👀19k.809 ✉16k.6 ❤18k.908
wrldwidehndsome.ksj⁚Seleme...BENNNN MANKENLİK TEKLİFİ ALDIMMM!! Ah, evet doğru duydunuz/okudunuz...Çok şaşırtıcı bir telefon aldım. Arama da, "Sevgili Kim Seokjin, şirketimiz Louis Vuitton'un marka yüzü olarak davet edildiniz. Sizinle yüz yüze görüşmek bizim için harika bir şereftir. Mutlu yıllar"
Yorumlar;
a⁚ÇOK ÇOK ŞAŞIRDIMM VE SENİN ADINA ÇOK SEVİNDİM...
s⁚OMG! çok güzel bir haber bu..Bol foto beklerizz Hayırlı olsun❤
e⁚bu çok güzellll
ö⁚HARİKAA ÇOK HEYECANLANDIMM
z⁚YAYAYAYA YAKISIKLIMM
Daha fazlasını gör...
*******************************
Takipçilerim bu duruma çok sevinmişti, onları seviyorum...
Kendime patlamış mısır yapıp, Louis Vuitton'un modellerine ve nasıl çalıştıklarına bakmak için laptopumu almaya gittim. Döndüğümde mısırların pıt pıt patladığını gördüm. Bu görselde oldukça hoşuma gidiyordu. Çünkü her zaman o mısırın patlama sesleri aklıma o siktiğim yetimhanesinde, o siktiğimin çocuklarından ve o siktiğimin adamından yediğim dayak aklıma geliyor. Bu benim hoşuma gidiyor, lâkin sinirimi çok bozuyor.
Lanet olası o annem dediğim kadının, beni orada bırakıp gitmesi kadar acınası bir şey yok zaten.
Ben mi çok sinirliyim yoksa insanlar mı çok kötü? Bence insanlar çok kötü...
Küçüklüğümden beri Azrail'den nefret etmiştim. Bu hayatta benim için en değerli insanın canını aldığı, benden kopardığı için...
Belki Tanrı'nın emri olabilir, bu benim çokta umrumda değil.
Bence bu konuyu kapatmalıyım. Yoksa oturup geçmişime ve aptallığıma ağlardım. Okula ve düzgün bir işe gidemedim. Anne, baba sevgisi görmedim...
Canımdan çok sevdiğim bir kişi vardı, Jung Hoseok. O da gitti işte...
Şimdi bana kalan tek kişi Jimin'di. Umarım ona da bir şey olmaz. Gözümün dolduğunu fark etmemle başımı sallayıp kendime gelmeye çalıştım. Artık mısırımı alıp Louis Vuitton hakkında uzun bir araştırma yapabilirdim.
Bilgisayarımı kucağıma alıp pufuma oturdum, mısır çok tuzluydu ama olsun.
***********************************
👀26k.978 ✉18k.876 ❤24k.98
k.joonie⁚Tebrikler Seok!! Bu yakışıklılık ile hak ettin zaten💖
Yorumlar;
c⁚TEBRİK ETMİŞŞŞŞ
m⁚CNM SHİPİMM
ü⁚Evlisiniz demi?
j⁚AGAGGAGAGA yemek yaparken fotosunu ckmiş
k⁚ÜST KK İKİZİMMİSN??
Daha fazlasını gör...
*********************************
Gelen bildirim ile yerimden sıçradım. İnstagram dan gelmişti. NE!! Namjoon bana tebrikler postu atmış, ve beni etiketlemiş. BİR DE YAKIŞIKLI DEMİŞ! Huh, tamam Jin sakin olmalısın. O senin sadece arkadaşın...
Beynimde canlanan görüntü ile duraksadım, öpüşme.. Joon ve ben....Uzun uzun...AMAN TANRIM BEN NE DÜŞÜNÜYORUM BÖYLE.
*************************************
bence bu sefer kısa olmadı. Mucklandınızz💋💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love İn Game ∴Namjin∴
FanfictionŞizofren olan ve hayatında çoğu kişiyi unutan Kim Seok-jin, onun ilk aşkı Seo Changbin ve unutulmazı, Kim Namjoon ‖ANGST‖