♣2♣

186 10 2
                                    

sıkkın ama sessiz, garip ama güzel. alıştığım sabahlar daha garip gelmiştı. Mesela sabahın köründe kalkıp o lanet işe gitmiyordum, sadece dolaşıp bulabildiğim kadar iş ilanı bulmaya çalışıyordum. Gençliğimde de, şimdide. Bu hep böyle olacak. Bir de kımse artık  iş ilanlarını duvara veya direklere değil de, internet sitelerine yazıyor. Bulmam daha zor. Ama neyse en azından hem yetenekli hem de yakışıklıydım bence mutlaka olağanüstü yakışıklı bir patron beni işe alacaktır. Yani...umarım.

Yaklaşık 2 saattir Kore'deki tum sokakları gezdim aramadığım duvar, direk kalmadı. Sonuç olarak; Hiç bir şey. Bakmadığım tek bir yer kaldı buranın en ıssız bilinen ve insanların girmeye korktuğu, "Mavi Gök" neden Mavi Gök? Çünkü o tarafın gökyüzü her zaman daha mavi ve daha korkunç olur. Özelliklede geceleri. Ben neden mi buraya giriyordum. İş lazım ve benim bir işim yok mesela. Genellikle tüm herkes buraya asar ilanları. Aptallar biraz neden insanların girmeye korktuğu yere ilan asarsın? Bir de bu Mavi Gök sadece daha mavi bir gökyüzüne sahip olduğu için değil; Yaklaşık 1-2 sene önce bu sokak ev kaynıyordu tüm herkes buraya taşınırdı. Sonra ise birden geceleri sokağın arka taraflarında ki dönümlerde üst üste koyulmuş cesetler bulunmaya başlandı. Buraya giren kimse canlı çıkamıyormuş. E tabii bu sokakta yaşayan insanlarda korkup taşınmaya başlayınca, cesetler daha fazla ortaya çıkmaya başladı. Ülkenin en iyi polisleri, dedektifleri, ajanları hepsi bu davayı soruşturdular ama bir sonuca varamayınca dava kapandı. O günden beri burası terk edilmiş ve lanetli bir köy olarak adlandırılıyor. Çok korkunç değil mi? Lâkin ben o kadar korkak değilim. Yani...

Sokağın girişine yaklaşınca bir tırsma dım değil. Düşündüğümden çok daha korkunç görünüyordu. Saat akşam üstü 6-7 araları, mayhoş bir esinti kulaklarımdan geçti. Gözüm dolmuştu ama bu işi bulmalıydım. Hem ben korkmuyorum. yavaş bir şekilde sokağa adım attım kurt ulumaları kulaklarımı doldururken ben yavaşça ilerlemeye  devam ediyordum hava, hafif rüzgarlı ve bulutluydu. Birkaç insanın gülme sesleri ve bir kadının bağırma, can çekişme seleri beni ürkütmüş ve daha çok korkutmuştu. Acaba şuan bir kadını öldürüp onun acı çekmesine mi gülüyorlardı? Yoksa Tecavüz mü? Kafam karışık ama netti. Buraya girecek, buradan sağ çıkacak ve bir iş bulacaktım. İnternetten arayamazdım, güvenmiyordum. daha fazla ilerlediğimde arkamdan ayak sesleri geliyor ve ağır nefes alıp verişler duyuyordum. Korkuyordum arkamı dönersem öleceğimi de biliyordum. Karışık bir döngü içindeydim. Sadece iş için hayatım bitecek miydi? Yoksa burdan tek sağ çıkabilen ve iş bulabilen bir insan mı olacaktım? Düşüncelerimi bir kenara bırakıp adımlarımı hızlandırdım arkamdaki kim bilmiyordum, ya da halisinasyon mu görüyordum bilmiyordum ama yapabileceğimi biliyordum. Buradan sağ çıkacağımı biliyordum. 

Sakin bir nefes boynuma ve kulaklarıma üfleyip geçerken, bağırmamak için kendimi sıkıyordum. Bu sokak değil, sokağın içindekiler beni korkutuyordu. Burası eskiden güzel bir sokaktı, arkadaşlarım vardı burada yaşayan. Şimdi ise savaş sonrası bir şehir'e benziyor du. Duygularımın işimin önüne geçmesini engelleme den üstümde ki crop ve şortu çekiştirip yürümeye devam ettim. İlerde bir dönüm ve bir duvar gözüküyordu. Arkamdaki adım sesleri kesilmiş yerini sessizlik almıştı. Adımlarımı tekrar hızlandırdım ve dönüme girdim, yavaştan arkama baktım kimse yoktu önümdeki duvara döndüm, üstünde kanla yazılmış gibi duran birkaç cümle ve resim vardı dikkatimi siyah boyayla çizilmiş yerde yatan bir ölü çocuk olduğunu gördüm. Kim böyle iğrenç bir resim yapabilirdi ki? dikkatimi dağıtmadan duvarı inceledim, birkaç afiş görüyordum ama hepsi yıllar öncesinden kalma gibi duruyordu. Dikkatimi dağıtmadan biraz daha ilerledim. Taze duran, yeni asılmış gibi görünen bir afiş gördüm ve yanına adımladım. Afişi alıp okumaya başladım.

"!!Tüm Garsonların dikkatine,"Mafia Kim Bar" yeni garsonunu arıyor. Garson; 26-30 yaş arası genç, becerikli ve erkek olması rica buyrulur. Eğer patron ile görüşmek isterseniz alttaki numaradan ulaşabilirsiniz...!!"

"+81************* ;Japchi caddesi, Mafia Kim Bar"


kısa oldu biraz ama neyse. Ee nasılsınız bakalım...

 Ee nasılsınız bakalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yakışıklıya bak uff😯

Love İn Game ∴Namjin∴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin