! makin up ohh kau!! jangan paksa sy berkasar ahh.. sy bunuh tu baby ko." dia melumpat balik masuk p balkoni tapi laju sy tendang perut dia.

"Argghhhhhhh!!" tejatuh dia p bawah ngam2 di safety cctv. apalagi. bebunyi baitu safety warning terus. baru tu bodyguard semua alert.

BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅Where stories live. Discover now