"Hana..."
sy buka mata perlahan. kabur2 sy nampak. smell like hospital. ughhh
"hey u awake..." sy boleh rasa tangan sy kena gengam kuat. sy tengok tepi. dia senyum.
"Os.. wyn..."
"yaa.. yaa.. its me dear. Winner nampak kau pengsan di pasar dua hari yang lepas." bilang c Oswyn. back to sense terus sy.
"Babe... the... baby..." jatuh bah airmata sy sebut tu word. lemah hati sy terus. lagi2 ingat scene sama c Winter malam tu. omg!!
"susshhhh its okay.. dont talk about it now.. you totally weak. you need some rest baby.." bilang c Oswyn kiss dahi sy. sy buli nampak tu airmata dia bertakung..
sy pigang perut sy. damn! kempis ni.
"babeeeee... its gone??? babee... tsk tsk tsk..." sy try mau duduk tapi dia tahan.
"honey.. its okay.. now yang penting baby selamat. itu yang penting sekarang. please baby... don't cry..." dia peluk sambil usap2 belakang sy. makin kuat baini tangisan sy. siapa nda sedih kehilangan anak kan. belum sempat sy pegang dia... belum sempat sy kasi tinguk dia dunia dia jalan suda. maigadd!!! its hurt...
" its hurt..... " tu jaa sy mampu cakap.
" iya honey sy tau. kita buat lagi okay.. banyak2 pun nda apa. janji sayang happy.. okay.. please... be strong.. for me.." bilang c Oswyn senyum miring. panik dia situ. sy tau dia pun rasa kehilangan situ but he doesn't show it. he want me to be strong. thats my man! urghhh! Rip my baby😥
"ishh.. sempat lagi." kepala sy berdenyut sakit lagi.
"Arghhhhh!!"
"Sayanggg"
"Arghhhhhh its hurt..."
suddenly all blackout. damn!
****
genap sebulan suda sy discharge dari hospital. 1 minggu lebih berkampung d hospital finally sy buli balik rumah suda. for the first time in my life sy masuk hospital. gilaa! Hanarae the legendary assassins buli masuk hospital? wow! am smirking here🙄
and the baby? slow2 sy terima juga kenyataan.
anggap saja ini takdir sy. kinda hurt but life must go on."baby.. you dont want to ask about Gobian? Winter? banyak benda baby ketinggalan ohh this lately. selalunya you punya mulut talkative saja kalau pasal Gobian ni.." bilang c Oswyn hairan. yah sejak sy discharge dari hospital sy d rumah saja. cakap pun sikit2. tu pun yang penting2 saja. sy nampak juga family c Oswyn try hard mau becakap sama sy. mau kasi hibur hati sy tapi I was like.. okay! banyak masa di bilik saja sy berkurung. sy nda kesah suda pasal sekeliling. cukup sy tau kakak sy masih hidup. dia pun beransur pulih suda tapi lebam2 di badan dia masi ada. Noah suda fly pigi hidden place kami sana oversea tu. you guys know what I mean kan. ada bah buah hati dia menunggu disana. Kagura? macam trauma ni dia masih. nasib c King ada bagi dia banyak kata2 semangat. gentlemen betul dia layan c Kagura. bukan sy jeles ahh. gaya c Oswyn sama c King sama saja tapi Oswyn lagi ganas la kalau pigang samurai sejak dia dapat latihan d North tu ereii
"I dont care about them anymore. mati ka masi hidup I dont care." sy smirk.
"Gobian masi terlepas babe.. Winter mati suda. I dont know siapa yang bunuh. but thanks tu that unknown. kalau dia nda kasi mati tu perempuan haritu maybe babe bukan depan sy sekarang ni." Oswyn cakap. sy senyum kecil.
"lucky u.. I'm still here.." sy cakap.
"you so strong babe. any plan for Gobian?" Oswyn angkat kening.
"buat saja apa dalam otak kamurang. I know the BLACK presidents nda akan diam. Im so tired of that old man shit plan. I know He still watching BLACK from afar. I really hate his brain. so licik." sy geleng kepala. sy kenal gaya Godfather.
"are you sure dont want to get involved this time? pencen suda ka sayang?" bilang c oswyn buat sy katuk kepala dia.
"aduih.." dia urut2 kepala dia sana. peduli hahah
"pandai la sy masuk campur nanti.." sy cakap.
"wow.. the new Hanarae was born. kinda like it. gaya Gangster suda ni sayang. bukan lagi macam Assassin hahaha" bilang c Oswyn buat sy geleng kepala lagi. sy tau dia mau kasi happy sy tu. am okay la. even masi ada rasa sikit kecewa dan sakit dalam hati tapi I still can manage. how I wish if I can putar balik masa. huhu....
"shut up! Im 'hungry' now babe.." sy tarik kolar baju dia sampai kami terbaring sama2 di katil. He's on my top. dia smirk.
"why you so gete this lately ohh sayang.. but I kinda like it. you so hot. more hot than before. fuck! ada laini nda kena kasi keluar dari bilik lepas ni." bilang c Oswyn gigit manja dagu sy. geram kali dia. aiyaa!
"awww really? so let me show you how hot I am." terus sy kiss dia roughly. tiada lagi lembut2 hahha. dasar gete punya hanarae. wkwkwk.
Skipppppp
"so hows Gobian? any good news?" Sky cakap serius tapi mata dia tu malar silik2 sy. aih..
semua kami di bilik meeting family BLACK. nasib muat ni bilik untuk 4 keluarga BLACK ni. basar bah juga. duduk meja bulat lagi kami. betul2 meeting serius ni. sy diam ja mendengar. seriously malas sy mau ambil kesah sama c Godfather. tapi cuba la kalau dia muncul balik then cari pasal sama sy.. memang sy cincang dia habis2an. tinguklaaa...
"our people suda kesan tapak persembunyian dia. and thanks to Mike. dia yang tolong urus sebab c Gobian lari pigi England pula. and thanks to Hanarae too sebab take a good care of Mike family there. we proud of you Hana.." bilang c Maroon. semua mata tinguk sy lepas tu. okay ini awkward.
" dont thanks to me. Kawan sy yang disana banyak tolong dorang and protect dorang dari mata luar. "sy cakap.
" tapi semua atas arahan kau kan.. you the best. stay strong! "bilang c Marco pula. sy faham maksud dia. sy senyum saja. sedih? iya tapi sy belajar untuk terima kenyataan. if u kmow what I mean... its really hurt okay!
sy tinguk perut sy. kempis. hmmmI miss my baby... but.. nevermind.. emm
" sy harap semua ini akan selesai secepat mungkin. I wanna take a rest. mau pigi bercuti. released tension. but that bullshit Gobian still around. inda tanang tidur sy tiap malam.." bilang c Marco lagi geleng kepala.
"hope so..."
semua ni muka mengharap sy nampak. me? of course la. kalau laa kehidupan kami ni normal, lama suda baini kami dua c Oswyn kahwin pastu ada anak. emm anak lagi dipikir...
Hana oh Hana...
bangkit laa! moved on!
its not easy!
"hmmmm" keluar terus keluhan sy.
"baby are you okay?" c Oswyn pigang bahu sy.
"Yes I am.." sy senyum. macam dia nda puas hati sama jawapan sy tapi dia tengok daddy dia bercakap suda di depan. I know dia pun rasa kehilangan tapi He pretend to be okay depan sy.
"baby.. kau okay ka nda ni?? you look pale..." bilang c Oswyn lagi tinguk sy. ketawa sy terus. nasib semua dorang fokus tinguk President 1 BLACK bercakap so nda la kuyak disini.
"am okay babe.. no need to worry."
"betul ni..??"
"yaaa"
"kaa ko perlu kana services suda ni babe?? macam...
" ishh buduh. nda kali ahh sy ni gete betul suda.. " laju sy potong cakap dia.
" really?? " angkat2 kening dia situ. miring2 lagi tu senyuman. sah mengijik ni lelaki.
" silly! "
TBC
YOU ARE READING
BEHIND MY MASK(SEASON 2) ✅
General Fiction3rd story of BLACK legacy #NoCopyPaste!! #NoAyatTapis2!! #ReadOnYourOwnRisk!! #Ayat2KesatDalamStoryNiBukanUntukDitiru!! #JustForFunAndNotToMentionAnyone #AdaAdultContent!!! enjoy reading guys ..